Waarnaar luister je op dit moment ?

Gestart door The proton, 11/02/2005 om 17:24:22

Tamza

Citaat van: m'Izran op 21/11/2005 om 13:24:59

Klopt, ze hadden wat met elkaar de liefde werd steeds minder, de man begon minder voor haar te voelen, de vrouw had zelf niets door..totdat ze er achter kwam...ze heeft zich erbij neergelegd..hartverscheurend gewoon..

Het is idd droevig. Ik luister nu naar het nummer 'Ixedmayid mam inu' van Farida El Hoceimi. Eenzelfde soort tekst die echt treurig is.

Eek!


Lezeres


Masja


Isefrawen

#649
Ben je ook zo'n goochemerd die het altijd voor elkaar krijgt om niet op tijd te komen?

Voel je je aangesproken? Ragada style: (liedje is ook ooit door Mimunt n Serwane gezongen)

Rachid Taha - En retard
Voor de mensen die het niet kunnen begrijpen:

Hij komt altijd te laat, vandaag was hij weer te laat
Morgen komt hij weer te laat, eergisteren was hij ook laat

Maysa

#650
Citaat van: m'Izran op 21/11/2005 om 13:24:59
Citaat van: Tamza op 21/11/2005 om 13:22:02
'Umi ghari rexbar' gaat toch over haar man die geen liefde meer voor haar voelt? In dat lied vraagt ze een scheiding aan, volgens mij. Ik meende iets te horen van 'ik doe mijn armbanden af' (de zeven armbanden die traditioneel bij de bruidsschat horen).

Klopt, ze hadden wat met elkaar de liefde werd steeds minder, de man begon minder voor haar te voelen, de vrouw had zelf niets door..totdat ze er achter kwam...ze heeft zich erbij neergelegd..hartverscheurend gewoon..


De man met wie zij getrouwd was voelde indd. geen liefde meer voor haar. Haar plaats werd ingenomen door een andere vrouw. Ze zingt dan ook (als ik het goed bergrijp) a ya thin akidash, tazaq amouriri- Zij met jou is bitter als ariri.
Wat heeft ze haar gevoelens mooi uit kunnen drukken in dit lied, erg poetisch. Ik kan er niet genoeg van krijgen, luister er nu weer naar.

Sabadilla


Samir!

Avant - One Way Street Featuring Charlie Wilson

athsaynou

Citaat van: Maysa op 21/11/2005 om 21:11:20
Citaat van: m'Izran op 21/11/2005 om 13:24:59
Citaat van: Tamza op 21/11/2005 om 13:22:02
'Umi ghari rexbar' gaat toch over haar man die geen liefde meer voor haar voelt? In dat lied vraagt ze een scheiding aan, volgens mij. Ik meende iets te horen van 'ik doe mijn armbanden af' (de zeven armbanden die traditioneel bij de bruidsschat horen).

Klopt, ze hadden wat met elkaar de liefde werd steeds minder, de man begon minder voor haar te voelen, de vrouw had zelf niets door..totdat ze er achter kwam...ze heeft zich erbij neergelegd..hartverscheurend gewoon..


De man met wie zij getrouwd was voelde indd. geen liefde meer voor haar. Haar plaats werd ingenomen door een andere vrouw. Ze zingt dan ook (als ik het goed bergrijp) a ya thin akidash, tazaq amouriri- Zij met jou is bitter als ariri.
Wat heeft ze haar gevoelens mooi uit kunnen drukken in dit lied, erg poetisch. Ik kan er niet genoeg van krijgen, luister er nu weer naar.


A yih..dagelijkse leven en gebeurtenissen worden genoemd..Ik weet niet of je een liedje van Farida Alhoceimia kent..kan nu effe niet zo snel op de titel komen..daarin scheld ze haar "geliefde" helemaal uit...Heerlijk dat mag ook is..

Marrakesch

door de weeks naar r&b en in het weekend naar house, lekker uit me dak met een lekker pilletje!!!!!!!!

Marrakesch

hahahaha, sorry hoor maar ik moest gewoon even wat zeggen. ik vind deze site wel sterk achteruit gaan.

ik heb naar topcs van vroeger gekeken en ik moet zeggen dat die veel leuker zijn dan nu!

onwetend

Citaat van: Marrakesch op 22/11/2005 om 12:41:28
hahahaha, sorry hoor maar ik moest gewoon even wat zeggen. ik vind deze site wel sterk achteruit gaan.

ik heb naar topcs van vroeger gekeken en ik moet zeggen dat die veel leuker zijn dan nu!
zo aparte muziek zeg,heb je wat te klagen meid verwijs ik je naar de klaagmuur

Marrakesch

Citaat van: onwetend op 22/11/2005 om 13:05:52
Citaat van: Marrakesch op 22/11/2005 om 12:41:28
hahahaha, sorry hoor maar ik moest gewoon even wat zeggen. ik vind deze site wel sterk achteruit gaan.

ik heb naar topcs van vroeger gekeken en ik moet zeggen dat die veel leuker zijn dan nu!
zo aparte muziek zeg,heb je wat te klagen meid verwijs ik je naar de klaagmuur
het gaat er gewoon om dat als je ook wat te zeggen hebt, dat er er altijd iemand is die je afkraakt.
iedereen mag hier toch zijn mening geven zonder dat ie shit over zich heen krijgt of niet?

moulaymouhand


Malika1980

[Ik luister nu naar "Azul", mijn favoriet is "Outhessin".
Citeer

Zou je hun cd online willen zetten voor de mensen die em eerst willen horen alvorens te kopen?
Citeer

Azul,
Je kan ook op hun site de nummers beluisteren. www.thaziri.nl

grt,