Hebben jullie weleens over Moslim-Nazis gehoord??!

Gestart door Idir, 27/01/2005 om 18:05:56

Idir

Citaat van: IIAwaryagherII op 27/01/2005 om 19:38:47
Citaat van: Idir op 27/01/2005 om 19:23:26
Citaat van: IIAwaryagherII op 27/01/2005 om 19:20:46
Citaat van: Idir op 27/01/2005 om 19:17:39
Citaat van: IIAwaryagherII op 27/01/2005 om 19:16:43
Citaat van: Idir op 27/01/2005 om 19:15:34

ontekken heeft geen zin jongen!!

http://www.tellthechildrenthetruth.com/gallery/pages/prayer_jpg_jpg_jpg.htm

Verder intreseert me het niet, ik ben het tegengekomen en heb het gepost..... wat jij of een ander er mee wil doen moet(en) je/jullie zelf weten!! 
Arabieren zijn ook moslims jongen ::)

Je hebt ook Arabieren die die niet moslim zijn, deze nazi's zijn het duidelijk wel! ::)
Niet vergeten hoor !(daar kwam de islam vandaan)

Waar slaat dat op, dus daarom ga jij vrolijk spreken van moslim nazis, omdat de mensen aan het gebed gingen, en ga je door je gemakszucht voorbij aan de inhoud van het stukje dat spreekt over Arabische Nazis?

Het waren duidelijk geen Arabische Christenen.... ::)
Jij bent er dus zo een die geloofd dat een saddam ook moslim is en dat waarschijnlijk adolf sneaky ook ergens een kleedje heeft staan en moslim is?
Wat een onzin er staat op die site alleen maar over ARABISCHE NAZIES en toch vond je het leuker om de term moslim nazism te gebruiken ::)
Je doet net als die kazen die spreken van moslim tereur, moslim moordenaars, moslim verkrachters, moslim dit en moslim dat.
Maar als het over de christelijke clan gaat dan spreken ze van de spaanse eta, de ierse ira, de duitse raf etc .

Niet zo emotioneel joh.... ;)
Personen die op die site gefotografeerd zijn, waren moslims of je dat nou wil of niet!

http://www.tellthechildrenthetruth.com/gallery/pages/Bosnian-Muslims-reading-pro_jpg.htm

Anir

Citaat van: gebruiker01 op 27/01/2005 om 19:42:39
Wat hebben Arabieren hiermee te maken jongen? Je bent echt op hol geslagen jongen.
Je bent de draad kwijt. Je weet niet meer waar je het over had!

Inuit

Citaat van: Idir op 27/01/2005 om 19:39:26
P.s. Toen was nog geeneens spraken van Plastina/Israel- problematiek! ;)
Niet in die benaming nee, maar het conflict was er wel. Palestina was in het bezit van de Ottomanen en de Engelsen in samenwerking met een aantal andere landen wilden Palestina innemen. Ze waren Salah'eddine Al'ayoebie nog niet vergeten, getuige de uitspraak van de Franse generaal Gorro toen hij Damscus binnen trede, nadat zij deze veroverd hadden, hij trapte tegen het graf van Salah'eddine Al'ayoebie aan en zei: "O Salah'eddine we zijn er weer, sta dan op."

Dus dit conflict duurt al een hele tijd, maar het heet pas 57 jaar Palestina/Israel conflict. ;)

Zo zagen de Britten/Europeanen ons (ze hebben hun beoogde probleem met kolonisatie opgelost) en zo zien de zionisten ons nu ongetwijfeld:

"There are people who control spacious territories teeming with manifest and hidden resources. They dominate the intersections of world routes. Their lands were the cradles of human civilizations and religions. These people have one faith, one language, one history and the same aspirations. No natural barriers can isolate these people from one another ... if, per chance, this nation were to be unified into one state, it would then take the fate of the world into its hands and would separate Europe from the rest of the world. Taking these considerations seriously, a foreign body should be planted in the heart of this nation to prevent the convergence of its wings in such a way that it could exhaust its powers in never-ending wars. It could also serve as a springboard for the West to gain its coveted objects.”

1902 - Sir Campbell Bannerman, Prime Minister of Britain [1905-08]

Masja

http://www.tellthechildrenthetruth.com/gallery/pages/6-Mein%20Kampf_jpg_jpg_jpg.htm

dit is écht niet goed

in mein Kampf haalt Hitler de (vervalste...?) Protocollen van de Wijzen van Sion aan , waarin staat op welke manieren  de joden de wereldheerschappij zullen krijgen , vandaar zijn grote angst voor dit volk
hij zei er niet bij dat hij dezelfde middelen kopieerde om zelf heerschappij over de wereld te krijgen
deze plannen zouden zijn besproken  op het congres van de Wijzen rond 1897 in Bazel
dit is natuurlijk niet waar, propaganda tegen de joden op wereldnivo, en bekende mensen zoals bijv. Henri Ford, jawel, dat baasje  van die bekende  auto's, deden eraan mee
deze protocollen "doken" op in Rusland en frankrijk en haalde binnen de kortste keren bekendheid op wereldnivo
vandaar ook de passiviteit van de geallieerden om te reageren op het gebeuren in WW2  ....?

Luqa

Het gaat niet alleen om Turken als de Term Ottomanen wordt gebruikt, want het Ottomaanse rijk strekte tot aan Marokko en idereen die daar in woonde kon in principe Ottomaan genoemd worden.
...en Inderdaad bestond het hele conflict tussen de Palestijnen en Israel toen nog niet.....

(mijn reactie m.b.t pagina 2)

Masja

precies en dus kan dát niet als excuus aangevoerd worden ter vergoelijking

Idir

Citaat van: Luqa op 27/01/2005 om 20:04:32

...en Inderdaad bestond het hele conflict tussen de Palestijnen en Israel toen nog niet.....

Dat zeg ik! Maar sommigen op dit forum houden er een eigen geschiedenisboekje opna....

Masja

hahahaha      geschiedenisboekje in eigen straatje  ;D

Inuit

Dus jullie willen echt beweren dat er niet al eeuwen om Palestina gevochten wordt? Ik kan me niet voorstellen dat dit serieus is. ::)

Isefrawen

maar ik vind die foto's van de moslims nogal vaag daar neergezet hoor... het lijkt wel of dit weer een manier is om de moslims bij de joden-nazi's problematiek te betrekken...

een plaatje van een moslim kan je met adobe zo laten integreren met een ander plaatje... heel vreem dit, nooit wat over gelezen namelijk, weet wel dat er ook duizendne moslims door hitler zijn uitgemoord... moslims waren toen niet in veel grote getallen in de westerse wereld... ik sta helemaal niet raar te kijken wanneer een moslimhater dit in elkaar heeft gezet om de aandacht weer op de moslims te krijgen.

Masja

aan de andere kant heb ik ook weleens gelezen dat Hitler ooit gezegd heeft het jammer te vinden dat de moslims nooit verder zijn gekomen dan tot Poitier in de tijd van de bezetting van spanje door de "Moren" , bizar