politieke partij oprichten!

Gestart door rebel, 02/02/2001 om 20:21:25

rebel

sallam beste imazighen!
ik vraag me af waarom wij imazighen in nederland geen politieke partij oprichten is het echt zo moeilijk? mijn vraag is zullen we een amazigh partij oprichten en en zo ja wat voor naam zullen we die partij geven?
(wou ik ff weten)

Tasoussiet

#1
Hai Rebeltje,

Daar ben ik weer. Je loopt nu echt te hard van stapel, mannetje. Vind je niet dat er eerst meer Imazighen in de bestaande politieke partijen moeten komen? Alleen dan heb je invloed en sta je voldoende sterk om een politieke partij die specifiek de Imazighen vertegenwoordigd op te richten. Er moet eerst meer van de Imazighen bekend zijn, bijv. onze achtergrond, wat ons doel is , hoe het beter kan, het behoud van onze cultuur etc. Denk daar maar eens over na.

Tasoussiet.

rebel

#2
sallam tasousiet
maar misschien zal die nieuwe partij er voor gaan zorgen dat we erkend worden?
(rustig tesousiet tis maar een ideetje denk om je hart8):D

Tasoussiet

#3
Hai Rebel,

Ik dacht, die reageert nooit? Men moet wel lang op jouw antwoord wachten. O.ja mijn antwoord is ook maar een idee.
Vat het aub niet verkeerd op, ik ga me echt niet druk maken om een Amazigh partij. Moet JIJ misschien niet om je hart denken?Je hebt het onderwerp gestart.

Mazzel!!!!

Tasoussiet.

Arahid danita

#4
Azul Skurchi

Rebel jongen, dit is een vrije land.
Wat betekent dat je zelf het onderwerp mag kiezen, al is het maar om de peiling te zien.

================

#5
What tha *PIEP* is AZUL???????????????????????????
In mijn woordenboek komt ie niet voor of schrijven jullie het weer zo moeilijk op.