ayned prachtige muziek!!!!!!!!????

Gestart door fattoma, 11/02/2005 om 17:53:31

fattoma

ahlel allemaal.. de laatste paar weken heb ik twee nummer gehoord van ayned die ik echt helemaal prachtig vind......ik ben nu echt beniuwd waarover ze gaan....oucht oucht..en aghyar osagno???? weet iemand het

Asafu

Het gaat waarschijnlijk over de Imazighen die door de arabisering zombies zijn geworden.

Idir

Citaat van: fattoma op 11/02/2005 om 17:53:31
ahlel allemaal.. de laatste paar weken heb ik twee nummer gehoord van ayned die ik echt helemaal prachtig vind......ik ben nu echt beniuwd waarover ze gaan....oucht oucht..en aghyar osagno???? weet iemand het

Welke nummers bedoel je exact? (want hoe jij het opschrijft is echt onduidelijk! ??? )

Kijk even hier  ( http://www.ayned.com/muziek.htm ) en meld ons hoe welke nummer je bedoelt! :)


fattoma

ayaghyar osgano mermmi garoeth  arhgsie tmessi....................en ithri nrefjar chek yesnen abrid yellah arewhayi....oucht oucht oucht arebbi oucht...en ik geloof dat ie veel meer mooiere heeft..want dit zijn de eerste liedjes die ik van mn hoor en gelijk mooi vind..ik moet dan echt denken aan alles

Idir


allasian

Ik vind dat liedje van "awma inou" heel leuk.
Dan zegt hij op een gegeven moment "amya igha neqimm .......???..........Iguarothen Rashish naqqen Tizamar ".

mimountinou


AdamX

Citaat van: fattoma op 11/02/2005 om 17:53:31
ahlel allemaal.. de laatste paar weken heb ik twee nummer gehoord van ayned die ik echt helemaal prachtig vind......ik ben nu echt beniuwd waarover ze gaan....oucht oucht..en aghyar osagno???? weet iemand het

misshcien kan Ayned jou vraag wel persoonlijk benatwoorden, hij kom thier vaker kijken;)

neshweha

kan iemand please mij dat liedje toesturen van ayned "oucht oucht" of weet iemand waar ik het kan downloaden.

alvast bedankt

Wasilla tarifest


tuzin

Citaat van: Idir op 11/02/2005 om 18:08:01
Citaat van: fattoma op 11/02/2005 om 17:53:31
ahlel allemaal.. de laatste paar weken heb ik twee nummer gehoord van ayned die ik echt helemaal prachtig vind......ik ben nu echt beniuwd waarover ze gaan....oucht oucht..en aghyar osagno???? weet iemand het

Welke nummers bedoel je exact? (want hoe jij het opschrijft is echt onduidelijk! ??? )

Kijk even hier  ( http://www.ayned.com/muziek.htm ) en meld ons hoe welke nummer je bedoelt! :)



azul.

volgens mij is het www.ayned.net

thenni netta

neshweha

echt super geweldig nummer van ayned, ik heb ooit een bandje gekocht in al-hoceima, het was mijn eerste bandje, echt super muziek.

ik heb op kazaa en zo gezocht of ik een album van hem kan vinden maar helemaal niks, echt jammer.

misschien dat iemand een tip heeft waar ik muziek van hem kan downloaden.