Hebben jullie weleens over Moslim-Nazis gehoord??!

Gestart door Idir, 27/01/2005 om 18:05:56

Inuit

Citaat van: Idir op 27/01/2005 om 19:22:02
Citaat van: gebruiker01 op 27/01/2005 om 19:19:39
sorry maar nadat ik de volgende link op de pagina heb gezien, heb ik wel een goed idee wie er achter deze pagina zit:
http://www.salamon.net/antisemitsm_antizionism.htm

bye bye met deze propaganda ;)

De foto's spreken voor zich, en natuurlijk zijn het de "slachtoffers" die dit naar buiten willen brengen. Immers Moslims/Arabieren hebben er geen baat bij om hun fouten te gaan projecteren...... ;)
zionisme=anisemitisme  ==> de boodschap van de pagina.

dan weet ik genoeg ;)

Idir

Citaat van: gebruiker01 op 27/01/2005 om 19:23:39
Citaat van: IIAwaryagherII op 27/01/2005 om 19:20:46
Citaat van: Idir op 27/01/2005 om 19:17:39
Citaat van: IIAwaryagherII op 27/01/2005 om 19:16:43
Citaat van: Idir op 27/01/2005 om 19:15:34

ontekken heeft geen zin jongen!!

http://www.tellthechildrenthetruth.com/gallery/pages/prayer_jpg_jpg_jpg.htm

Verder intreseert me het niet, ik ben het tegengekomen en heb het gepost..... wat jij of een ander er mee wil doen moet(en) je/jullie zelf weten!! 
Arabieren zijn ook moslims jongen ::)

Je hebt ook Arabieren die die niet moslim zijn, deze nazi's zijn het duidelijk wel! ::)
Niet vergeten hoor !(daar kwam de islam vandaan)

Waar slaat dat op, dus daarom ga jij vrolijk spreken van moslim nazis, omdat de mensen aan het gebed gingen, en ga je door je gemakszucht voorbij aan de inhoud van het stukje dat spreekt over Arabische Nazis?

Doel van deze pagina is simpele zielen wijs maken dat het gevecht van Palestijnen (tegen het zionisme) uit hetzelfde straatje komt als de nazi's.

Maar als je daar doorheen kan prikken, dan blijven alleen de feiten over! En een van de feiten is dat in WOII Moslim-Nazi's actief waren......

Anir

Doel van deze pagina is simpele zielen wijs maken dat het gevecht van Palestijnen (tegen het zionisme) uit hetzelfde straatje komt als de nazi's.
Het doel is Palastina natuurlijk. Alles gaat om de palestijnen.
Maar Joden zijn in alle opzichten beter dan de Palestijnen.

Inuit

Citaat van: Anir op 27/01/2005 om 19:22:49
sorry maar nadat ik de volgende link op de pagina heb gezien, heb ik wel een goed idee wie er achter deze pagina zit:

Het gaat niet om wie daarachter staat, het gaat om de feit.
Verwacht je dat een molsim gaat zeggen dat er moslims zijn die Nazi's zijn!
Het is heel belangrijk wie erachter staat.
en de boodschap, zionisme=anisemitisme zegt als wie erachter zit.

Zou jij een pagina opgesteld door Arabieren om te vertellen hoe verkeerd Imazighen wel niet zijn serieus nemen?

Inuit

Citaat van: Idir op 27/01/2005 om 19:25:48

Verder intreseert me het niet, ik ben het tegengekomen en heb het gepost..... wat jij of een ander er mee wil doen moet(en) je/jullie zelf weten!! 

Je hebt ook Arabieren die die niet moslim zijn, deze nazi's zijn het duidelijk wel! ::)

Waar slaat dat op, dus daarom ga jij vrolijk spreken van moslim nazis, omdat de mensen aan het gebed gingen, en ga je door je gemakszucht voorbij aan de inhoud van het stukje dat spreekt over Arabische Nazis?

Maar als je daar doorheen kan prikken, dan blijven alleen de feiten over! En een van de feiten is dat in WOII Moslim-Nazi's actief waren......
Zionisten zijn meesters in het verdraaien van de feiten, daar kunnen ik of jij niet tegenop kerel.

Idir

Citaat van: gebruiker01 op 27/01/2005 om 19:25:00

De foto's spreken voor zich, en natuurlijk zijn het de "slachtoffers" die dit naar buiten willen brengen. Immers Moslims/Arabieren hebben er geen baat bij om hun fouten te gaan projecteren...... ;)

dan weet ik genoeg ;)

Nogmaals een Moslim gaat echt niet hardopzeggen dat zijn zich met nazi-activiteiten bezig hebben gehouden!!!!

Vergelijk het maar met Imazighen en Arabieren, Arabieren zullen nooit toegeven (en zeker geen site daarover maken) dat zij misdaden tegen Imazighen hebben begaan! Imazighen daarintegen gaan juist wel opzoek naar de historische feiten en maken die kenbaar!!
Begrijp je 'm nou? ::)

Anir

Citaat van: gebruiker01 op 27/01/2005 om 19:28:42
Zionisten zijn meesters in het verdraaien van de feiten, daar kunnen ik of jij niet tegenop kerel.
Ja......
Joden zijn niet degenen die beweren dat Noord Afrika van hen.
Joden zijn niet degenen die beweren dat hun taal van de hemel is.
Joden zijn niet degenen die beweren dat ze van God afstammen
Joden zijn niet degenen die beweren dat hun taal de oudste taal in de wereld is.
Joden zijn niet degenen die beweren dat Imazighen uit het buitenland komen.

Het zijn de Arabieren...

Inuit

Citaat van: Idir op 27/01/2005 om 19:29:50

dan weet ik genoeg ;)

Nogmaals een Moslim gaat echt niet hardopzeggen dat zijn zich met nazi-activiteiten bezig hebben gehouden!!!!

Vergelijk het maar met Imazighen en Arabieren, Arabieren zullen nooit toegeven (en zeker geen site daarover maken) dat zij misdaden tegen Imazighen hebben begaan! Imazighen daarintegen gaan juist wel opzoek naar de historische feiten en maken die kenbaar!!
Dat de Ottomanen (want dat zijn de moslims waar ze het hier over hebben) hebben gevochten voor de bescherming van Palestina is niks nieuws, maar dat ze daarmee nazi's zijn is wel iets nieuws. Maar zoals ik al zei, zionisten zijn meesters in het verdraaien van de feiten.

ps. nazi's hingen een ideologie aan die heel anders was dan wat de Ottomanen aanhingen ;)

Inuit

Citaat van: Anir op 27/01/2005 om 19:33:26
Citaat van: gebruiker01 op 27/01/2005 om 19:28:42
Ja......
Joden zijn niet degenen die beweren dat Noord Afrika van hen.
Joden zijn niet degenen die beweren dat hun taal van de hemel is.
Joden zijn niet degenen die beweren dat ze van God afstammen
Joden zijn niet degenen die beweren dat hun taal de oudste taal in de wereld is.
Joden zijn niet degenen die beweren dat Imazighen uit het buitenland komen.

Het zijn de Arabieren...

wtf heeft dit hiermee te maken?

ps. open een topic met de titel "ik haat Arabs" en lucht daar je hart maar jongen.

IIAwaryagherII

Citaat van: Idir op 27/01/2005 om 19:23:26

Het waren duidelijk geen Arabische Christenen.... ::)
Jij bent er dus zo een die geloofd dat een saddam ook moslim is en dat waarschijnlijk adolf sneaky ook ergens een kleedje heeft staan en moslim is?
Wat een onzin er staat op die site alleen maar over ARABISCHE NAZIES en toch vond je het leuker om de term moslim nazism te gebruiken ::)
Je doet net als die kazen die spreken van moslim tereur, moslim moordenaars, moslim verkrachters, moslim dit en moslim dat.
Maar als het over de christelijke clan gaat dan spreken ze van de spaanse eta, de ierse ira, de duitse raf etc .

Idir

Citaat van: gebruiker01 op 27/01/2005 om 19:35:35
Citaat van: Idir op 27/01/2005 om 19:29:50

dan weet ik genoeg ;)

Dat de Ottomanen (want dat zijn de moslims waar ze het hier over hebben) hebben gevochten voor de bescherming van Palestina is niks nieuws, maar dat ze daarmee nazi's zijn is wel iets nieuws. Maar zoals ik al zei, zionisten zijn meesters in het verdraaien van de feiten.

ps. nazi's hingen een ideologie aan die heel anders was dan wat de Ottomanen aanhingen ;)

Maar blijkbaar hadden ze een gezamelijke "vijand"!!

P.s. Toen was nog geeneens sprake van Plastina/Israel- problematiek! ;)

Anir

Citaat van: gebruiker01 op 27/01/2005 om 19:36:50
wtf heeft dit hiermee te maken?

ps. open een topic met de titel "ik haat Arabs" en lucht daar je hart maar jongen.
Je zegt dat joden de feiten verdraaien, toch?
Ik kom met feiten die door de Arabieren zijn verdraaid, en je zegt dat ik de Arabieren haat. Ik mag niet eens vertellen dat Arabieren hun taal als de taal van god beschouwen. Als ik dat zeg, dan haat ik Arabieren.
Het is hun mening en niet van mij vriend.

Inuit

Citaat van: IIAwaryagherII op 27/01/2005 om 19:38:47
Wat een onzin er staat op die site alleen maar over ARABISCHE NAZIES en toch vond je het leuker om de term moslim nazism te gebruiken ::)
Het gaat hier om Turken om precies te zijn, want ze hebben over de Ottomanen.

Inuit

Citaat van: Anir op 27/01/2005 om 19:40:23
Je zegt dat joden de feiten verdraaien, toch?
Ik kom met feiten die door de Arabieren zijn verdraaid, en je zegt dat ik de Arabieren haat. Ik mag niet eens vertellen dat Arabieren hun taal als de taal van god beschouwen. Als ik dat zeg, dan haat ik Arabieren.
Het is hun mening en niet van mij vriend.
Wat hebben Arabieren hiermee te maken jongen? Je bent echt op hol geslagen jongen.

IIAwaryagherII

Citaat van: gebruiker01 op 27/01/2005 om 19:41:21
Citaat van: IIAwaryagherII op 27/01/2005 om 19:38:47
Het gaat hier om Turken om precies te zijn, want ze hebben over de Ottomanen.
Turkse leiding vriend, maar het leger bestond echt niet uit turken, er staat duidelijk telkens ARAB!
Lees het maar zelf door.