Hoofdmenu

Shel7i rapper

Gestart door Tamza, 13/02/2005 om 15:13:33

Tamza

Mo Sluh heet deze jonge rapper uit Brabant. Hij rapt in het Nederlands en Taccelhit en dat doet hij nog goed ook.

Check hier een fragment:

http://s29.yousendit.com/d.aspx?id=2HU39FDKZSTWA2T1554F0MIEN4

allasian

Ja sluh hebben entertainment altijd in de genen gehad.Kijk maar naar muziek/en zangsoort dat zij hebben uitgevonden.Overal terwereld luistert men nu naar dat soort muziek.Najat Atabou heeft zelfs die stijl gejat van sluh.

Burghwati

Ik vind hem ook goed hij rapt in het Tamazight van omg. Tinghir als ik me niet vergis. Had eerder een stukje van hem gehoord. Helaas doet deze link het niet.

Citaat van: Tamza op 13/02/2005 om 15:13:33
Mo Sluh heet deze jonge rapper uit Brabant. Hij rapt in het Nederlands en Taccelhit en dat doet hij nog goed ook.

Check hier een fragment:

http://s29.yousendit.com/d.aspx?id=2HU39FDKZSTWA2T1554F0MIEN4

Burghwati

Maar Najat 3tabou is zelf een Tamazight.

Citaat van: allasian op 13/02/2005 om 15:20:59
Ja sluh hebben entertainment altijd in de genen gehad.Kijk maar naar muziek/en zangsoort dat zij hebben uitgevonden.Overal terwereld luistert men nu naar dat soort muziek.Najat Atabou heeft zelfs die stijl gejat van sluh.

Tamza

Citaat van: allasian op 13/02/2005 om 15:20:59
Ja sluh hebben entertainment altijd in de genen gehad.Kijk maar naar muziek/en zangsoort dat zij hebben uitgevonden.Overal terwereld luistert men nu naar dat soort muziek.Najat Atabou heeft zelfs die stijl gejat van sluh.

Als ik het goed heb is Najat Atabou zelf Taccelhit. Haar eerste nummers zijn prachtig, klaagliederen van het kaliber Rioucha. Later is ze commercieel geworden met chaabi.

Tamza

Citaat van: Burghwati op 13/02/2005 om 15:23:31
Ik vind hem ook goed hij rapt in het Tamazight van omg. Tinghir als ik me niet vergis. Had eerder een stukje van hem gehoord. Helaas doet deze link het niet.

Hmmm, heb net gekeken en de link doet het wel hoor. Je moet op 'downloaden' klikken.

Burghwati

Ja ik moet beter lezen, maar laatst zag ik haar bij 2m een ahidous doen in het Tamazight 'a yemma slla ghifi asmoun inou iga aghedar'
Jammer dat ze het op de she3bi gooit, in Khmissat zeggen ze geen taccelhit maar Tamazight. Het zijn Izemmuren(stam)
op z'n darija zemmour

Citaat van: Tamza op 13/02/2005 om 15:27:41
Citaat van: Burghwati op 13/02/2005 om 15:23:31
Ik vind hem ook goed hij rapt in het Tamazight van omg. Tinghir als ik me niet vergis. Had eerder een stukje van hem gehoord. Helaas doet deze link het niet.

Hmmm, heb net gekeken en de link doet het wel hoor. Je moet op 'downloaden' klikken.

allasian

Citaat van: Burghwati op 13/02/2005 om 15:24:17
Maar Najat 3tabou is zelf een Tamazight.
Nou,ik heb haar anders nooit in het tamazight horen zingen dan.

Burghwati

Ik wel.

Citaat van: allasian op 13/02/2005 om 15:37:55
Citaat van: Burghwati op 13/02/2005 om 15:24:17
Maar Najat 3tabou is zelf een Tamazight.
Nou,ik heb haar anders nooit in het tamazight horen zingen dan.

Idir


Lezeres

Citaat van: allasian op 13/02/2005 om 15:37:55
Citaat van: Burghwati op 13/02/2005 om 15:24:17
Maar Najat 3tabou is zelf een Tamazight.
Nou,ik heb haar anders nooit in het tamazight horen zingen dan.

Ik heb haar wel een keer in het tmazight horen zingen, klinkt beter dan in het arabisch moet ik zeggen.