The Oral-tribe( bni Oralyaghel=Aith Wayagher)

Gestart door afi3a, 23/01/2005 om 16:57:08

Sa3ieD

Tik in google: Voormeulen en Marokko in dan krijg je 2 hits hahahahah. Geloof je ook mensen die zeggen dat de Paashaas bestaat a Morro?

afi3a

Citaat van: Sa3ieD op 23/01/2005 om 19:17:51
Tik in google: Voormeulen en Marokko in dan krijg je 2 hits hahahahah. Geloof je ook mensen die zeggen dat de Paashaas bestaat a Morro?
ja...de paashaas was toch ook amazigh.....wisj je niet he....hahaahahaha

afi3a

#32
Citaat van: allasian op 23/01/2005 om 19:20:30
Citaat van: Morro op 23/01/2005 om 19:16:12
he piek...gelloof me ik stuur zo een neger naar je..die je mond vol schijt.
Citeer
Keep your fagget friend away,het zou welleens de laatste keer zijn dat je hem ziet.Je zal nodig hebben om in je behoeften voorzien voor bestialiteiten,leather-fagget.
gelloof, ik zie jou niet als amazigh of Ariffi, om het feit, dat je niks af weet van de amazighzaak, jij bent niets meer dan een kaaskop in mijn ogen. je bent geen Amazigh...aja Wannebe
kom een keer bezoekje brengen, dan zal ik effe wat aan die instelling van je doen...zul je nooit meer vergete...verwend krengetje.

allasian

ik neem tenminste de schimmen van Voormeulen niet voor lief.
Jij wel.

Laysa

Hmm straks komt er iemand met een theorie dat Imazighen van Mars komen ...

Ik wacht .... wellicht dat ze het gaan linken aan E.T. (Een Thmazigt) ....

abrid

Dit stuk is allemaal nav een graf dat daar is gevonden. De man zou heten Oral Ayach en zou uit noord afrika gevlucht zijn voor een vendetta. Voor de rest een beetje vaag allemaal.

afi3a

Citaat van: abrid op 24/01/2005 om 11:53:41
Dit stuk is allemaal nav een graf dat daar is gevonden. De man zou heten Oral Ayach en zou uit noord afrika gevlucht zijn voor een vendetta. Voor de rest een beetje vaag allemaal.
'
3afak Abrid,
hier hebben we tenminste wat aan. Heb eerder gezegd dat het graf het harde bewijs is.
Azul

IIAwaryagherII

Damn als ik op google ''Oral'' in tik krijg ik alles behalve iets met een graf ;)

IIAwaryagherII

Citaat van: Morro op 24/01/2005 om 16:10:00
Citaat van: IIAwaryagherII op 24/01/2005 om 16:09:09
Damn als ik op google ''Oral'' in tik krijg ik alles behalve iets met een graf ;)
ja dan krijg je orale sex!!.hahaha

hehehe idd, hoe oraal waren we :P


abrid

At the time of the birth of Jesus Christ the Oralpeople from North Africa settled in the southern part of Alfaristan. The Oraltribe originates from the Beni Bouayach area near el-Houceima in North Morocco. After dissension with Tamazight (Berber) ruler king Juba II from Morocco about his marriage with Cleopatra Selene (daughter of Egyptian pharaoh Cleopatra and Roman Marcus Antonius) Oral Ayach led his tribe from the Rif-mountains of North Africa to the forests in the south of Alfaristan, where his tomb is worshipped today in Darbe. Oral´s father still rest in Beni Bouayach.The Oralpeople are a majority in the south, with Darbe as their cult center.

Of dit op bewijzen is gebasseerd?

abrid

Tomb of Sidi Oral Ayach (1st cent.A.C.)

Place of interest is also the tomb of the great Sidi Oral Ayach in Darbe. It is build in the style of a North African "Zaouia". Oral is considered to be the founder of Alfaristan as independency. He led his tribe from the Rif-mountains of North Africa to the south of Alfaristan and there he fought as first in our history Alfaristani independency. The people in Darbe have a particular way of greeting, the men giving each other a firm earbox, which they also do when the agree about something.


Sa3ieD

#42
Beste abrid,

Ik zei het al tegen Morro, en zeg het dan ook tegen jou. Er is maar 1 website waar dat op staat, ik ben tot nu toe niets anders tegengekomen. Bovendien werd er op een pagina ene voormeulen genoemd die helemaal niet bestaat. Ze kunnen zoveel zeggen op een website, maar zonder bronnen schiet het ook niet op. Heb zelfs boeken gezocht over alfaristan, resultaat 0.0. Tik eens "Oral Ayach" in in google, resultaat: 3. Rarara welke website, die jij net noemde. Als er nou enige kern van waarheid in zat dan zou google wel wat meer vinden.

Sa3ieD

Onderstaande tekst bewijst denk ik wel dat die hele Alfaristan verzonnen is door mokumtv.

CiteerZe noemen zich Conaten, de fanclub die in Job Cohen "meer zien dan zo maar een burgemeestertje". Wat dat "meer' precies inhoud verschilt per Conaat en is ook nog eens regionaal bepaald. En uiterst geheim. Zo is er een groep die meent dat Job Cohen de in Oud-Alfaarse geschriften geprofeteerde "Grote Kabir" is, en aan wethouder Rob Oudkerk de rol van Johannes de Doper toeschrijven. In onze vorige uitzending berichtten we over de tentoonstelling van Cohen-portretten in Alfaristan, die abrubt werd opgebroken nadat op tv bekend werd gemaakt dat Rob Oudkerk met Cohen over "kut Marokkanen" had gesproken en er rellen voor het museum waren uitgebroken. Er moest zelfs traangas worden gebruikt. Ook volgden we een groep Conaten die een bedevaart naar het geboortehuis van Cohen in Heemstede maakte. Volgende maand gaat ze richting Maastricht, waar Cohen aan de Tongerseweg zetelde als Rector Magnifucus. Het is de bedoeling dat de Conaten het kussen van de Magnificale Troon vervangen voor een nieuw exemplaar. Er is hen veel aan gelegen dit kussen, waar Cohen met als de hem toegeschreven Machten op zat, te bemachtigen voor het Cohenarium in stadsdeel Westerprak. Exclusief bij MokumTV de Conatische Nieuwsdienst.

abrid

Ik geloof er ook niet veel van. Maar kan je je het  nog herinneren hier hebben we al in 1999 over gehad. Toen was de conclusie lariekoek :)

Zo is er ook een verhaal over Imazighen in Talossa huidige Toulouse. Maar dit is geloofwaardiger omdat onze voorouders ook echt die richting uit zijn gegaan in het Moorse tijdperk.