eerste ontmoeting met

Gestart door AdamX, 17/01/2005 om 01:15:12

AdamX

Citaat van: imazighen zi reba op 18/01/2005 om 13:04:33
Citaat van: AdamX op 17/01/2005 om 22:15:01
Citaat van: Ait_Touzinie op 17/01/2005 om 21:55:49

ik ben het niet helemaal met je mee eens

ik vind dat  hij het recht heeft om geen had te geven! het is toch zijn hand, als ik  jou geen hand wil geven dan is het toch mijn keuze, het heeft niks met respect te maken, respect  zit in je hart.

nu pas spreek je :D

wat bedoel je met : nu pas spreek je !

igwentje

Citaat van: Numero1 op 17/01/2005 om 01:24:27
Een hand geven is geen probleem. Het kussen op wangen niet, want dat geeft meestal aan, dat het vrouwtje weer makkelijk en snel de bed in te krijgen is. :D
Dat slaat dus nergens op,ik weet niet waarom je dat concludeert. Als ik je vier zoenen op je wang geef betekent dat toch echt niet dat ik het bed met je wil delen.

Nomaad.

Als je dan toch een harampraktijken doet, mag je van mij gewoon vier zoenen geven!

Dora

Zulke imams horen een enkel reisje geboorteland te krijgen.

wajoow,
*deze imam leeft in een niet-islamitisch land,
*krijgt geld van niet-moslims (uitkering),hij schooit hier bij wijze van spreken.
*eet voedsel die geproduceerd zijn door niet-moslims,
*enz. enz.

en een vrouwelijke minister geen hand geven?
tja...dan blijft er alleen een enkelreisje over. 
Stel nou dat alle moslims in NL deze zwaar extremistische/rascistische ideologie gaan overnemen?

met andere woorden:  Rah atqutheth gha tamoth e nech so zedzief a  n rqeath!

islam heeft geen grenzen...het is geen kwestie van in nederland doe ik het zo en als ik de grens over ben dan doe ik het zo...wees dus aub niet zo meegaand met die idiote gedachtegang van een aantal....

als hij in aanmerking komt voor een uitkering dan heeft hij daar recht op..net als jij en ik..daarnaast moet hij net als jij en ik belasting betalen en zijn rekeningen..dus ook hij heeft zijn lasten.

waarom zou ik een vrouwelijke minster een hand moeten geven als ik ervoor kies om dat niet doen??..wat is het verschil tussen een minster en mijn buurvrouw??..zijn het niet beide vrouwen??..heeft Allah swt daar verschil in gemaakt??..

nogmaals toen koningin beatrix een paar jaar geleden hier naar utrecht kwam en zij ook een hand gaf aan een imam had hij het ook geweigerd..en weet je wat de koningin deed;..ze legde haar hand op haar borst en zei.." met alle respect"...that's my girl...

maar voor alle duidelijkheid..ik ben zelf niet zo strikt in het wel of niet handjes geven...zelf heb ik daar dus geen moeite mee...maar als iemand mij geen hand wil geven vanwege zijn geloofsbeleving dan respecteer ik dat..in nl of in marokko..

sraam

ameziane

Saddik Harchaoui van Forum doet in ieder geval niet moeilijk over zoenen. Gisteren zag ik hem Verdonk een stuk of 4 zoenen geven.

himito

Gelijk een kus op de mond geven,weet je gelijk waar je aantoe bent.

Inuit

Citaat van: ameziane op 19/01/2005 om 14:43:39
Saddik Harchaoui van Forum doet in ieder geval niet moeilijk over zoenen. Gisteren zag ik hem Verdonk een stuk of 4 zoenen geven.
ik zag ook ja, voor hem maakt het niet of het nou een vrouw of een walvis is, hij zoent zichzelf wel omhoog in de maatschappij, om hem hoeven we ons geen zorgen te maken.

Samariaan

Was laatst ook op de Spaanse televisie zoiets. Tijdens een koninklijk defilee kwamen allerlei belangrijke mensen handen schudden met de konlinklijke familie. Een moslim paar schudden alleen de handen van hetzelfde geslacht, wat dus betekende dat ze steeds iemand over moesten slaan. De Spaanse TV wist niet wat ze overkwam, ze hebben dat filmpje tig-keer herhaald en geanalyseerd.

Zelfde dag overigens zag je op de Saudische TV Prince Abdelazziz met een dikke  smile een gesluierde vrouw een vette handdruk geven tijdens ook een defilee.

ameziane

Citaat van: gebruiker01 op 19/01/2005 om 15:17:41
voor hem maakt het niet of het nou een vrouw of een walvis is
Sorry, hoor. Maar tussen een vrouw en een walvis ligt een WERELD van verschil....hahaha

ameziane

Mohammed VI heeft zo'n beetje zijn hele familie opgetrommeld om het Spaanse koningspaar te verwelkomen: zijn broer, drie zussen en voor het eerst Lalla Salma. Alleen, ik weet niet of er ook gezoend is...ik was even weg.

Tama

Citaat van: ameziane op 19/01/2005 om 16:00:50
Mohammed VI heeft zo'n beetje zijn hele familie opgetrommeld om het Spaanse koningspaar te verwelkomen: zijn broer, drie zussen en voor het eerst Lalla Salma. Alleen, ik weet niet of er ook gezoend is...ik was even weg.

@mezian verdient wel een rubriek "wist je datje van het marokkaanse koningshuis"

Wist je dat het zussenkoppel compleet  was omdat prinses junka onlangs door franse artsen clean is verklaard :-)

AdamX

ik zag het ook ja en tfoe gas met alle respect, hoe kan je nou z;n lelijke wijf kussen ieg ieg

maar ja het ws duidelijk te zien dat het een slijmactie was :D
hij krijgt zeker genoeg schouderklopjes :bravo:

allasian

Citaat van: Numero1 op 17/01/2005 om 01:24:27
Een hand geven is geen probleem. Het kussen op wangen niet, want dat geeft meestal aan, dat het vrouwtje weer makkelijk en snel de bed in te krijgen is. :D
Waar ik (man) wel problemen mee heb is het kussen van een man op de wang,wat zo normaal is in de cultuur.
Ik vind dat heel génant en de cultuur dringt mij dat op,weet je hoe erg dat is??Ik vind een omhelzing veel persoonlijker.

IIAwaryagherII

Zulke imams horen een enkel reisje geboorteland te krijgen.

wajoow,
*deze imam leeft in een niet-islamitisch land,
*krijgt geld van niet-moslims (uitkering),hij schooit hier bij wijze van spreken.
*eet voedsel die geproduceerd zijn door niet-moslims,
*enz. enz.

en een vrouwelijke minister geen hand geven?
tja...dan blijft er alleen een enkelreisje over. 
Stel nou dat alle moslims in NL deze zwaar extremistische/rascistische ideologie gaan overnemen?

met andere woorden:  Rah atqutheth gha tamoth e nech so zedzief a  n rqeath!
Tsja a tawmat ieder zo zn voorkeuren, die midden oosten figuren geven een vrouw geen hand, maar nemen elkaar mannen voor alle gemak vol op de mond ::)

ameziane

Citaat van: Tama op 20/01/2005 om 00:22:10
Citaat van: ameziane op 19/01/2005 om 16:00:50

@mezian verdient wel een rubriek "wist je datje van het marokkaanse koningshuis"

Wist je dat het zussenkoppel compleet  was omdat prinses junka onlangs door franse artsen clean is verklaard :-)

hahaha...ik volg het inderdaad op de voet, maar van die prinses die clean verklaard is, weet ik niks. Doel je op Meryem, die had een keer een optreden in het openbaar afgezegd.