Waarnaar luister je op dit moment ?

Gestart door The proton, 11/02/2005 om 17:24:22

onwetend

Citaat van: Inuit op 22/12/2005 om 14:04:20
Citaat van: onwetend op 21/12/2005 om 14:03:16
techno hardhouse ik houd meer van progressive,ga je ook wel is naar dance party's
in het verleden heel vaak, ging vaak naar awakenings en HQ (hield echt van Tom Harding), tegenwoordig veel minder. ga alleen nog weleens naar partys als dancevalley en mysteryland, de zomerfestivals.
tom harding is d favorieten bij velen,lady danna is een van mij favorieten de oude mazzzo ken je dat nog? in a'dam (rozengracht) dat waren pas feesten nu raad ik je een x aan om club kingdom een x te bezoeken (marcanti) en wat summer festivals betreft na dance vally vorige jaar nooit meer...innercity is wel leuk oud en nieuw crime time

MBTiza


MBTiza

Citaat van: onwetend op 22/12/2005 om 14:16:57
Citaat van: Inuit op 22/12/2005 om 14:04:20
Citaat van: onwetend op 21/12/2005 om 14:03:16
techno hardhouse ik houd meer van progressive,ga je ook wel is naar dance party's
in het verleden heel vaak, ging vaak naar awakenings en HQ (hield echt van Tom Harding), tegenwoordig veel minder. ga alleen nog weleens naar partys als dancevalley en mysteryland, de zomerfestivals.
tom harding is d favorieten bij velen,lady danna is een van mij favorieten de oude mazzzo ken je dat nog? in a'dam (rozengracht) dat waren pas feesten nu raad ik je een x aan om club kingdom een x te bezoeken (marcanti) en wat summer festivals betreft na dance vally vorige jaar nooit meer...innercity is wel leuk oud en nieuw crime time

iwa cedhed zi ma? lekkah stuiteren...zo ik ben al een eeuwigheid niet uit geweest, ging vroeger 3 * per week uit, donderdag...studentencafe, vrijdag rai-feestjes en zaterdags discoe

Inuit

#753
Citaat van: onwetend op 22/12/2005 om 14:16:57
Citaat van: Inuit op 22/12/2005 om 14:04:20
Citaat van: onwetend op 21/12/2005 om 14:03:16
techno hardhouse ik houd meer van progressive,ga je ook wel is naar dance party's
in het verleden heel vaak, ging vaak naar awakenings en HQ (hield echt van Tom Harding), tegenwoordig veel minder. ga alleen nog weleens naar partys als dancevalley en mysteryland, de zomerfestivals.
tom harding is d favorieten bij velen,lady danna is een van mij favorieten de oude mazzzo ken je dat nog? in a'dam (rozengracht) dat waren pas feesten nu raad ik je een x aan om club kingdom een x te bezoeken (marcanti) en wat summer festivals betreft na dance vally vorige jaar nooit meer...innercity is wel leuk oud en nieuw crime time
de oude mazzo ben ik 1 keer maar geweest, was een drum 'n base party. kingdom lijkt me eerlijk gezegd niks, panama (achter centraal) vind ik wel okay, zeker een aanrader, het volk wat er komt is best wel relaxed allemaal.
lady dana vin ik dus echt niks, dat hele hardstyle vind ik niks, liever techno (djs als Umek, Chris Liebing en Carl Cox).
maar wat betreft dance valley van afgelopen zomer; ik was flink genaaid ik had voordat ik naar Marokko ging al een kaartje gekocht en m'n ticket verzet om op vrijdag terug te zijn zodat ik op zaterdag naar dancevalley kon, nou daar had ik dus echt spijt van, want het was 1 grote modderpoel, maar toch best gezellig. was jij er ook?

waar wordt crime time gehouden?

onwetend

#754
ja erg he,echt zwaar kote man die dag echt te massaal.eerst een 3 kwartier er na toe lopen dat vond ik niet eens zo erg maar toen het afgelopen was nou dat was echt niet normaal meer gelukkig waren we wat eerder weg gegaan anders was het echt traumatisch,maar wat club kingdom betreft is echt vt daarzo de sfeer de muziek en het belangrijkste de deur beleid toffe gasten komen daar iedereen gaat los en veel; marokkaanse meiden die ook snoepjes ontdekt hebben ik raad je aan om met erotic night te gaan garandeer je dat je geen spijt zult krijgen ik houd je wel op de hoogte wanneer het er is (Y) crime time word in heineken music hall denk ik of anders rai ben jij ook in de oude gasfabriek geweest????
heb gehoord dat het daar echt hard aan toe ging dat was echte underground ben er helaas nooit geweest

Memma

#755

Inuit

Citaat van: onwetend op 22/12/2005 om 14:31:11
ja erg he,echt zwaar kote man die dag echt te massaal.eerst een 3 kwartier er na toe lopen dat vond ik niet eens zo erg maar toen het afgelopen was nou dat was echt niet normaal meer gelukkig waren we wat eerder weg gegaan anders was het echt traumatisch,maar wat club kingdom betreft is echt vt daarzo de sfeer de muziek en het belangrijkste de deur beleid toffe gasten komen daar iedereen gaat los en veel; marokkaanse meiden die ook snoepjes ontdekt hebben ik raad je aan om met erotic night te gaan garandeer je dat je geen spijt zult krijgen ik houd je wel op de hoogte wanneer het er is (Y) crime time word in heineken music hall denk ik of anders rai ben jij ook in de oude gasfabriek geweest????
heb gehoord dat het daar echt hard aan toe ging dat was echte underground ben er helaas nooit geweest
ja, voordat ie gerenveerd werd. de sfeer was zeker underground en vaak hard (was altijd zo dat naarmate het later werd, de muziek ook harder werd), het enige nadeel vond ik dat tegen de ochtend het licht begon in te vallen (en dan werden de echte leipo's opeens zichtbaar ;D) en het vocht van het plafond te druppelen. ze hadden we altijd een hele vette laser show met groene lasers.

tamazight is back

Citaat van: The proton op 11/02/2005 om 17:24:22
op  dit moment luister  ik  naar  Ithri en het  liedje    thamimoent

said mariouarri hahahaha

groenebriefjes

Citaat van: Inuit op 22/12/2005 om 14:04:20
Citaat van: onwetend op 21/12/2005 om 14:03:16
techno hardhouse ik houd meer van progressive,ga je ook wel is naar dance party's
in het verleden heel vaak, ging vaak naar awakenings en HQ (hield echt van Tom Harding), tegenwoordig veel minder. ga alleen nog weleens naar partys als dancevalley en mysteryland, de zomerfestivals.
haha ik luister nu een cd van Tom Harding HQ van 2002...ging altijd waar hij ging draaien in weekend. Haha Toffe gast is dat. HQ is vet! Feest nu al tijdje ni meer, al1 met nieuwjr ga ik naar amstelhotel, kaartjes gehad van de eigenaren van id&t...dat word wel een bruut feestje...en neej kaartjes zijn niet te koop haha..mocht iemand willen gaan, 300euro per stuk, heb er 3over...gratis zuipuh enzo... ;D

Inuit

Citaat van: Da-Don-Rifi op 23/12/2005 om 14:02:13
haha ik luister nu een cd van Tom Harding HQ van 2002...ging altijd waar hij ging draaien in weekend. Haha Toffe gast is dat. HQ is vet! Feest nu al tijdje ni meer, al1 met nieuwjr ga ik naar amstelhotel, kaartjes gehad van de eigenaren van id&t...dat word wel een bruut feestje...en neej kaartjes zijn niet te koop haha..mocht iemand willen gaan, 300euro per stuk, heb er 3over...gratis zuipuh enzo... ;D
hij was altijd zo energiek, ging helemaal uit z'n dak achter de draaitafels.....dus jij was ook HQ-er :)
zou je die cd van Tom Harding kunnen uploaden, ff ouwe herinneringen ophalen.

't is dat ik al kaarten heb voor een oud&nieuw feestje, anders...... ;D

noemid


athsaynou

Yamna met ayaral labuya een oud nummer met diepgang..

onwetend

red hot chilli peppers:loosing my religon

groenebriefjes


Eek!