Hoofdmenu

Nieuwe album Benaäman

Gestart door abrid, 24/12/2004 om 09:55:39

abrid

Azul marra,

Een vriend is gisteren terug gekomen uit Arif en heeft een album van Benaäman mee genomen genaamd Utcma Tarifect. Is echt een mooi album. Ik weet alleen niet wanneer die is uitgegeven.

Voor de liefhebbers. Ik weet alleen niet of ie hier te krijgen is. 

Setsir

*-RiFFijn0s-*

azul a tawmat,
Ik heb deze album ook (gekocht afgelopen zomer). Het is vindt ik, de beste album van benna3man. Er zit ook een liedje over abdelkrim bij. het album is in het voorjaar van 2004 uitgebracht.
Ik zal proberen de albumhoes hier te posten.

Dora

ik heb vandaag bij iemand het lied van abdelkrim gehoord...heel mooi..ben gek op die zanger..prachtige stem..


abrid

Volgens mij bedoelen jullie een andere tape. Er is nu eentje uit met ook een nr over een huwelijk tussen het tmazight en tifinagh. Ik zal het naar Saied sturen voor die verzameling mp 3.

Isefrawen



kan ik dat bandje krijgen Abrid :)

effe bewerken...

Isefrawen



lenen bedoel ik haha, is nog niet te krijgen hier in ned.

*-RiFFijn0s-*


Sabadilla

Heee tnx!!! Kan je de nummers van dit bandje omzetten in mp3?

Isefrawen

#8

Ait Touziene, zou je het bandje in oncompressed (WAV) versie willen opnemen en via Yousendit willen uploaden???? jullie krijgen em in echt digitaal geluid terug...

Isefrawen



of heb je een adres waar je dat bandje kan kopen hier in hol. ?

*-RiFFijn0s-*

Citaat van: baCkdrAfTs_lcf op 29/12/2004 om 13:06:39


of heb je een adres waar je dat bandje kan kopen hier in hol. ?
check jouwn pm

abrid

Waarschijnlijk al geregeld. Zo niet hoor ik het wel.

Isefrawen


Dit album is een van de beste Riffijnse albums die ooit gemaakt zijn!! hoort in het rijtje walied mimoun Ametlou3 etc thuis! Echte aanrader!

Ait_Touziene cek Tharifi Thahorri nestithet!!! ;)

Tikinas

Azul,

Ik MOET dat bandje ook hebben!!!! Waar kan ik het kopen? Ben al bij kautar op kanaalstraat geweest maar die heb em niet.

awragh



Ik heb het bandje van de zomer al in Marokko gekocht. Het was toen net nieuw uit. Er staan een aantal goede nummers op, vooral "zzman sser ayi" en "ssnegh illa d aweddar". Ik vind het bandje, in vergelijking met de vorige bandjes, toch van iets mindere kwaliteit. Dat neemt niet weg dat het vele malen beter dan welk materiaal dat er dit jaar ook is uitgekomen op het gebied van Riffijnse muziek.

sraam zi dcar inu