Hoofdmenu

Promoot Intersection

Gestart door Massinissa, 10/02/2005 om 18:42:05

MBTiza

Citaat van: miss.F. op 18/02/2005 om 15:27:15
Die jongens hebben nu al sterallures. In een interview gaven ze aan bang te zijn om een relatie met een meisje aan te gaan omdat zeggen ze: ' je eigenlijk niet weet of ze jouw wil of omdat je bekend bent'

sterallures my ass, ze gaan met van die goedkope chicks om hier in in NL en in Marokko, een uit den haag en een ander uit roosendaal....die chicks komen zelf achter je aan in marokko...bah

Nomaad.

Raar hoe sommige Imazighen hier in deze topic opnieuw bewijzen niet beter te zijn dan de rest van de Marokkanen; Jullie gunnen elkaar het licht in de ogen niet eens! Als is het alleen om er een nieuwe Amazigh muziekgroep bij te krijgen van een andere genre; Hiphop stem ik al! Raar dat anderen ze die faam niet toewensen.

Idir

Citaat van: Nomaad. op 20/02/2005 om 00:27:41
Raar hoe sommige Imazighen hier in deze topic opnieuw bewijzen niet beter te zijn dan de rest van de Marokkanen; Jullie gunnen elkaar het licht in de ogen niet eens! Als is het alleen om er een nieuwe Amazigh muziekgroep bij te krijgen van een andere genre; Hiphop stem ik al! Raar dat anderen ze die faam niet toewensen.

Helemaal mee eens..... :)

tuzin

azul,

het is echt een top groep als je ze op de foto ziet, maar ze hebben 3 problemen:
1: goed rappen
2: betere texten
3: de beats

oja en die arogantie mag ook een beetje minder

midian

Echte jokers die intersection, ze zijn diep triest! mijn stem krijgen ze niet!

Slippertje

#35
Mensen mensen mensen toch, ik ken heel wat volkeren maar de Marokkanen slaan toch echt alles. Ik ben gewend dat als een landgenoot enigzins in de publiciteit komt, de landgenoten hem / haar steunen, feesten en die persoon c.q. groep of team (denk ook aan sport) toejuichen, het is immers hun landgenoot en men steunt die! 

Zeer opvallend is dat wanneer een marokkaan in de publiciteit is, deze met alle mogelijke manieren wordt bekritiseert, en let wel op, dit door de marokkanen zelf!!!   

Het is toch ongelovelijk, dat andere volkeren hun steun en toeverlaat geven aan hun landgenoten als die wat probeert te bereiken in zijn of haar leven, en de Marokkanen hun eigen volk belachelijk maken, bekritiseren, vervloeken, etc.

Mensen toch, denk eens na voor u een naar een ander kijkt, zie Gods geboden! en a.u.b. houdt uw volk in ere...

Idir

Niks aan toe te voegen! ::)

Nomaad.

Citaat van: Slippertje op 21/02/2005 om 12:10:22

Mensen mensen mensen toch, ik ken heel wat volkeren maar de Marokkanen slaan toch echt alles. Ik ben gewend dat als een landgenoot enigzins in de publiciteit komt, de langgenoten hem / haar steunen, feesten en die persoon c.q. groep of team (denk ook aan sport) toejuichen, het is immers hun langgenoot en men steunt die! 

Zeer opvallend is dat wanneer een marokkaan in de publiciteit is, deze met alle mogelijke manieren wordt bekritiseert, en let wel op, dit door de marokkanen zelf!!!   

Het is toch ongelovelijk, dat andere volkeren hun steun en toeverlaat geven aan hun langgenoten als die wat probeert te bereiken in zijn of haar leven, en de Marokkanen hun eigen volk belachelijk maken, bekritiseren, vervloeken, etc.

Mensen toch, denk eens na voor u een naar een ander kijkt, zie Gods geboden! en a.u.b houdt u volk in ere...

Pff, ik probeerde ze het duidelijk te maken, maar we kunnen niet tot die botte hersens doordringen. Imazighen! Ayithma, jullie koppigheid is op dit moment wat misplaatst!

Idir


allasian

Citaat van: Nomaad. op 20/02/2005 om 00:27:41
Raar hoe sommige Imazighen hier in deze topic opnieuw bewijzen niet beter te zijn dan de rest van de Marokkanen; Jullie gunnen elkaar het licht in de ogen niet eens! Als is het alleen om er een nieuwe Amazigh muziekgroep bij te krijgen van een andere genre; Hiphop stem ik al! Raar dat anderen ze die faam niet toewensen.
Die faam is nog ver te zoeken bij intersection ,atawmat.Kijk ik vind ze muzikaal slecht,kenmerken:krakkemikkig,voorspelbaarheid in opbouw van lyrics (niet elke zin moet op de vorige rijmen).Er zit ook geen echte overtuigingskracht achter hun muziek.
Ik wens ze het beste maar ze moeten wel met betere materiaal komen.Ik ga ze niet enkel promoten omdat ze irifyen zijn,dat is niet goed en niet eerlijk.kritiek is goed,heel goed.

mouslati

Ik heb net even geluisterd, was er zelf niet kapot van, de kids wel dus ze scooren in ieder geval bij die doelgroep.

Dora

Citaat van: mouslati op 23/02/2005 om 17:29:13
Ik heb net even geluisterd, was er zelf niet kapot van, de kids wel dus ze scooren in ieder geval bij die doelgroep.

safi toesareth a temchount..:D

mouslati

Citaat van: lopende_lach link=topic=5197.msg109415#msg109415
safi toesareth a temchount..:D
quote]
Ja erg he, ik sta soms ook versteld van mezelf. Tien jaar terug was ik nog helemaal in the music en helemaal bij, nu krijg ik er koppijn van.

Dora

ow god vertel mij wat..alleen is het bij mij geen 10 jaar geleden :P....je interesse gaat nu gewoon naar iets heel anders....heel gezond dus...

mouslati

Citaat van: L_L op 23/02/2005 om 17:35:57
ow god vertel mij wat..alleen is het bij mij geen 10 jaar geleden :P....je interesse gaat nu gewoon naar iets heel anders....heel gezond dus...

Aaaah gelukkig, een positieve ontwikkeling dus, ik voelde me al oud.