Hoofdmenu

Project: Gratis Amazigh mp3 cd

Gestart door Sa3ieD, 27/12/2004 om 15:17:02

Sa3ieD

Nee miss F, dat is gewoon een lijst van de muziek die ik heb. Dat is meer dan 12 gig dus dat past niet op 1 cd natuurlijk. Maar ik heb tot dan toe niets gehoord, heeft niemand specifieke wensen? Anders stel ik gewoon zelf een lijst samen.

Chat zi Rif, wat bedoel je met sponser?
Drukken van hoesjes is duurder dan de cd en het verzenden bij elkaar. De designs voor het hoesje zijn gewoon digitaal beschikbaar en dan kunnen mensen die zelf uitprinten.

miss.F.

Citaat van: Sa3ieD op 03/01/2005 om 14:41:15
Nee miss F, dat is gewoon een lijst van de muziek die ik heb. Dat is meer dan 12 gig dus dat past niet op 1 cd natuurlijk. Maar ik heb tot dan toe niets gehoord, heeft niemand specifieke wensen? Anders stel ik gewoon zelf een lijst samen.

Chat zi Rif, wat bedoel je met sponser?
Drukken van hoesjes is duurder dan de cd en het verzenden bij elkaar. De designs voor het hoesje zijn gewoon digitaal beschikbaar en dan kunnen mensen die zelf uitprinten.

oh ok dan is het goed. Wat mij betreft mag je de lijst zelf samenstellen hoor, laat me graag verassen!

E3ber_Tastite

Citaat van: Sa3ieD op 03/01/2005 om 14:41:15
Nee miss F, dat is gewoon een lijst van de muziek die ik heb. Dat is meer dan 12 gig dus dat past niet op 1 cd natuurlijk. Maar ik heb tot dan toe niets gehoord, heeft niemand specifieke wensen? Anders stel ik gewoon zelf een lijst samen.

Chat zi Rif, wat bedoel je met sponser?
Drukken van hoesjes is duurder dan de cd en het verzenden bij elkaar. De designs voor het hoesje zijn gewoon digitaal beschikbaar en dan kunnen mensen die zelf uitprinten.

oke hier heb je een lijstje:

M. Ayned, Twattoun, Banne3maan, Ithri Mora3ma, Ithran, Walid Mimoun, Hafid Tifridjaas, Khalid Izri, Sorif, Kamal Zhimi, Ijdi, Sullit, Qosmit, Ayawwen, Hassan Tibarint, Fikri Tisakrin, Immetawwen, Massin, Noumidia, Allal, Imehdar, Farid Thuzarin, Taziri, Anwal, Izran, Thaziri, Mudrus, Shikh Mohand, Omar Boutmazought, Rouicha, etc...

Veel van het bovenstaande lijstje heb ik al, maar deze artiesten moeten er wel degelijk bijzitten.

Chatt zie arif

Citaat van: Sa3ieD op 03/01/2005 om 14:41:15
Nee miss F, dat is gewoon een lijst van de muziek die ik heb. Dat is meer dan 12 gig dus dat past niet op 1 cd natuurlijk. Maar ik heb tot dan toe niets gehoord, heeft niemand specifieke wensen? Anders stel ik gewoon zelf een lijst samen.

Chat zi Rif, wat bedoel je met sponser?
Drukken van hoesjes is duurder dan de cd en het verzenden bij elkaar. De designs voor het hoesje zijn gewoon digitaal beschikbaar en dan kunnen mensen die zelf uitprinten.

Said

Ik bedoelde dat ik je de kosten voor de cdtjes en verzendkosten kon sponsoren.Ik heb zelf geen printer voor het drukken van de hoesjes, ik wist niet dat het zo duur was om een hoesje te drukken.

12 gig is wel verdomd veel muziek ja,als je maar zorgt dat de mooiste liedjes van sellam riffie en tifridjas eropstaan.(misschien moet je maar een dvd volstoppen waar men later cdtjes van kan branden)Het wordt steeds gekker!!

ouchene


touzine


Rwezna


Citeer

Wat mij betreft mag de cd-burning al beginnen.
Citeer

Hebben jullie die BIG reclame niet gezien, straks staan peter r de vries en zijn team voor jullie deur met dat gevaarlijke busje

Chatt zie arif

Soooooo   iiiiiii  say thank you for the music and for giving it to me.

riffette

[quote  hé ho heeft er iemand de album van  usher en nadiya ik zou ze graag willen als jullie dat hebben wil je die dan sturen thanks hé mensen!!!!!!!! (k)

mimountinou

hier zijn een paar goie nummers in mp3, GRATIS voor profiteurs
http://ithran.stools.net/