Maak van je pc een FTP Server

Gestart door Isefrawen, 27/12/2004 om 11:42:13


Sabadilla

Thanks, handige programma!!! Ik heb net een useraccount aangemaakt, kan je effe checken of je wel kunt inloggen.

FTP adres: ftp.sabadilla.com
inlognaam: amazigh
pasword: geheim

Alleen de crack doet het bij mij niet, heb het programma helemaal afgesloten maar hij geeft aan: error to acces file

Isefrawen

Error reading response from server.
Connection closed by remote host.
Host type (1): Automatic detect

nope werkt nog niet, heb je je eigen domein online gezet?

de crack, heb je die uitgepakt etc...? bij mij werkt ie wel

Sabadilla

#3
Ik heb m uitgepakt in de directory waar ie geinstalleerd is maar niks waloe ??? Verder zit ik achter een driedubbele firewall mischien dat ik daarom niet kan inloggen, eentje van router eentje van McAfee en eentje van windows SP2

Isefrawen

Citaat van: Sabadilla op 27/12/2004 om 13:42:59
Ik heb m uitgepakt in de directory waar ie geinstalleerd is maar niks waloe ??? Verder zit ik achter een driedubbele firewall mischien dat het daarom niet kunt inloggen, eentje van router eentje van McAfee en eentje van windows SP2

wow, no shit :D no wonder its not working haha, als je achter een router werkt moet je even de poorten 20 en 21 forwarden; en deze door te linken naar een ander poort zoals 5656 en 5657 (outside port in je modem + router, tenminste; ik hoop niet dat je  een aparte router en modem gebruikt) :) dat doro te linken is om hackers slimmer af te zijn...

tevens raad ik je aan om de sp2 firewall te dumpen en het op je router en 1 softwarematige firewall te houden...

Isefrawen



de crack is een executable, dus uitpakken naar de dir inderdaad en vervolgens het programma in die dir openen en de rest volgt vanzelf...

Isefrawen



deze site even bekijken om je ports te forwarden

http://www.portforward.com/

Isefrawen


Sabadilla

Thanks, ik ga wat experimenteren als het gelukt is geef ik wel een seintje dan kan je proberen om in te loggen

Isefrawen


Sabadilla

#10


Welke IP moet je nu nemen want ik heb nu 2 verschillende IP adressen eentje van mn provider zelf en eentje van mn router ???

Isefrawen

#11
Start > Run (uitvoeren) > cmd> ipconfig intikken

wat er bij ip adress staat, dat is jouw adres, die moet je ook meegeven bij het forwarden... het ip-adres dat je van je ISP krijgt is je externe ip-adres... die zal je router als het goed is auto. linken naar je interne...

Sabadilla

Oke heb wat geexperimenteerd met mn router, nu het volgende probleem ik heb poort 20 en 21 geforward naar 5656 en 5657. Probeer nogmaals in te loggen

host: ftp.sabadilla.com
inlognaam: sabadilla
password: geheim
poort nummer 5656

Maar als ik dit intik in mn ftp client programma dan wilt ie maar niet conecten maar zodra ik de host verander in mijn eigen IP adres (IP van de router dus) dan krijg ik meteen een connection IP is in dit geval 192.168.123.132

Isefrawen



nope, conection failure

heb je ook een root directory aangemaakt etc? ook poort 20 geforward naar 5657?
20 en 21 hebben elkaar nodig om te kunnen werken

Sabadilla

#14
Internal IP adres verandert telkens als ik mn pc opnieuw opstart ???