Waarnaar luister je op dit moment ?

Gestart door The proton, 11/02/2005 om 17:24:22

athsaynou

Samariaan

Een printer die afdrukt
Chinese meisjes die Chinees praten
Getik op de toetsenborden
Klimaat regelings appraat

onwetend

culture beat:mr vain (een gouwe ouwe)

Inuit

Citaat van: Samariaan op 18/11/2005 om 14:29:42
Een printer die afdrukt
kun je niet ff wat knoppen indrukken zodat we wat beter weer krijgen in NL? ;D

Isefrawen

Radicale mussen die zweren op de dood van hun lieve dominee-mus.
Een paar mussen hebben zelfs voorgedragen hun leven op te offeren voor een zelfmoordaanslag op het hoofdkantoor van SBS 6.
Dat gaat leuk worden vanavond...

onwetend

Citaat van: Inuit op 18/11/2005 om 14:34:04
Een printer die afdrukt
nou kijk maar uit het is al zo wisselvallig hierzo strax krijgen we een zandstorm

Samariaan

Citaat van: Inuit op 18/11/2005 om 14:34:04
Een printer die afdrukt

Is t weer niet goed? Heldere lucht, strak blauwe lucht, fel zonnetje, wat wil je nog meer? zeikstraal! 

;D

Izouran

Citaat van: safia22 op 19/11/2005 om 11:57:10
een nummer van djura ofsow...net gedownload via een reactie bij muziek denk ik. Maar vind het nix aan...ga het dus ook zo weer verwijderen!

Djuradjura bedoel je? Vindt jij er nix aan?
Welke lied heb je van der geluisterd?
Je moet die van Asdah ya Tawes horen, een aanrader.

Izouran

Maysa

omi ghari rahba van Mimount n serwan, een prachtig lied. Ik heb me laten vertellen, dat ze dit lied heeft gezongen van verdriet om haar man die hertrouwde.

Malika1980

Ik heb de cd van thaziri een paar keer geluisterd en ik vind hem mooi en gevarieerd.
Ik luister nu naar "Azul", mijn favoriet is "Outhessin".

Isefrawen

Citaat van: Malika1980 op 20/11/2005 om 18:33:27
Ik heb de cd van thaziri een paar keer geluisterd en ik vind hem mooi en gevarieerd.
Ik luister nu naar "Azul", mijn favoriet is "Outhessin".

Zou je hun cd online willen zetten voor de mensen die em eerst willen horen alvorens te kopen?

via www.yousendit.com kan je de cd uploaden...

athsaynou

Citaat van: Maysa op 20/11/2005 om 18:06:36
omi ghari rahba van Mimount n serwan, een prachtig lied. Ik heb me laten vertellen, dat ze dit lied heeft gezongen van verdriet om haar man die hertrouwde.

Yamna heeft omi ghari reghbaar gezongen, Een pracht lied...(ik weet niet of we hetzelfde bedoelen)

Tamza

'Umi ghari rexbar' gaat toch over haar man die geen liefde meer voor haar voelt? In dat lied vraagt ze een scheiding aan, volgens mij. Ik meende iets te horen van 'ik doe mijn armbanden af' (de zeven armbanden die traditioneel bij de bruidsschat horen).

athsaynou

Citaat van: Tamza op 21/11/2005 om 13:22:02
'Umi ghari rexbar' gaat toch over haar man die geen liefde meer voor haar voelt? In dat lied vraagt ze een scheiding aan, volgens mij. Ik meende iets te horen van 'ik doe mijn armbanden af' (de zeven armbanden die traditioneel bij de bruidsschat horen).

Klopt, ze hadden wat met elkaar de liefde werd steeds minder, de man begon minder voor haar te voelen, de vrouw had zelf niets door..totdat ze er achter kwam...ze heeft zich erbij neergelegd..hartverscheurend gewoon..