Kun Jij Iets Voor Mij Doen...Belangrijk?

Gestart door Simaaa, 21/02/2005 om 23:51:50

Simaaa

Ja Sorry Sweeties..Weer Un Verzoekje...:$ Kmoet Namelijk Ook Mijn Werkstuk Inleveren Volgende Week Over Abdelkrim el Khattabi..En Kmoet Dusj Ook Un Enquete Houden..En Jullie Zijn Perfect Om Die In Te Vullen..Tis Un Btje Veel...Maar Khoop Dat Jullie T Voor Mij Over Hebben!

Enquete over Abdelkarim el Khattabi.


•   Leeftijd:

•   Geslacht:

•   Opleidingsniveau:

•   Weet jij wie Abdelkarim el Khattabi was?

•   Zoja, wat weet je al over hem?

•   Hoe kom je aan die informatie die je over hem hebt (ouders, zelf opgezocht, omgeving etc)?

•   Weet jij ongeveer welke rol hij heeft gespeeld?

•   Zoja, was die rol volgens jou belangrijk?

•   Welke betekenis heeft Abdelkarim el Khattabi volgens jou gehad voor de imazighen en Marokko in het algemeen?

•   Welke betekenis heeft hij voor jou zelf en je omgeving?

•   En welke betekenis denk je dat hij heeft voor de huidige generatie?

•   Vind jij dat hij te weinig erkenning heeft gehad voor alles wat hij heeft gedaan (denk hier bijvoorbeeld aan hoe hij in Marokko gezien wordt etc)?

•   Zou jij een bijdrage willen leveren aan het in leven houden van zijn gedachtegoed en de positie versterken van de imazighen?

•   Zo nee, waarom niet?

•   Tenslotte, wat ben je zelf: arabisch of berbers?

•   Bedankt voor het invullen!

thnx sweeties...en de antwoorden..kun je sturen naar sima_style@hotmail.com...(en das dusj sweer sima lage streepje style ;-)

Kben Jullie Voor Eeuwig Dankbaar..& Dit Zal T Laatste Zijn Wat Ik Zal Vragen :D

abrid

http://www.amazigh.nl/artikelen/lees.php?aid=144

anders moet je dit even lezen. verder is er op het internet genoeg over hem te vinden.

Isefrawen

[offtopic]

Abrid check je PM
[/offtopic]

Samariaan

Citaat van: abrid op 23/02/2005 om 12:34:28
http://www.amazigh.nl/artikelen/lees.php?aid=144

anders moet je dit even lezen. verder is er op het internet genoeg over hem te vinden.

ze wil niet een werkstuk maken over AbdelK, maar een enquete houden over goed mensen hem kennen.

abrid

Mijn PM doet het niet. Ik heb er al jaren 1 bericht in. Komt niets bij gaat niets af. Je kan me beter mailen.