BRIEF AAN HIRSHI ALI !!!

Gestart door Riffino24, 20/12/2004 om 19:15:43

Dobry Den

Citaat van: m7 op 10/01/2005 om 13:44:14
Citaat van: Dobry Den op 10/01/2005 om 12:44:01
M7,

Wat betreft de vrouwenopvang zitten deze niet vol met moslimvrouwen. De verhouding allochtoon-autochtoon is 60%-40% en een groot groep van deze allochtonen bestaat uit niet moslimvrouwen.

Nou, dat is dus een argument tegen wat Ali en consorten beweren. Daar hebben we meer aan dan aan racistisch geneuzel over kroeshaar en huidskleur, of messentrekkerij. Zo moeilijk is het dus niet.

M7, afgezien dat ik geen behoefte heb om tegen Hirsi Ali's beweringen te ageren, lijkt me daarnaast zulke argumenten aanvoeren ook contra-productief.  Dat haar beweringen niet altijd kloppen, betekent niet dat er geen problemen zijn binnen de moslimgemeenschap. Grote problemen zijn er wel degelijk, die we niet oplossen door ons bezig te houden met het pro of anti zijn van Hirshi Ali's leer.

Mee eens Dobry. Zie mijn vorige reactie, heeft de jouwe min of meer gekruist.

Dobry Den

Citaat van: m7 op 10/01/2005 om 13:50:30
Energie steken in het maken of promoten van websites over zwarte bananen enzo is contraproductief en beneemt je het recht op woede over gediscrimineerd worden.

Dat is natuurlijk onzin. Hoewel ik uitspraken over Hirshi Ali's ras ook afschuwelijk vind, moet je deze uitspraken in de context plaatsen van Hirshi Ali's uitspraken. Haar uitspraken kenmerken een bepaalde groep als inferieur en gevaarlijk en ik denk dat de afzender van de brief haar met gelijke munt wil terugbetalen. Misschien wil hij haar wel een spiegel voorhouden: "Beledig je ons om wat we zijn, dan doen we dat ook bij jou."

ik zie de uitspraken als een reactie op de woede dat ze gediscrimineerd en beledigd worden.

IIAwaryagherII

Wat mij betreft hoeft er niks te worden "aangetoond" hoor, dat bedoelde ik niet.

Men kan een verwarde ziel ook negeren, of er veel voor bidden als men erg gelovig is en zich zorgen maakt over iemands ziel en die van diegenen die gevaar zouden lopen, en het verder aan Allah overlaten.

Gewoon proberen meer volwassen te zijn dan de opponent. Dan loop je aanmerkelijk meer kans serieus te worden genomen. Energie steken in het maken of promoten van websites over zwarte bananen enzo is contraproductief en beneemt je het recht op woede over gediscrimineerd worden.

Nederlanders zijn overigens geen voorstander van Arabisering. Ze weten zo mogelijk nog minder dan de gearabiseerde Imazighen die denken dat Tamazight een dialect is dat uitsterft. Ze weten het gewoon echt niet, in meerderheid.
Als men voorlichting in het Arabisch organiseert is dat zelfs goed bedoeld, hoe triest het ook is. Jullie hebben echt een heel zware taak, bewustwording hier en daar. Echt zwaar.

ik zei al eerder dat ik het welliswaar met je eens was, echter is het een feit dat wij telkens worden opgeroepen om dingen te bewijzen, wat er meer op lijkt dat we collectief verandwoordelijk gehouden worden voor wat er ook gebeurt.
Hebben mensen dan nooit gehoord dat er ook anders denken zijn in Nederland vraag ik me af, en zo ja waar blijft die toenadering.
Nee wees eerlijk het is gewoon een hype gewoorden en een manier om meer zetels te verkrijgen,als je maar lang genoeg de islamitische minderheid door het slijk haalt.
Vanwaar als er een dubbele moord word gepleegd door een Nederlander, dat deze op de achtergrond verdwijnt, maar een marokaan die een vele malen minder ernstige delict begaat is meteen veroordeeld door de media etc etc etc
De Islamitische terroristen in denhaag en meteen verhalen over noord afrikanen en onzin, wat achteraf niet zo bleek te zijn.
Ik bedoel maar racisme waarvan ook jij zegt dat wij ons daar aan schuldig maken is in jou ogen illegaal en hoort niet, terwijl de media ons discrimineert al jaren en dan is het vrijheid van meningsuiting dus een legale vorm van discriminatie.
Onzin jongen wat je daar zegt !
Arabiesering mag dan niet gesteund worden door de bevolking en is deze mischien niet op de hoogte van deze, maar je kan me niet wijs maken dat de overheid daar ook niet van op de hoogte zou zijn.

Gelijke munt heeft nog nooit iets werkelijk opgelost.

Citaat van: IIAwaryagherII op 10/01/2005 om 14:12:07
Wat mij betreft hoeft er niks te worden "aangetoond" hoor, dat bedoelde ik niet.

Men kan een verwarde ziel ook negeren, of er veel voor bidden als men erg gelovig is en zich zorgen maakt over iemands ziel en die van diegenen die gevaar zouden lopen, en het verder aan Allah overlaten.

Gewoon proberen meer volwassen te zijn dan de opponent. Dan loop je aanmerkelijk meer kans serieus te worden genomen. Energie steken in het maken of promoten van websites over zwarte bananen enzo is contraproductief en beneemt je het recht op woede over gediscrimineerd worden.

Nederlanders zijn overigens geen voorstander van Arabisering. Ze weten zo mogelijk nog minder dan de gearabiseerde Imazighen die denken dat Tamazight een dialect is dat uitsterft. Ze weten het gewoon echt niet, in meerderheid.
Als men voorlichting in het Arabisch organiseert is dat zelfs goed bedoeld, hoe triest het ook is. Jullie hebben echt een heel zware taak, bewustwording hier en daar. Echt zwaar.

ik zei al eerder dat ik het welliswaar met je eens was, echter is het een feit dat wij telkens worden opgeroepen om dingen te bewijzen, wat er meer op lijkt dat we collectief verandwoordelijk gehouden worden voor wat er ook gebeurt.
Hebben mensen dan nooit gehoord dat er ook anders denken zijn in Nederland vraag ik me af, en zo ja waar blijft die toenadering.
Nee wees eerlijk het is gewoon een hype gewoorden en een manier om meer zetels te verkrijgen,als je maar lang genoeg de islamitische minderheid door het slijk haalt.
Vanwaar als er een dubbele moord word gepleegd door een Nederlander, dat deze op de achtergrond verdwijnt, maar een marokaan die een vele malen minder ernstige delict begaat is meteen veroordeeld door de media etc etc etc
De Islamitische terroristen in denhaag en meteen verhalen over noord afrikanen en onzin, wat achteraf niet zo bleek te zijn.
Ik bedoel maar racisme waarvan ook jij zegt dat wij ons daar aan schuldig maken is in jou ogen illegaal en hoort niet, terwijl de media ons discrimineert al jaren en dan is het vrijheid van meningsuiting dus een legale vorm van discriminatie.
Arabiesering mag dan niet gesteund worden door de bevolking en is deze mischien niet op de hoogte van deze, maar je kan me niet wijs maken dat de overheid daar ook niet van op de hoogte zou zijn.

Ik ben geen jongen. En Geert Wilders daalt in de peilingen.
hoera.

Dobry Den

Citaat van: m7 op 10/01/2005 om 13:59:42
Mee eens Dobry. Zie mijn vorige reactie, heeft de jouwe min of meer gekruist.

oke :)

IIAwaryagherII

Citaat van: m7 op 10/01/2005 om 14:12:08
Gelijke munt heeft nog nooit iets werkelijk opgelost.
Wat ik bedoel is dat een ieder, spreek namens zich zelf of is het moeilijk te snappen dat we individuen zijn ?
Dat hij haar aap noemt is zijn mening, en wie weet wat zijn beweeg redenen zijn , echter is dat niet de mijne.
Daarom kan je niet stellen ''jullie imazighen'', deze term bestaat al lang niet meer dus stop deze dan ook te gebruiken.

IIAwaryagherII

Citaat van: m7 op 10/01/2005 om 14:13:47
Citaat van: IIAwaryagherII op 10/01/2005 om 14:12:07

Ik ben geen jongen. En Geert Wilders daalt in de peilingen.
hoera.
Nou hoera tot wanneer ?
Tot dat er weer een nederlander een bierblikje naar zn hoofd krijgt ?
Tsja alleen al de intentie om voor rechts te stemmen is niets om hoera over te roepen, eerder iets wat doorgaand zorgelijk moet zijn en blijven .

Dobry Den

M7, watbetreft de kennis over Arabisch en Berbers is er eerder sprake van onverschilligheid dan van onwetendheid. In iedergeval bij de beleidmakers die o.a de Marokkanen in hun takenpakket hebben. Ondanks dat ze weten dat veel Marokkanen de Arabische taal niet machtig zijn, blijven ze doorgaan met voorlichtingen verstrekken in het Arabisch.

Dobry Den

Citaat van: IIAwaryagherII op 10/01/2005 om 14:21:10
Nou hoera tot wanneer ?
Tsja alleen al de intentie om voor rechts te stemmen is niets om hoera over te roepen, eerder iets wat doorgaand zorgelijk moet zijn en blijven .

ik denk wel dat mensen op een gegeven moment verzadigd raken aan alle anti-Marokkaanse  en anti-Islamitsche gepraat. Ze zien dat hun eigen positie hierdoor niet zal verbeteren en zullen waarschijnlijk beginnen te balen waarom zijzelf geen aandacht meer krijgen. Het is een kwestie van tijd.

IIAwaryagherII

Citaat van: Dobry Den op 10/01/2005 om 14:27:24
Citaat van: IIAwaryagherII op 10/01/2005 om 14:21:10
Nou hoera tot wanneer ?

ik denk wel dat mensen op een gegeven moment verzadigd raken aan alle anti-Marokkaanse  en anti-Islamitsche gepraat. Ze zien dat hun eigen positie hierdoor niet zal verbeteren en zullen waarschijnlijk beginnen te balen waarom zijzelf geen aandacht meer krijgen. Het is een kwestie van tijd.
Het klopt wel dat veel nederlanders puur stemmen om zogenaamd mensen te doen afschrikken of vanwege frustraties omdat ze ooit een marokaan gedag gezegd hebben en die het niet terug zei.
Maar de achterlijkheid van vele nederlanders is niets om zonder zorgen te doen verblijven.
Immers kan ik me geen land herrineren die zelfs voor een dooie stemde alleen al omdat hij een bepaalde cultuur als inferieur bestempelde.
Tsja hoera hoera (tazzz)

marocmeisje

die kut hoer kan van mijn de kanker krijgen echt

Isefrawen

ze zoekt aansluiting, wilders heeft haar goed voro schut laten staan hehehe

hopelijk wordt ze gauw wakker... als ze slim genoeg is, krijgt ze op een gegeven moment wel door dat de "liberale"politiek haar misbruikt...

check die speculaaskoningin met zijn nieuwe partij "Hart van Nederland" hehehe
ik heb meer respect voro philip de winter dan deze extreem-rechtse leugenaars van nederland!

athsaynou

SHE'S BACKKKK !!! de verschrikking van het leven!