The Oral-tribe( bni Oralyaghel=Aith Wayagher)

Gestart door afi3a, 23/01/2005 om 16:57:08

abrid

Ik heb ingetikt Ayach Oral andersom en krijg wel wat meer maar mensen die Ayach van achteren heten.

Sa3ieD

Het ging mij er alleen om om ervoor te zorgen dat wanneer mensen het lezen het niet als waarheid aannemen. Je weet zelf dat er op deze manier veel misverstanden ontstaan. We moeten wel kritisch blijven. Vind het daarom ook jammer dat er geen fonds is ten behoeve van wetenschappelijk onderzoek naar imazighen / tamazight.

abrid

Dat vind ik met Internet in het algemeen. Je moet goed weten wat geloofwaardig is en niet. Maar hoe kan je die twee dingen goed scheiden? Zodat we weten dat we geen valse info raadplegen.
Waar die naffer site het van heeft is ook een raadsel.

Dan zou het Oeral gebergte naar hem vernoemd zijn.

Zeker jammer dat er geen fonds is die dat regelt.


Sa3ieD

Die naffersite heeft wel vaker gekke dingen, zijn mensen met een rijke fantasie. Wel toevallig dat de maker ervan Mohamed el-Fers heet, zeker op bedenker van Alfaristan ;-).

Maarja op internet moet je gewoon veel zoeken, als je een site vindt waar je twijfelt aan de betrouwbaarheid moet je gewoon meer bronnen zoeken. In het geval van Alfaristan zijn er geen andere bronnen dan die website zelf. Dus onbetrouwbaar en waarschijnlijk gewoon een grap.

abrid

Je hebt helemaal gelijk. Als er twijfel is dan verder kijken. Ook literatuur raadplegen en niet internet als hoofdbron gebruiken.

Dobry Den

#50
Leuk verhaal, maar inderdaad fictief. Ze zouden er een toneelstuk van moeten maken. 

Een tijd terug waarschuwde de NRC voor foutieve informatie op het internet die onterecht voor waarheid wordt aangezien. Krant nam als voorbeeld Theo van Gogh, die zijn "geitenn.eukers" baseerde op informatie die op het internet circuleerde over Ayatollah Khomeini. Volgens vele bronnen op het internet zou Khomeini mannen hebben aangeraden om een geit te n.euken als hun vrouwen in de menstruatieperiode zaten. Ook raadde hij ,volgens dezelfde bronnen, aan om baby's te verkrachten. Deze  informatie werd als waarheid verkondigd en als bron werd een boek van Khomeine aangeduid die helemaal niet blijkt te bestaan.  Volgens literaire bronnen raadde Khomeini  juist sex met geiten af, maar gaf wel advies wat mannen moesten doen als ze dat wel deden.

abrid

Dat schijnt bij het Sijisme zo te zijn. Belachelijk. Maar je mag ook tijdelijk een andere vrouw huwen.

Dobry Den

Citaat van: abrid op 26/01/2005 om 08:25:54
Dat schijnt bij het Sijisme zo te zijn. Belachelijk.

Mischien ben ik onduidelijk geweest met mijn korte verhaal. Geitenn.euken en baby's verkrachten wordt binnen de Sijitische stroming niet aangeraden. Deze verhalen circuleren wel op het internet, maar is gebaseerd op een bron dat niet bestaat.

athsaynou

Citaat van: Dobry Den op 26/01/2005 om 17:22:09
Citaat van: abrid op 26/01/2005 om 08:25:54
Dat schijnt bij het Sijisme zo te zijn. Belachelijk.

Mischien ben ik onduidelijk geweest met mijn korte verhaal. Geitenn.euken en baby's verkrachten wordt binnen de Sijitische stroming niet aangeraden. Deze verhalen circuleren wel op het internet, maar is gebaseerd op een bron dat niet bestaat.

waaattt?? Verbodentot de dood erop volgt!

Nomaad.

Hahahaha! Aith Bu3ayach is in mijn bezit, en ik voel aan mijn water dat het niet klopt.



afi3a

Citaat van: Nomaad. op 26/01/2005 om 18:25:09
Hahahaha! Aith Bu3ayach is in mijn bezit, en ik voel aan mijn water dat het niet klopt.



hmm, waar slaat deze opmerking op? Aith Buqayach in jouw bezit. ???

Isefrawen

Citaat van: Morro op 29/01/2005 om 22:03:45
Citaat van: Nomaad. op 26/01/2005 om 18:25:09
Hahahaha! Aith Bu3ayach is in mijn bezit, en ik voel aan mijn water dat het niet klopt.



hmm, waar slaat deze opmerking op? Aith Buqayach in jouw bezit. ???

bu3ayacc is een staart... ik denk dat ze een staart heeft... donzige staart met paarse vlekjes hier en daar en wat oranje daar en daar en huplakeeeeeeeeeeey patatje met?

afi3a

#57
Citaat van: Jonas_lcf op 29/01/2005 om 22:06:19
Citaat van: Morro op 29/01/2005 om 22:03:45
Citaat van: Nomaad. op 26/01/2005 om 18:25:09
Hahahaha! Aith Bu3ayach is in mijn bezit, en ik voel aan mijn water dat het niet klopt.



hmm, waar slaat deze opmerking op? Aith Buqayach in jouw bezit. ???

bu3ayacc is een staart... ik denk dat ze een staart heeft... donzige staart met paarse vlekjes hier en daar en wat oranje daar en daar en huplakeeeeeeeeeeey patatje met?
ahahaaha ;D

afi3a

#58
Citaat van: Nomaad. op 26/01/2005 om 18:25:09
Hahahaha! Aith Bu3ayach is in mijn bezit, en ik voel aan mijn water dat het niet klopt.



kan je uitlegge? wijfi! of ga je het weer negeren?
je begreep je jezelf ook niet he, dom wijfi! ga er maar snel vandoor. ik bedoel wie A zegt, moet ook B zegge.
hieruit blijkt hoe zielig en stupid je bent. :P