'Tsunami-rel' in Marokko!

Gestart door ameziane, 31/01/2005 om 17:14:55

Trabandou

Citaat van: ameziane op 31/01/2005 om 17:41:12
Houd op met jullie tsunami-ruzie...

Heb respect voor elkaars mening!

Exacto mondu.

IIAwaryagherII

Citaat van: Numero1 op 31/01/2005 om 17:39:39
Citaat van: IIAwaryagherII op 31/01/2005 om 17:35:23
Citaat van: Numero1 op 31/01/2005 om 17:32:19
Citaat van: IIAwaryagherII op 31/01/2005 om 17:28:28
Ik wens sommige dwazen hersennen toe ipv een beving.
Het had iedereen kunnen treffen en vele onschuldige mensen zijn de dupe geweest.
Een dergelijke beving heeft geen voorkeur aan een bepaalde soort mens, maar neemt alles mee dus ook de onschuldige mensen.
Ben benieuwd hoe die honden de beving in arif dan betitelen?
Dan wat een achterlijke opmerking tfoe!

Achterlijk? De enige die hier achterlijk is op het forum ben jij aja3ioel. Ik vind het zo en daar moet jij mee leren leven. Mij kan je niet overtuigen met je misselijke/ beroerde verhaaltjes.
Voel je je aangesproken a hoer!
Kenmerkt je achterlijke houding, mannetjes als jou ben ik liever arm dan rijk a ezel.
Zo een type die alles voor lief neemt, hebben wij gezondigd in Arif toen ons een beving trof a achterlijke?
Meteen een god erin betrekken zegt meer over de achterlijkheid van mensen als jou, die te dom zijn om zelf te gaan denken.

Ja, ik voel me aangesproken en dan? Ik heb eens geen zin om jou lange teksten te lezen, die in niets uitmonden. God? Voor mij wel alhamdoulliah, en met zijn steun heb ik het goed alhamdoullah. Dat kun jij niet zeggen met je miezerige leven als een (verborgen) extremistje, sukkel!
Ik ben alles behalve verborgen voor jou soort mislukte flikkers.
Je hoeft niets van mij te lezen want evenmin maakt jou ziellige persoontje een indruk op me a strontvlek op de amazigh vaandel.
Met allah(swt) steun zit je nu in een land, waar je eten vreet met varkensvlees en andere rotzooi in verwerkt zijn.
Betaal je belasting aan lkoeffar en bespugen zij jou kop.
Hmm die god mag jou echt niet waar?
Ga knikkeren a pootje je verspilt mijn tijd !

Dobry Den

Ja, ik voel me aangesproken en dan? Ik heb eens geen zin om jou lange teksten te lezen, die in niets uitmonden. God? Voor mij wel alhamdoulliah, en met zijn steun heb ik het goed alhamdoullah. Dat kun jij niet zeggen met je miezerige leven als een (verborgen) extremistje, sukkel!

Je hoopt dat God het goed voor je heeft, maar tegelijkertijd wens je anderen dood en verderf toe. Waarom? Wat hebben die andere mensen jou aangedaan dat zij het niet zo goed mogen hebben als jij?

Trabandou

Citaat van: IIAwaryagherII op 31/01/2005 om 17:44:20
Het had iedereen kunnen treffen en vele onschuldige mensen zijn de dupe geweest.
Een dergelijke beving heeft geen voorkeur aan een bepaalde soort mens, maar neemt alles mee dus ook de onschuldige mensen.

Achterlijk? De enige die hier achterlijk is op het forum ben jij aja3ioel. Ik vind het zo en daar moet jij mee leren leven. Mij kan je niet overtuigen met je misselijke/ beroerde verhaaltjes.
Kenmerkt je achterlijke houding, mannetjes als jou ben ik liever arm dan rijk a ezel.
Zo een type die alles voor lief neemt, hebben wij gezondigd in Arif toen ons een beving trof a achterlijke?
Meteen een god erin betrekken zegt meer over de achterlijkheid van mensen als jou, die te dom zijn om zelf te gaan denken.

Je hoeft niets van mij te lezen want evenmin maakt jou ziellige persoontje een indruk op me a strontvlek op de amazigh vaandel.
Met allah(swt) steun zit je nu in een land, waar je eten vreet met varkensvlees en andere rotzooi in verwerkt zijn.

Wat een randdebiel, hahahahaha...en hij heeft het ook nog eens over hersenen? Laat die van jou controleren, kennelijk zit er een draad los bij je..hahaha. Ik lach je echt 4kant uit "maistro".

*-RiFFijn0s-*

Citaat van: Numero1 op 31/01/2005 om 17:40:43
Citaat van: Ait_Touzinie op 31/01/2005 om 17:38:50
Citaat van: Numero1 op 31/01/2005 om 17:35:03
Citaat van: Ait_Touzinie op 31/01/2005 om 17:33:53
Wat een achterlijke opmerking tfoe!
Nieshaan!!!!!!!!!!!!!!!!!

Meneer de meeloper has spoken! Om ervan te kotsen.
Ik ben het toevallig wel vaak eens met de gedachten van broeder awaryhagar en met nog een paar andere leden op deze forum.
De tijd die ik met jouw besteedt is kostbaar verloren tijd.
Jij bent de aghjur der ighjer, samen met jouwn stamgenoot ajaw-ali.
Ga de kamelen maar een beurt geven, zakkendrager.

Kontelikker!
Bedoel je baffer?
gezien de geschiedenis hebben jullie ook al zo'n reputatie. Wij maar de problemen voor jullie opknappen.  tsjonge jonge.   Er moet wel iets tegen over staan..... je weet wel ****. 
Jij bent een Numero1 in Baffen, en zakken dragen.  Jij lijkt zwarte piet wel.

rmoehim, arrahid ashoushax akkello inou.

ameziane

Citaat van: Numero1 op 31/01/2005 om 17:42:44
Citaat van: ameziane op 31/01/2005 om 17:41:12
Houd op met jullie tsunami-ruzie...

Heb respect voor elkaars mening!

Exacto mondu.
...en graag deze topic niet vervuilen! Vecht jullie ruzie uit via PM ofzo.

IIAwaryagherII

Citaat van: Numero1 op 31/01/2005 om 17:46:59
Citaat van: IIAwaryagherII op 31/01/2005 om 17:44:20

Wat een randdebiel, hahahahaha...en hij heeft het ook nog eens over hersenen? Laat die van jou controleren, kennelijk zit er een draad los bij je..hahaha. Ik lach je echt 4kant uit "maistro".
Leuk voor je, ik zou janken als ik jou was.
De achterlijkheid druipt van je kop, bijdehande computer nerd.
Jou soort mag uigeroeid worden met een volgende tsunamie, het zijn goorlappen als jou die alles besmeuren incl het geloof.
Ziellig ventje welke leven heb je, aan de ene kant zeghma een voorbeeldige moslim.
Aan de andere een kontelikker van koeffar, wat je noemt een voorbeeldig nietsnut.

Trabandou

Citaat van: Dobry Den op 31/01/2005 om 17:46:21

Je hoopt dat God het goed voor je heeft, maar tegelijkertijd wens je anderen dood en verderf toe. Waarom? Wat hebben die andere mensen jou aangedaan dat zij het niet zo goed mogen hebben als jij?

Ik wens niet iedereen dood en verderf toe, dan vraag ik je mijn citaat nogmaals te lezen. Ik wens die doorgedraaide sextoeristen en die maniakken een dood toe. Waarom? Omdat het een Islamitische land is. Dit is ook het antwoord op je 2e vraag. Daarbij heb ik toegevoegd, dat ik hoop dat de onschuldige mensen er niets van zullen merken.

rifman

hgelaas is er in marokko door de meerdeheid duidelijk gemaakt dat het om een achterlijke artikel gaat. Terwijl nog hier in nl ighyar, die wonen in een eerste wereld land zich gedragen als echte ighyar. Het is terist gesteld met Imazighen.

Dit kwam ik etgen op maroc.nl

Een extremistische tijdschrift heeft na de tsunami een artikel gepubliceerd waarin de gevolgen van de tsunami aan de sex mentaliteit van de betreffeb=nde landen wordt gerelateerd. Met andere woorden god heeft zijn werk gedaan door bijna 200000 te moorden. In het artikel waarschuwen de extremisten van Attajdid (spreekbuis van aldl wailhsan) voor het zelfde lot die Marokko wacht.

gelijk daarna heeft de marokkaanse progressieve pers een media campange gestart waarin deze achterlijke gedachtengang werd afgekeurd en gestempeld als achterlijk en onzin.

In de komende weken en tot vandaag is er een grote ruzie ontstaan tussen de krant die het artikel gepubliceerd heeft en de rest van de kranten, radio stations, en televisie stations die deze artikel als achterlijk ebstempelen.

Het is zo erg geworden dat er verschillende demonstraties zijn georganiseerd en dat er vandaag nog aanval artikelen worden gepubliceerd aan beide kanten.

Het is een discussie die het debat in Marokko beheerst op dit moment. Het mooie ervan is dat de meerderheid daar het durft om kritiek te leveren op deze achterlijken en ze ook bij de naam te noemen.

ameziane

Zelf vind ik dat je die link tussen ramp en bestraffing niet kan maken. Wat hebben immers de bewoners van Noord-Marokko misdaan dat ze bestraft zijn met een aardbeving? Evenzo kan ik hier het voorbeeld van Iran, een islamitisch land, noemen, dat geregeld door aardbevingen wordt getroffen.

Maar dat sekstoerisme is geen goede ontwikkeling. Ik weet dat Saoedie's, waaronder de broer van de koning, regelmatig naar Marokko komen. Ze hebben daar verblijven met hoge muren, waar ze zich tegoed doen aan jong vlees. Walgelijke toestanden!

Yidir__

Azul,

Mensen zoals Numero1 zijn een smet in ons midden. Hun uitlatingen zijn een gegeven waar wij weinig mee kunnen. Extreme uitspraken als de dood aan anderen wensen, is iets wat een ziel als Numero1 niet uit de weg kan laten om zich tevreden te stellen. Numero1 zijn persoonlijke ontwikkelingen is niet ver gevorderd te noemen. Numero1 is voor mij niemand anders dan een idioot, waar je blijkbaar niet op kunt bouwen.

D wenni netta,
Yidir

IIAwaryagherII

Alles heeft zo zijn redenen en is wetenschappelijk bewezen, rondom die breuklijnen vinden gewoon veel aardbevingen plaats.
Als er een land is dat zich veel aan die seks industrie schuldig maakt is thailand, en waarom is juist een indonesie zo hard getroffen.
Vind het maar achterlijk om altijd weer een God de schuld te geven van iets wat zelfs wetenschappelijk vast staat.
Mensen kunnen ook massaal weg trekken uit die gebieden, en alsnog zal daar een beving plaats vinden.
En zal God het dan voorzien hebben op de grond of op de mensen?
Raar dat er nog zo veel onmenselijke gedachten zijn op aarde anno 2005.

*-RiFFijn0s-*

Citaat van: ameziane op 31/01/2005 om 18:10:28
Zelf vind ik dat je die link tussen ramp en bestraffing niet kan maken. Wat hebben immers de bewoners van Noord-Marokko misdaan dat ze bestraft zijn met een aardbeving? Evenzo kan ik hier het voorbeeld van Iran, een islamitisch land, noemen, dat geregeld door aardbevingen wordt getroffen.

Maar dat sekstoerisme is geen goede ontwikkeling. Ik weet dat Saoedie's, waaronder de broer van de koning, regelmatig naar Marokko komen. Ze hebben daar verblijven met hoge muren, waar ze zich tegoed doen aan jong vlees. Walgelijke toestanden!
sterker nog, Sommige Irifyan zelf geloven het, echt waar, Heel triest.  De ighabiyan willen zogenaamd laten zien dat de overige deel van Marokko wel op het rechte pad zijn. En wij irfiyan niet.  Voor sommigen zit er niets ander meer op en emigreren naar de gharb, om daar op het rechte pad te komen.  Ze veranderen van cultuur, taal enz. en ze zijn bevrijdt van de aardbevingen.
Alleen echte trotse, pure mensen wonen nog in Arif, de mietjes zijn al weg.

Tanger, agadir en casablanca zijn het meest geliefd bij saoudiers.   Die Saoudiers zullen nooit naar Arif komen, ze denken wel na.

ameziane

Citaat van: Ait_Touzinie op 31/01/2005 om 18:20:06
De ighabiyan willen zogenaamd laten zien dat de overige deel van Marokko wel op het rechte pad zijn. En wij irfiyan niet.  Voor sommigen zit er niets ander meer op en emigreren naar de gharb, om daar op het rechte pad te komen.  Ze veranderen van cultuur, taal enz. en ze zijn bevrijdt van de aardbevingen.
Nou, die theorie gaat niet op. Agadir is in 1960 ook getroffen door een grote aardbeving!

Inuit

Citaat van: ameziane op 31/01/2005 om 17:14:55
In Marokko heeft een artikel dat verschenen is in de krant 'Attajdid' voor veel beroering gezorgd. De krant, die banden heeft met de Islamistiche partij PJD, publiceerde een artikel waarin werd gesteld dat de zeebeving die grote delen van Azie heeft getroffen, een straf van Allah was doordaat veel toeristen naar die gebieden gaan voor seks.

Verder stelt het artikel dat Marokko hiermee gewaarschuwd is en dat het een zelfde lot zal ondergaan als het niets onderneemt tegen seksueel toerisme.
Veel organisaties hebben voor het kantoor van de krant gedemonstreerd.

Evenzo hebben 5000 mensen, volgens de PJD, hun steun betuigd aan de krant.
http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/africa/4219755.stm
Dit is echt belachelijk!
Ik snap nooit waarom mensen na een natuurramp maar even voor Allah op aarde gaan spelen, door m.b.v. vage gis-theorieen te 'verklaren' waarom Allah het getroffen volk heeft gestraft. Dit impliceert gewoon dat zij zeggen te weten wat Allah denkt (om maar een menselijke eigenschap aan Allah toe te schrijven, ik weet namelijk niet hoe ik het anders moet zeggen)