speciaal voor de dames die binnenkort gaan trouwen:)

Gestart door AdamX, 15/02/2005 om 00:16:06

AdamX

Arrassiates Jalal El Hamdaoui

Arrassiates Jalal El Hamdaoui

Zghertou yalebnat   
Ferhetna zina   
Jay ala awdou   
Allak l’âli   
Hahiya jat lalla laâroussa   
Yallah neferhou   
Hahna jina   
Mabrouk alik ya âriss   
Doôu l’mazahir   
Lyoum lilet lekhmiss   
Wana ghadi   
Allah mssalli alik arassoul Allah   
Taêtenni tenna   
Alf hniya   
Hallomana   
Dakka 55   
M’zzinha lilah 

http://s2.yousendit.com/d.aspx?id=1SOB8MODWRYYT10N816BOE279Z

Sabadilla

waaat!!! dat is toch geen vrouw op die cd hoes? lijkt meer op een jong kereltje, toch geen trans????????

AdamX

hahaha het si een kleine meisje en door die make up lijkt ze raar :D

aitwamar_tazaghine

Je kan hem niet beluisteren hij vraagt om een licentie en die kan je niet binnen halen

Samariaan

Het lijkt meer op die zanger zelf maar dan in travesiet-uitrusting, kijk maar naar de mond, die is hetzelfde  (scheelt weer een extra model).

Wasilla tarifest

JA en? Denk jy dat de meiden die hier gaan trouwen allemaal gelyk aan Jalal El Hamdaoui denken? Er zyn genoeg imazighen die geweldige bruidsmuziek hebben

igwentje

AdamX

Citaat van: Wasilla tarifest op 17/02/2005 om 21:28:41
JA en? Denk jy dat de meiden die hier gaan trouwen allemaal gelyk aan Jalal El Hamdaoui denken? Er zyn genoeg imazighen die geweldige bruidsmuziek hebben

het was een optie, je bent het niet verplicht om te luisteren :) ik maak ook geen reklame voor hem, ik dacht laat ik  es lief doen en wat muziek gratis geven .

AdamX

Wasilla tarifest

Citaat van: AdamX op 19/02/2005 om 21:35:02
Citaat van: Wasilla tarifest op 17/02/2005 om 21:28:41

het was een optie, je bent het niet verplicht om te luisteren :) ik maak ook geen reklame voor hem, ik dacht laat ik  es lief doen en wat muziek gratis geven .

Oooh, wat ben je toch weer lief beste jongen ;) Als je dat nou met amazigh-muziek doet dan ben je toch wel iets liever

AdamX

rif muziek heb ik ook genoeg geplaatst
deze album is gwoon pa snieuw en wilde het graag met jullie delen, maar als ik zn krieteik erop krijg dan vraag ik m eaf voor wie doe ik het eigenlijk!!!

maar ja gelukkig  verschillen de smaken

Wasilla tarifest

Citaat van: AdamX op 20/02/2005 om 01:09:24
deze album is gwoon pa snieuw en wilde het graag met jullie delen, maar als ik zn krieteik erop krijg dan vraag ik m eaf voor wie doe ik het eigenlijk!!!

Ook trouw muziek?  En het forum bestaat uit meer dan 1 of 2 personen.... dus zoveel kritiek is het niet, en dit is een amazigh-site vandaar myn reactie

AdamX

Citaat van: Wasilla tarifest op 20/02/2005 om 01:16:15
Citaat van: AdamX op 20/02/2005 om 01:09:24

Ook trouw muziek?  En het forum bestaat uit meer dan 1 of 2 personen.... dus zoveel kritiek is het niet, en dit is een amazigh-site vandaar myn reactie

geaccepteerd :)

Hadou

Wasilla tarifest

Citaat van: hadou op 20/02/2005 om 01:51:48
pedofiel :(

Hoe zo dit????
en we zyn allebei ouder dan de 18 dus van pedofiel kan er geen sprake zyn!