Hoofdmenu

Wat zou je doen ?

Gestart door TaheLLuT, 30/12/2004 om 19:43:18

TaheLLuT

Een vraagje aan de mannen :

JJe bent zwaar verliefd op een meisje , en je wilt haar een aanzoek doen , maar zij bekent op het laatst dat ze kinderen heeft ,
gaat de aanzoek nog verder of gaan jullie er vandoor?

mouslati

Ik zou er alleen met haar verder gaan als ik zeker zou weten dat ik de kinderen zou behandelen alsof ze van mij zijn. Dat de kinderen in geen geval een obstakel gaan vormen in onze relatie, dat zou ik de kinderen nooit aandoen. Als je genoeg om haar geeft zul je ook om haar kinderen moeten geven. Een moeder zal altijd voor haar kinderen kiezen (denk ik), dus dwing haar later niet om die keuze te moeten maken. Makkelijk zal het niet worden in ieder geval.

midian

Citaat van: TaheLLuT op 30/12/2004 om 19:43:18

JJe bent zwaar verliefd op een meisje , en je wilt haar een aanzoek doen , maar zij bekent op het laatst dat ze kinderen heeft ,

Ben gauw pleite, dat is een ding dat zeker is... verliefd of niet verliefd!!

cinderella

als blijkt dat hij toch met haar wil trouwen ondanks dat ze kinderen heeft, blijkt het dat hij echt van haar houdt... zo niet is hij misschien op iets anders uit ;)

Ouazna

Als hij van haar houd en hij is ook bereid om voor de kinderen te zorgen
dan zou ik blijven (maar ben geen man ) 

En ja uuhhh Als je echt van mekaar houd , kan niets jullie tegenhouden

TaheLLuT

Ik ken er zoveel vrouwen die getrouwd zijn met een man die al kinderen heeft , maar ik ken geen een man die met een vrouw is getrouwd die al kinderen heeft , het blijft een moeilijke opdracht voor onze mannen denk ik .

Lâle

Citaat van: TaheLLuT op 02/01/2005 om 15:23:23
Ik ken er zoveel vrouwen die getrouwd zijn met een man die al kinderen heeft , maar ik ken geen een man die met een vrouw is getrouwd die al kinderen heeft , het blijft een moeilijke opdracht voor onze mannen denk ik .

Dan moeten ze zich daar maar eens overheen zetten!

nounzja

ik lees weinig reacties van mannen terwijl die vraag voor hen bedoelt is.

IIAwaryagherII

Nou als ze er op het laatst mee wacht, dan neem ik de snelste route ;)
Maar als je het ruim van te voren zou weten en ook zou weten dat de vrouw niet een open boek was geweest voor anderen eer zij met jou een relatie aanging, waarom niet dan.

madridino

Als het echt goed gaat tussen ons ...ja waarom niet?
Maar ik zal je eerlijk zeggen het blijft moeilijk om met een vrouw te gaan trouwen die al kinderen heeft.....Het IS MOEILIJK.......

allasian

De omgeving maakt het moeilijk abraddar.Dat weet je toch ook.

nounzja

Citaat van: allasian CulTuRe op 02/01/2005 om 16:59:28
De omgeving maakt het moeilijk abraddar.Dat weet je toch ook.

maar niet onmogelijk.

Rwezna

Mijn neef is getrouwd met een vrouw die al kinderen heeft, nu hebben ze samen nog een kind

Idir

Deze vraagstelling klopt niet helemaal, hoe kan je zwaar verliefd worden op iemand die je niet kent. ??? Want als je niet eens weet dat zij kinderen heeft, dan weet je nog heel weinig vanelkaar en lijkt het me niet erg verstandig om op je knieën te gaan... ;)
Als je de vraag omdraait en zegt of ik een dame met kinderen zou trouwen, dan is het antwoord ja! Je moet natuurlijk wel bij elkaar passen.

TaheLLuT

Er is zelfs bij mij een kerel langs gekomen om hand vragen terwijl
hij mijn situatie niet eens goed kent .

Je moet natuurlijk elkaar goed leren kennen voordat je een
belangerijke beslissing neemt maar soms kun je moeilijk
een geheim naar buiten brengen omdat je dan bang bent hoe
die ander daar op reageert  of je denk morgen zal ik het hem vertellen
en voordat je het weet is er een jaartje verder.

Toch is het zo dat sommigen die willen trouwen even een jaar
of twee wachten voordat ze aan kinderen beginnen , dat je dan iemand leert kennen die al kinderen heeft is wel een moeilijke beslissing geworden.