Foto's verschillende Rifvlaggen...

Gestart door swani, 26/01/2005 om 17:12:47

Matoub

Citaat van: rifman op 04/04/2005 om 01:38:56
Israel bestond toen niet eens...

Israel heeft niet alleen recht op een zes ster
Israel besond al duizenden jaren voor dit huidige Israel. De oudste Israelitische ster dateert uit de zevende eeuw v. C. ( als ik me niket vergis).

De Davidster (Israelitische ster) is zeshoekig dus niet zoals die van de moslims die vijfhoekig is. en de vraag is: Waarom heeft Abdelkarim el-Khattabi de zeshoekige ster in plaats van de vijfhoekige ster ?




Azazel

Citaat van: Idir op 29/01/2005 om 15:52:06


vlag van Nador

Wat een mindere vlag heeft Nador, zo'n kruisje moet toch niet gelijk de kenmerken van de stad voorstellen, HEEJ...

Die van AlHoceima is wel een leuk plaatje voor later, als avatar of zo, om dan de gebruikers ervan niet dood te wensen.

Azazel.

Azazel

Citaat van: Ales op 04/04/2005 om 21:26:06
Citaat van: rifman op 04/04/2005 om 01:38:56
Israel bestond toen niet eens...

Israel heeft niet alleen recht op een zes ster
Israel besond al duizenden jaren voor dit huidige Israel. De oudste Israelitische ster dateert uit de zevende eeuw v. C. ( als ik me niket vergis).

De Davidster (Israelitische ster) is zeshoekig dus niet zoals die van de moslims die vijfhoekig is. en de vraag is: Waarom heeft Abdelkarim el-Khattabi de zeshoekige ster in plaats van de vijfhoekige ster ?

Heb je er wel eens aan gedacht om eerste alle reacties te lezen alvorens een reactie te plaatsen?

En hoe kom je er eigenlijk bij dat die 'vijfhoekige' ster islamitisch moet zijn?

Azazel.

tuzin

Citaat van: Ales op 04/04/2005 om 21:26:06
Citaat van: rifman op 04/04/2005 om 01:38:56
Israel bestond toen niet eens...

Israel heeft niet alleen recht op een zes ster
Israel besond al duizenden jaren voor dit huidige Israel. De oudste Israelitische ster dateert uit de zevende eeuw v. C. ( als ik me niket vergis).

De Davidster (Israelitische ster) is zeshoekig dus niet zoals die van de moslims die vijfhoekig is. en de vraag is: Waarom heeft Abdelkarim el-Khattabi de zeshoekige ster in plaats van de vijfhoekige ster ?





azul

en wat zijn jou bewijzen dat de zeshoekigester een joodse ster is,volgens mij heeft het niets met israel of jood te maken, de joodsevlag is pas gemaakt toen bij het stichten van de staat israel. en moet ook weten dat de rif republiek ierder is gesticht. en trouwens, de vijfhoekigester wordt ook door satanisten gebruikt.
in beide gevallen praten we over symbolen die ergens voor staan. dus iedereen kan ze gebruiken.
die ene halve maan die door de islamitische werld wordt gebruikt is volgens mij, omdat de moslims de maanmaanden aanhangen.

Matoub

Ik weet niet of jij op je reacties reageert; maar ik zei dat de ster geen vlag is, en de oudste joodse ster uit de zevende eeuw voor christus dateert.

amazig

geen een van deze vlaggen zijn amazigh vlaggen!!

abrid

Ithri n Dawood werd door alle geloven gebruikt voor de stichting van Israel echter heirna is men dit gaan assiocieren met Joden.