Hoofdmenu

Mijn verhaal..

Gestart door Nadina, 16/02/2005 om 19:52:25

Nadina

Dat weet je pas als je er midden inzit..

Wasilla tarifest

Reactie is niet bedoeld voor het feit dat je weg bent gegaan by je man, maar bedoeld dat je niet meer verder wilt schryven, omdat sommige mensen zich weer niet konden beheersen

Nadina

Waarom ik niet verder wil schrijven heeft niets met die ''grappige'' meiden te maken, ik zou wel gek zijn als me ik me door hun uit het veld liet slaan.
Maar puur omdat me hoofd er niet naar staat.
Ik heb een korte samenvatting gemaakt.
En misschien ga ik binnenkort wel verder, en zal ik meer details op schrijven over wat er allemaal binnen in mijn huwelijk zich voorspeelde, wat me allemaal overkwam..
Maar op het moment staat me hoofd er echt niet naar.
Sorry..

Wasilla tarifest

Citaat van: Nadina op 17/02/2005 om 21:50:40
Waarom ik niet verder wil schrijven heeft niets met die ''grappige'' meiden te maken, ik zou wel gek zijn als me ik me door hun uit het veld liet slaan.
Maar puur omdat me hoofd er niet naar staat.
Ik heb een korte samenvatting gemaakt.
En misschien ga ik binnenkort wel verder, en zal ik meer details op schrijven over wat er allemaal binnen in mijn huwelijk zich voorspeelde, wat me allemaal overkwam..
Maar op het moment staat me hoofd er echt niet naar.
Sorry..

Meid, je bent het niet verplicht, maar omdat je zelf schreef dat je het zo beter van je kon afzetten. Ik wens je sterkte en hou je hoofd koel

AdamX

Citaat van: Nadina op 17/02/2005 om 21:29:36
AdamX, ik heb geen zin meer.
Maar als je echt wil weten hoe het met me gaat, het gaat niet goed met me..
Ik ben sinds een maand weg bij hem, bij mijn ouders, broers zussen.
Bij iedereen.
niemand weet waar ik ben en niemand mag weten waar ik ben.
Ik heb alleen contact met mijn baas en zijn vrouw.
Zij hebben aan de andere kant van de stad waar ik woon een huis, en daar mag ik voorlopig in wonen, tot in iets anders heb gevonden.
Ik wil in Belgie gaan wonen.
Mijn man schijnt elke dag op mijn werk herrie te komen trappen, omdat hij denkt dat zij weten waar ik ben.
Laatst is hij opgepakt door de politie maar daarna weer vrijgelaten.
Aan mijn ouders en mijn famillie heb ik nooit wat verteld over de nare ervaringen die zich voor deden bij mij thuis.
Ik heb de schijn altijd opgehouden.
Ze hebben wel altijd gemerkt dat er iets niet klopte, maar ik hield altijd vol dat het niks was en dat het prima met me ging.
Ik had mijn ouders alles kunnen vertellen, en ze zouden me daar weghalen, dat weet ik..
Maar ze zouden me nooit kunnen beschermen tegen hem.

Beslama

lieve meid
dat je weg bent gelopen van je man, oke, maar ej gaat toch geen contact verbreken met je ouders/familie. die man is jou niet waard, jou ouders wel, je doet ze pijn, keer tergu naar ej ouders en geef die kloootzak aan dat ie jou  achtervolgt, je leeft in en land met regels niet in  de jungle!!

die klootzak moet een pakslag krijgen van je vader/broers of iemand anders.

maak het aub niet nog erger dan het al is en weet dat na regen het zonnetje schijnt :) inshAllah keer je gauw terug naar je ouders of gauw een eigen woning en wees blij dta je niet zwanger bent van hem.

Hadou

Citaat van: Nadina op 17/02/2005 om 21:29:36

Ik had mijn ouders alles kunnen vertellen, en ze zouden me daar weghalen, dat weet ik..
Maar ze zouden me nooit kunnen beschermen tegen hem.

Beslama

Nou Nou wie is deze monster , ISIDH,ben je bang achemyech??
je ouders kunnen je heel goed van hem beschremen..
Anders mag je bij mij komen , ik bescherm je tegen die ISIDH...

Wasilla tarifest

Een verhaal heeft 2 kanten. En je vader was de geen die tegen jou zei dat het een goede jongen is. Dus jullie horen dit als een familie op te lossen en niet in je eentje!

Nadina

Tsja, het is allemaal moeilijker en ingewikkelder dan jullie denken.
Als er een ander en beter uitweg is dan die ik nu heb genomen, dan had ik dat heus wel gedaan..

Wasilla tarifest

Citaat van: Nadina op 17/02/2005 om 22:34:49
Als er een ander en beter uitweg is dan die ik nu heb genomen, dan had ik dat heus wel gedaan..

Dat is misschien wel zo, maar we geven alleen advies en of je er wat mee doet dat is aan jou.

Nadina

En dat stel ik ook zeer op prijs Wassila, begrijp me niet verkeerd..

Wasilla tarifest

Citaat van: Nadina op 17/02/2005 om 22:40:53
En dat stel ik ook zeer op prijs Wassila, begrijp me niet verkeerd..

Doe ik ook niet

Dora

een psychiater zal  nooit met zielige uitspraken komen. zal je bewust laten worden maar je niet met rozegeur en maneschijn shit doen op peppen. maar goed dat terijde, sinds amazigh.nl een soort "klaagmuur" is geworden waar men verhalen bewust uit hun duim zuigen en het hier neer zetten in de hoop "zielig" gevonden te worden is mijn argwaan jegens dit soort verhalen alleen maar groeter geworden. zo hadden we hier kort geleden een wijfie die beweerde naar belgie te vertrekken en in te trekken bij 2 a 3 mannkes, kort daarna verscheen zij met een jongens naam op het forum en beweerde dat het meisje dood is gegaan. dit was dus 1 persoon...vraag is dan; hoe laag kan je zijn.

daarom beste meid is mijn vermoeden sterk dat dit een volgende poging is...is het niet zo en is mijn vermoede misplaatst dan mijn excuses..

ps; alsnog vond ik de reactie van tama super geinig...tja ::)

Tamza

Citaat van: Nadina op 17/02/2005 om 22:34:49

Dat is het idd. Sommige mensen begrijpen niet dat ook de band met je ouders niet altijd even duurzaam kan zijn. Ik ga er vanuit dat je dit idd allemaal mee hebt moeten maken. Het spijt me zeer dat je dit hebt moeten doorstaan en dat het nog niet voor je afgelopen is. Als je wil kan ik je in contact brengen met een paar professionele meiden van stichting Spiegelbeeld. Dat is een stichting die opgezet is door Saida El Enthali om Marokkaanse vrouwen en meisjes (en ook jongens) op te vangen door middel van gesprekken. Aan de hand van die gesprekken wordt dan gekeken wat er voor je gedaan kan worden, bij welke instanties je terecht kunt etc. Ook bemiddelen ze bij gezinsconflicten. Stel bijvoorbeeld dat je het contact met je ouders wil herstellen, dan kunnen zij tussen jou en je ouders bemiddelen.

Sterkte, meid.

Tamza

Citaat van: lopende_lach op 18/02/2005 om 15:13:57
een psychiater zal  nooit met zielige uitspraken komen. zal je bewust laten worden maar je niet met rozegeur en maneschijn shit doen op peppen. maar goed dat terijde, sinds amazigh.nl een soort "klaagmuur" is geworden waar men verhalen bewust uit hun duim zuigen en het hier neer zetten in de hoop "zielig" gevonden te worden is mijn argwaan jegens dit soort verhalen alleen maar groeter geworden. zo hadden we hier kort geleden een wijfie die beweerde naar belgie te vertrekken en in te trekken bij 2 a 3 mannkes, kort daarna verscheen zij met een jongens naam op het forum en beweerde dat het meisje dood is gegaan. dit was dus 1 persoon...vraag is dan; hoe laag kan je zijn.

daarom beste meid is mijn vermoeden sterk dat dit een volgende poging is...is het niet zo en is mijn vermoede misplaatst dan mijn excuses..

ps; alsnog vond ik de reactie van tama super geinig...tja ::)

Wie?

Sceptisch zijn mag altijd. Maar dat er zulke zieke geesten rondlopen betekent nog niet dat je per definitie iedereen moet afkraken of zelfs moet uitlachen wanneer zij/hij zijn/haar verhaal doet.

Dora