Hoofdmenu

Promoot Intersection

Gestart door Massinissa, 10/02/2005 om 18:42:05

Massinissa

Als enige Amazigh Riffijnse groep verdient de nodige steun en promotie bij de top 10 van Noujoum El Hijra. Ze waren heel goed op BOX music TV.

Stem massal op intersection via deze link:

http://www.noujoumalhijra.tv/index.php?Data=Top10

ADiel

In mijn ogen leveren ze helemaal geen bijdrage bij het opwekken van het amazighbewustzijn bij hun doelgroep (fans). Oke ze rappen wel eens nummers in het tamazight maar dan gaat het meestal over hoe geweldig ze wel niet zijn. En bovendien zijn er tal van rappers die in het tamazight rappen.


Kortom ik stem niet op die gasten! ;)

allasian

Hoewel ik eigenlijk wel een beetje sympathie voor ze voelde zal ik ze niet promoten.
Ze zijn slecht,muzikaal gezien.Als ze nou goede muziek maakten zou ik zeggen OK maar hun muziek vind ik een beetje krakkemikkig.

seino

Wat betreft de muziek van intersection, DHC, en al die andere moderne rap shit. Ik vind het echt niets. Er zit geen verhaal in de teksten en de teksten gaan nergens over. Een lied is naar mijn idee pas een lied als het je raakt. En dat kan je van de teksten van intersection niet zeggen.

Lang leve onze Walid Mimoun en onze enige echte K. izri.

xx seino

Idir

Citaat van: Massinissa op 10/02/2005 om 18:42:05
Als enige Amazigh Riffijnse groep verdient de nodige steun en promotie bij de top 10 van Noujoum El Hijra. Ze waren heel goed op BOX music TV.

Stem massal op intersection via deze link:

http://www.noujoumalhijra.tv/index.php?Data=Top10


Ik heb op ze gestemd! Al is het alleen omdat zij de enige Imazighen (in deze taal zingen) zijn!! Zij verdienen steun anders maken andere Amazigh-bandjes nog minder kans bij Noujoumalhijra............

Idir


Ze blijven maar stijgen en dalen.... ???
De ene keer op 2e plaats, dan weer op de 6e..... ???

miss.F.

Die jongens hebben nu al sterallures. In een interview gaven ze aan bang te zijn om een relatie met een meisje aan te gaan omdat zeggen ze: ' je eigenlijk niet weet of ze jouw wil of omdat je bekend bent'

Idir

Citaat van: miss.F. op 18/02/2005 om 15:27:15
Die jongens hebben nu al sterallures. In een interview gaven ze aan bang te zijn om een relatie met een meisje aan te gaan omdat zeggen ze: ' je eigenlijk niet weet of ze jouw wil of omdat je bekend bent'

Dat vind jij vast jammer? ;D

Dora

tering he..ken ze niet eens :-[....

miss.F.

Citaat van: Idir op 18/02/2005 om 15:28:30
Citaat van: miss.F. op 18/02/2005 om 15:27:15
Die jongens hebben nu al sterallures. In een interview gaven ze aan bang te zijn om een relatie met een meisje aan te gaan omdat zeggen ze: ' je eigenlijk niet weet of ze jouw wil of omdat je bekend bent'

Dat vind jij vast jammer? ;D

Nee, helemaal niet a Idir. Ik vind ze namelijk niet eens zo goed. Ik zou ze niet eens op straat herkennen die gasten en dat zegt toch al genoeg denk ik zo

miss.F.

Citaat van: lopende_lach op 18/02/2005 om 15:30:28
tering he..ken ze niet eens :-[....

ze zingen een liedje met een afrikaanse groep en Youssou N'dour. Een tijdje terug hoorde je me heel vaak. Dat liedje werd gesponsoord door het Beatrixfonds dat wre aan het eind van het liedje ook vermeld


Trabandou

Ik vind hun echt slecht! Hun promoten? Hahaha...sure!

miss.F.

Citaat van: Numero1 op 18/02/2005 om 15:42:19
Ik vind hun echt slecht! Hun promoten? Hahaha...sure!

ach toe nou!

Trabandou

Citaat van: miss.F. op 18/02/2005 om 15:45:22
Citaat van: Numero1 op 18/02/2005 om 15:42:19
Ik vind hun echt slecht! Hun promoten? Hahaha...sure!

ach toe nou!

Als je mij een goede reden geeft, dan zal ik erover nadenken. :)