Help Me Pleazzeeeee!!!

Gestart door Simaaa, 21/02/2005 om 20:40:12

Simaaa

Hoi lieveRds

KhooP daT alles gOed met Joellie gaaT.. ..

Kheb egt dringend jullie hulp nodig…

Kzit in 6vwo en ben op zoek naar un PO wiskunde…die ik het liefst nog vandaag of morgen heb…Wie van jullie heeft er eentje voor me liggen, staan op de pc???..pleaze help me kben egt ten einde raad.. …

( het hoeft niet perse un po te zijn uit de 6de, als het maar op havo of vwo niveau is gedaan, in de bovenbouw, dus de 4de, 5de, of 6de klas, het onderwerp of de soort wiskunde die is gebruikt maakt me niet uit..)

Je kunt mailen naar me ( sima_style@hotmail.com) of gewoon un berichtje hier achter laten of un pmmetje sturen...

Khoop snel iets te krijgen!!

xxje Ouasima

( ps. nie Messen met Mn emaIl...hij staat alleen hier omdat ik ut egt egt egt nodig heb.. ..en tis dusj sima lage streepje style..thnx alvast)

Anir

Ik zou je  heeeeeeeeeeeeeeeel graaaaaaaaaaaag willen helpen en ik ben bovendien ook goed in wiskunde, maar ik heb mijn VWO in Marokko gehad. Ik heb dus niet wat je zoekt.

Voor wiskunde moet je maanden van tevoren voorbereiden en oefenen.
Zoek misschien in google.

Simaaa

Citaat van: Anir op 21/02/2005 om 21:03:02
Ik zou je  heeeeeeeeeeeeeeeel graaaaaaaaaaaag willen helpen en ik ben bovendien ook goed in wiskunde, maar ik heb mijn VWO in Marokko gehad. Ik heb dus niet wat je zoekt.

Voor wiskunde moet je maanden van tevoren voorbereiden en oefenen.
Zoek misschien in google.


thnx voor je reactie...en kweet dat ik eerder moest beginnen (snik, snik) maar kwas weer so lui...:S