The Chemical Brothers featuring Najat Aatabou

Gestart door Sa3ieD, 28/12/2004 om 21:54:57

Sa3ieD

Klik op de onderstaande link om het liedje Galvanize van The Chemical Brothers te downloaden. Als je goed luistert hoor je muziek van Najat Aatabou door dit liedje heen.

http://s7.yousendit.com/d.aspx?id=17D1TBO6I8DIJ1WQNLAXE93N2Z

Tamza

Sa3ieD

schwaar ;-) De volgende mix moet met walid mimoun of zo zijn hahah

Tamza

Hahahaha die ene 'Allah yen3ar tudart'. Zijn stem door een vette beat heen terwijl hij op geheel eigen manier 'Allah yen3ar tudart' zingt.

Inuit

klinkt wel goed,
gelijk maar ff het hele album downloade, wie weet staat er nog meer van zulk moois op ;)

student1980

cinderella

miss.F.

Ik heb gelezen dat The Chemical Brothers plagiaat hebben gepleegd. Najat wist namelijk van niets. Maar het is wel een supergoed lied

Samariaan

Najat Atoubou, was dat niet die zangeres die klinkt alsof je een kat of vogel aan wurgen bent?

miss.F.

Citaat van: MohamedUK op 18/02/2005 om 15:13:26
Najat Atoubou, was dat niet die zangeres die klinkt alsof je een kat of vogel aan wurgen bent?

hahaha, die is goed. Zij is de zangeres die ons (emigranten ) een aantal jaar geleden toe zong om vooral naar marokko te gaan

Idir

Citaat van: miss.F. op 18/02/2005 om 15:15:12

hahaha, die is goed. Zij is de zangeres die ons (emigranten ) een aantal jaar geleden toe zong om vooral naar marokko te gaan

Sindsdien ben ik niet meer geweest, bang dat ze mij op het vliegveld zou opwachten! :)

Dora

zij is niet mijn favoriet, maar het reclamespotje van haar met faudel vond ik echt heel leuk...

*marhbabikoum fi bled koum * :)

Samariaan

Citaat van: Idir op 18/02/2005 om 15:16:40

Sindsdien ben ik niet meer geweest, bang dat ze mij op het vliegveld zou opwachten! :)

haha HEEY HEEY HEEY!

Samariaan

Citaat van: miss.F. op 18/02/2005 om 15:15:12

slimme zakenvrouw, ze dacht zeker als ze hier komen kunnen die rijke sukkels mn bandjes kopen.