BRIEF AAN HIRSHI ALI !!!

Gestart door Riffino24, 20/12/2004 om 19:15:43

Riffino24

Een brief aan Hirshi Ali     

Kroeshaar, een negerin en een Islamitische naam. Ik zie een (ras)VVD-er.
Tussen namen als Darius, Alexander, Anne- Fleur en Leonie staat nu een
Ayaan Hirshi Ali. Een werkelijke verrijking voor de partij die zegt dat
Nederland vol is. Ayaan, jij als voormalig Mouslima, allochtoon en door de mazen van de asielprocedures geglipt, bent naar de VVD gegaan. Je bent naar een
partij gegaan die het stiekem niet zo op buitenlanders heeft. Ayaan, nog niet zo lang geleden heb je de "IND" met Afrikaanse tranen overtuigd om een verblijfsvergunning aan je te doneren. Nu je een Westerse bent geworden, is ook jouw standpunt dat alle asielzoekers die komen de pleuris kunnen krijgen. Een tip aan alle Somaliërs die komen, zeg dat je uitgehuwelijkt werd en dat je vader je wilde vermoorden toen je niet wilde. Die truc werkte bij Ayaan ook. Ayaan, vroeger zwalkte je nog in de Somalische droogtes en was je kamelen aan het melken en nu zit je met Zalm en Therpstra te kaas fonduen. Maar ik begrijp je wel, nu ben je natuurlijk Nederlander

Maar Ayaan, petje af. Je bent een snelle leerling. Je hebt de truc naar succes snel geleerd. Zet je eigen cultuur volkomen voor gek, gooi er een incestverhaaltje door en een verhaaltje over vrouwenmishandeling(doet het altijd goed bij Nederlanders), een paar neptranen hier en daar en je mag daarna gaan ****en en snoeren aan tafel met Barend en van Dorp.
Je moet toch wel een beetje oppassen Ayaan, je voormalig partij genoot Ousama Cherribi, die ook geen genoeg kon krijgen van liberale konten kussen, werd er ook zonder pardon uitgeknikkerd, ik zeg niet dat ze dat met jou gaan doen, maar toch op je hoede zijn. VVD-ers blijven onberekenbaar.

Ayaan, nu je bij de VVD zit, moet je ook als een VVD-er gaan leven. Ik wil je een paar handige tips geven hoe een ex-Somalische zich moet redden in parelsnoer dragend Saab rijdend Wassenaar.

Schaf een fondueset aan. Gebruik hem nooit, want je gaat meestal uit eten. Niet te veel zeiken over de sores van mishandelde
Moslimvrouwen ,ook niet dat jij het zo erg had toen je onderdook. Dat willen ze helemaal niet horen joh. "Wat een zeikerd is die Ayaan toch, ik nodig haar niet meer uit hoor" , wordt er dan gezegd door je partijgenoten.Ook niet dat jij je nog steeds bedreigd voelt en zo, dat zal allemaal wel Ayaan. Verklap liever een middeltje om lachrimpels te verminderen of iets dergelijks. Dat vinden ze veel interessanter!

Neem op feestjes altijd een pro-Israëlisch standpunt in. Lach om de grapjes van de rijkste
vrouwen, misschien dat hun mannen jou wel in de toekomst een leuker baantje kunnen aanbieden. Drink ontzettend veel Sherry, neem een hond die bij je past en rij in een Volvo.

Ayaan, jouw kapsel vinden ze in Wassenaar ook maar niks. Gek
kroes negerhaar, nee! Je moet je haar goed steilen en witblond verven.Misschien peroxideren Ayaan? Eigenlijk is je huid ook te donker, als je wil Ayaan?, kun je pillen slikken die de huidtinten lichter maken. Dit is natuurlijk wel rigoureus, maar
je moet er wat voor over hebben! Oh ja, je moet trouwens als de sodemieter leren skiën meid. Stel je voor dat ze je uitnodigen voor een weekendje Lech, dan sla je natuurlijk een"plee-figuur", om je partijgenoot Bolkestein te citeren, als je elke keer de piste afdondert. Leer Hollandse meezingers uit je hoofd Ayaan, koop de cd’s van Marco Borsato en Andre Hazes. Dan sta je ook niet voor paal als je in de après-ski geen éen nummer kan meegalmen. Sta je daar met een bek vol Oost-Afrikaanse tanden.

Trouw met een leuke Xander, noem je kinderen Marcus en Nicolette en zet ze op hockey of roeien. Leer ze absoluut geen Somalisch! Ayaan lieverd, geen multi-culti praktijken hoor. Dat getweetalig gedoe, dat mag alleen als je Deens bent of Italiaans, dan is het wel leuk. Maar dat Afrikaans gebrabbel, nee! Neem niet een hele grote auto, ook al kun je het betalen, niet doen! Zonder dat je het door hebt, rij je in een grotere auto dan Wiegel zijn vrouw of een ander belangrijk persoon, dat kan natuurlijk niet. "Bescheidenheid siert de allochtoon", is een VVD-slogan.

Nou ja, voor de rest spreekt het allemaal voor zich. Als er iets is dat ik ben vergeten, niet schrikken hoor. Je leert het wel met de tijd.

Amice Ayaan, ik wil je
een ding zeggen. Je blijft die gekke, zwarte Somalische. Moslim of niet, liberaal of niet, goed Nederlands sprekend of niet. Denk je nou echt dat ze in de villa's van Wassenaar of Blaricum blij zijn met de komst van een een of ander toevallig bedreigde ex-Mouslima. In de wandelgangen van de VVD zitten de koorballen al aan je Somalische poten te zagen hoor. De enige reden dat je bij de"witteboord racisten" zit is dat de VVD een "excuusnegerin" nodig heeft om "links" de mond te snoeren. Het is een hype om als rechtse partij een allochtoon (mascotte) te hebben. Deze Negertruc was al eerder toegepast bij de LPF in de Kaapferdische vorm "Varela" . Het ziet er zo raar uit om een grote "Cabo" te zien huilen om Pim Fortuyn. Er hoeft maar een camera op hem gericht te staan en meneer zit weer te wenen
als een wijf. Die rol moet jij op een VVD manier invullen. Nog een vraag, hoe voelt het, om de belichaming van een electoraal stuntje te zijn?

Ayaan, met smart wacht ik hoe jij je gaat redden tussen al die bekakte politici. Ayaan in de tweede kamer met een parelsnoer en een mantelpakje en een geoefende kak-"r", met een blonde bob-line en blauwe lenzen, nou! Dit wordt Somalisch smullen geblazen. Ayaan, door jou voel ik me weer betrokken bij de politiek, ik kan niet wachten! En Ayaan, een laatste tip, niet zoveel vragen aan de voorzitter stellen. Je bent gewoon een mascotte voor de VVD, niet meer gaan ambiëren, dat deed Rabbae ook en zelfs het buitenlanders liefhebbende Groen-links heeft hem eruit gekegeld. Ik kan niet wachten Ayaan!!

Ayaan, dit is echt het laatste punt. Wat heb ik gehoord, heb je 30.000 Euro beloofd aan allemaal instellingen
zonder dat de VVD er wat van wist? Dat kan echt niet hoor. Je weet toch dat mascottes niet over het geld gaan. Je moet de VVD niet boos gaan zitten maken hoor! Geen gekke fratsen meer uithalen hoor! Afgesproken? Maar voor de rest Ayaan, doe je het geweldig Met


vriendelijke groet,

Een hondstrouwe fan

Khaled

Geniale brief! Zou iedere, door de pers geselecteerde allochtoon met minder IQ dan een goudvis, waarmee Sjitan Ali meestal in debat gaat, lezen. Je kunt haar door één feit te noemen meteen de mond snoeren: 'de (Somalische) zand heb je nog steeds niet achter je oren weggewassen en je begint tegen de allochtonen die twee of drie generaties grotendeels Nederland hebben opgebouwd, een kruisvaart. Wees blij dat je gebruik mag maken van de voorzieningen die er nu zijn die mede op conto geschreven mag worden van die lastige allochtonen. Zij hebben de industrialisatie in Nederland mogelijk gemaakt. Wat, dacht je dat de Nederlanders hun handen vuil hebben gemaakt aan bijv. de mijnbouw. Heb daarom meer respect voor ons.' Ach, de volgende week zal de NOVA wel weer een interessante debat arrangeren tussen Sjitan Ali en twee Marokkaanse meiden die verblijven in een blijf-van-mijn-lijf-huis. En wonderwel zal zij weer de winnaar zijn van het debat.   

Yugurthen


*****

Bla bla cliche cliche jaloezie afgunst bla bla

Khaled

Citaat van: m7 op 08/01/2005 om 21:39:03
Bla bla cliche cliche jaloezie afgunst bla bla

Wat cliché??? Cliché dat moslims en moslima's voortdurend in een hoek worden gedreven? Ja, want het begint bijna normaal te worden. Is jouw reactie de juiste? Nee, door je erbij neer te leggen door zo'n brief als die van Riffino af te doen als bla, bla of cliché ontken je de stigmatisatie van moslims. Als ik die parallel even door trek, zou je het zeker ook geen probleem vinden om flink beledigd te worden door een arabier op grond van je Berbers zijn. Vind je mijn reactie fel? Mooi, dat was ook de bedoeling. Waarom? Het opnemen voor Hirsi Ali op een site voor en door imazighen is zacht gezegd niet verstandig. Waar kun je dat wel doen? Check geertwilders.nl of ayaanzwartebanaan.nl

Groeten,
van een trotse Berber

Dobry Den

Citaat van: m7 op 08/01/2005 om 21:39:03
Bla bla cliche cliche jaloezie afgunst bla bla

Hey, wat toevallig. Deze woorden schieten me altijd te binnen als ik Hirshi Ali  hoor of "lees" praten over de moslimvrouw.

amazigh for ever

Citaat van: Dobry Den op 09/01/2005 om 11:57:28
Citaat van: m7 op 08/01/2005 om 21:39:03
Bla bla cliche cliche jaloezie afgunst bla bla

Hey, wat toevallig. Deze woorden schieten me altijd te binnen als ik Hirshi Ali  hoor of "lees" praten over de moslimvrouw.

helemaal gelijk deze brief was gewoon mooi
de werkelijkheid staat erin 

*****

#7
Citaat van: Khaled op 09/01/2005 om 04:32:19
Citaat van: m7 op 08/01/2005 om 21:39:03
Bla bla cliche cliche jaloezie afgunst bla bla

Wat cliché??? Cliché dat moslims en moslima's voortdurend in een hoek worden gedreven? Ja, want het begint bijna normaal te worden. Is jouw reactie de juiste? Nee, door je erbij neer te leggen door zo'n brief als die van Riffino af te doen als bla, bla of cliché ontken je de stigmatisatie van moslims. Als ik die parallel even door trek, zou je het zeker ook geen probleem vinden om flink beledigd te worden door een arabier op grond van je Berbers zijn. Vind je mijn reactie fel? Mooi, dat was ook de bedoeling. Waarom? Het opnemen voor Hirsi Ali op een site voor en door imazighen is zacht gezegd niet verstandig. Waar kun je dat wel doen? Check geertwilders.nl of ayaanzwartebanaan.nl

Groeten,
van een trotse Berber

Wel cliche, het is altijd de zelfde racistische teneur, werkelijke tegenargumenten ho maar.
Ayaan zwarte banaan. Hoe heet jouw website, "Blatende Barbaar" ofzo? "Bazelende Berber", "Griezelige Geitenneuker"? Dat lijkt wel jouw nivo te zijn.
Het is lekker, hier kritiek hebben op Hirsi. Die mening is hier namelijk politiek correct, en dus veilig. Iedereen zal het met je eens zijn, je een toffe peer vinden. Fijn samen schoppen tegen de gemeenschappelijke vijand, stoer.
Je reactie is helemaal niet fel. Je reactie is veilig, je steekt je nek niet uit.

Je verwijt de "Arabier" dat hij de Berber discrimineert om het Berber zijn. Dat gebeurt zeker, die disciminatie, maar begin dan eens jezelf een trotse Vrije Mens te noemen, in plaats van Barbaar, en de "Arabier" die gewoon Amazigh is zonder het te (willen) weten gearabiseerde te noemen .
Verder heb ik nog nooit zoveel gezeik over huidskleur en afkomst gezien als op dit "forum der gediscrimineerden".
Over de huidskleur en het kroeshaar van Ayaan bijvoorbeeld. Dat zijn geen argumenten, dat is gewoon racisme. Pak Ayaan aan met argumenten, toon aan dat de moslimvrouwen vrij, gelukkig en gelijkberechtigd zijn en helemaal geen risico's lopen als ze het geloof vaarwel zeggen, dat het feit dat de Blijf van mijn Lijf huizen vol moslima's zitten niks met Islam te maken heeft, maar met cultuur, net als het dumpen van vrouwen in Marokko, eerwraak, kinderontvoeringen. Toon aan dat het anders is, desnoods dat al die slechte dingen ontstaan zijn door het grote boze westerse imperialisme (het Arabisch kolonialisme sinds 600 ofzo tot vandaag waarbij stukken Azie, Noord Afrika en delen van Europa onder de voet werden gelopen, nog voor die Satanische kruistochten van ons heeft er natuurlijk niks mee te maken). Maar kom niet met Ayaans huidkleur en haartype, want dan ben je nog erger dan Flippo de Winter. Net als andere figuren hier die op het wanhopige af proberen aan te tonen dat de "Berber" een "blank ras" zijn, alsof dat zo geweldig is. Die afgeven op de met "zwarten vermengde" zuidelijk Amazigh. Of op andere Amazigh van de Rif omdat ze bij de verkeerde stam horen die "allemaal drughandelaren" zouden zijn, of "allemaal uitbuiters", of "Arabierenvriendjes", of "geen echte Berber".
Ontroerend om te zien hoe racistisch en verkeerd de Arabieren, Ayaan, de kazen en weet ik wie allemaal zijn, en hoe zielig de "Barbaar" zoals jij jezelf noemt. Maar zolang jullie reactie zo blijft, en dat zielige gekibbel onderling dat ik hier nu al jaaaren zie, wordt het nooit wat. In het ANC pakte men dat wel beter aan. Daarin werkten allerlei stammen zwart (onderling zeer verschillend) en Indiers en blanken goed samen, en zij hebben het systeem dat hen onderdrukte weg gekregen. Zie ik jullie de komende 500 jaar nog niet doen helaas. Jullie zouden eens echte trotse Amazigh moeten worden, dan zou je alleen lachen om Ayaan, ipv veel te veel woorden aan deze politica vuil te maken.

ta7amoscht


student1980

Citaat van: m7 op 10/01/2005 om 07:46:10
Citaat van: Khaled op 09/01/2005 om 04:32:19
Citaat van: m7 op 08/01/2005 om 21:39:03
Bla bla cliche cliche jaloezie afgunst bla bla

Wat cliché??? Cliché dat moslims en moslima's voortdurend in een hoek worden gedreven? Ja, want het begint bijna normaal te worden. Is jouw reactie de juiste? Nee, door je erbij neer te leggen door zo'n brief als die van Riffino af te doen als bla, bla of cliché ontken je de stigmatisatie van moslims. Als ik die parallel even door trek, zou je het zeker ook geen probleem vinden om flink beledigd te worden door een arabier op grond van je Berbers zijn. Vind je mijn reactie fel? Mooi, dat was ook de bedoeling. Waarom? Het opnemen voor Hirsi Ali op een site voor en door imazighen is zacht gezegd niet verstandig. Waar kun je dat wel doen? Check geertwilders.nl of ayaanzwartebanaan.nl

Groeten,
van een trotse Berber

Wel cliche, het is altijd de zelfde racistische teneur, werkelijke tegenargumenten ho maar.
Ayaan zwarte banaan. Hoe heet jouw website, "Blatende Barbaar" ofzo? "Bazelende Berber", "Griezelige Geitenneuker"? Dat lijkt wel jouw nivo te zijn.
Het is lekker, hier kritiek hebben op Hirsi. Die mening is hier namelijk politiek correct, en dus veilig. Iedereen zal het met je eens zijn, je een toffe peer vinden. Fijn samen schoppen tegen de gemeenschappelijke vijand, stoer.
Je reactie is helemaal niet fel. Je reactie is veilig, je steekt je nek niet uit.

Je verwijt de "Arabier" dat hij de Berber discrimineert om het Berber zijn. Dat gebeurt zeker, die disciminatie, maar begin dan eens jezelf een trotse Vrije Mens te noemen, in plaats van Barbaar, en de "Arabier" die gewoon Amazigh is zonder het te (willen) weten gearabiseerde te noemen .
Verder heb ik nog nooit zoveel gezeik over huidskleur en afkomst gezien als op dit "forum der gediscrimineerden".
Over de huidskleur en het kroeshaar van Ayaan bijvoorbeeld. Dat zijn geen argumenten, dat is gewoon racisme. Pak Ayaan aan met argumenten, toon aan dat de moslimvrouwen vrij, gelukkig en gelijkberechtigd zijn en helemaal geen risico's lopen als ze het geloof vaarwel zeggen, dat het feit dat de Blijf van mijn Lijf huizen vol moslima's zitten niks met Islam te maken heeft, maar met cultuur, net als het dumpen van vrouwen in Marokko, eerwraak, kinderontvoeringen. Toon aan dat het anders is, desnoods dat al die slechte dingen ontstaan zijn door het grote boze westerse imperialisme (het Arabisch kolonialisme sinds 600 ofzo tot vandaag waarbij stukken Azie, Noord Afrika en delen van Europa onder de voet werden gelopen, nog voor die Satanische kruistochten van ons heeft er natuurlijk niks mee te maken). Maar kom niet met Ayaans huidkleur en haartype, want dan ben je nog erger dan Flippo de Winter. Net als andere figuren hier die op het wanhopige af proberen aan te tonen dat de "Berber" een "blank ras" zijn, alsof dat zo geweldig is. Die afgeven op de met "zwarten vermengde" zuidelijk Amazigh. Of op andere Amazigh van de Rif omdat ze bij de verkeerde stam horen die "allemaal drughandelaren" zouden zijn, of "allemaal uitbuiters", of "Arabierenvriendjes", of "geen echte Berber".
Ontroerend om te zien hoe racistisch en verkeerd de Arabieren, Ayaan, de kazen en weet ik wie allemaal zijn, en hoe zielig de "Barbaar" zoals jij jezelf noemt. Maar zolang jullie reactie zo blijft, en dat zielige gekibbel onderling dat ik hier nu al jaaaren zie, wordt het nooit wat. In het ANC pakte men dat wel beter aan. Daarin werkten allerlei stammen zwart (onderling zeer verschillend) en Indiers en blanken goed samen, en zij hebben het systeem dat hen onderdrukte weg gekregen. Zie ik jullie de komende 500 jaar nog niet doen helaas. Jullie zouden eens echte trotse Amazigh moeten worden, dan zou je alleen lachen om Ayaan, ipv veel te veel woorden aan deze politica vuil te maken.

GOED M7!!!

Dobry Den

#10
M7,

Brief geplaatst door Rifino is van hetzelfde kaliber als de boodschap van Ayaan Hirshi Ali. Serieus Ayaan Hirshi Ali "aanpakken", lijkt me niet op z'n plaatst. Sterker nog, ik heb liever dat mensen op haar geblaat op een flauwe manier reageren als deze brief dan dat ze "serieus" naar de mes grijpen, zoals Mohammed B. dat deed. Mensen hebben een uitlaatklep nodig om hun frustraties te ventileren. Afschrijven lijkt me een uitstekende manier. Hoe en waar doet er niet toe; als het maar daar bij blijft.

In de NRC van afgelopen zaterdag las ik een stuk dat op het internet de fora niet dienden als discussies tussen mensen met verschillende gedachtes maar tussen gelijkgestemde mensen die elkaars visies bevestigde en versterkte. Jammer, maar het zij zo...blijkbaar.

Wat betreft de vrouwenopvang zitten deze niet vol met moslimvrouwen. De verhouding allochtoon-autochtoon is 60%-40% en een groot groep van deze allochtonen bestaat uit niet moslimvrouwen.


Het racisme onder Imazighen ervaar ik als een probleem die ik in het verleden probeerde aan te kaarte op een forum (niet deze!), maar dat werd toendertijd niet gewaardeerd. Van Imazighen die Arabieren,Negers, Moslims, joden en atheisten haten moet ik niks hebben, net zoals van mensen die onterecht claimen in mijn naam te strijden voor mijn rechten.

Dobry Den

Citaat van: m7 op 10/01/2005 om 07:46:10
Zie ik jullie de komende 500 jaar nog niet doen helaas.

Van zulke "goedbedoelde" kritiek ben ik evenmin gediend. Je zult weliswaar ook je frustraties willen ventileren, maar probeer in het vervolg mij er niet in te betrekken, wil je?

IIAwaryagherII

Citaat van: m7 op 10/01/2005 om 07:46:10
Citaat van: Khaled op 09/01/2005 om 04:32:19
Citaat van: m7 op 08/01/2005 om 21:39:03
Bla bla cliche cliche jaloezie afgunst bla bla

Wat cliché??? Cliché dat moslims en moslima's voortdurend in een hoek worden gedreven? Ja, want het begint bijna normaal te worden. Is jouw reactie de juiste? Nee, door je erbij neer te leggen door zo'n brief als die van Riffino af te doen als bla, bla of cliché ontken je de stigmatisatie van moslims. Als ik die parallel even door trek, zou je het zeker ook geen probleem vinden om flink beledigd te worden door een arabier op grond van je Berbers zijn. Vind je mijn reactie fel? Mooi, dat was ook de bedoeling. Waarom? Het opnemen voor Hirsi Ali op een site voor en door imazighen is zacht gezegd niet verstandig. Waar kun je dat wel doen? Check geertwilders.nl of ayaanzwartebanaan.nl

Groeten,
van een trotse Berber

Wel cliche, het is altijd de zelfde racistische teneur, werkelijke tegenargumenten ho maar.
Ayaan zwarte banaan. Hoe heet jouw website, "Blatende Barbaar" ofzo? "Bazelende Berber", "Griezelige Geitenneuker"? Dat lijkt wel jouw nivo te zijn.
Het is lekker, hier kritiek hebben op Hirsi. Die mening is hier namelijk politiek correct, en dus veilig. Iedereen zal het met je eens zijn, je een toffe peer vinden. Fijn samen schoppen tegen de gemeenschappelijke vijand, stoer.
Je reactie is helemaal niet fel. Je reactie is veilig, je steekt je nek niet uit.

Je verwijt de "Arabier" dat hij de Berber discrimineert om het Berber zijn. Dat gebeurt zeker, die disciminatie, maar begin dan eens jezelf een trotse Vrije Mens te noemen, in plaats van Barbaar, en de "Arabier" die gewoon Amazigh is zonder het te (willen) weten gearabiseerde te noemen .
Verder heb ik nog nooit zoveel gezeik over huidskleur en afkomst gezien als op dit "forum der gediscrimineerden".
Over de huidskleur en het kroeshaar van Ayaan bijvoorbeeld. Dat zijn geen argumenten, dat is gewoon racisme. Pak Ayaan aan met argumenten, toon aan dat de moslimvrouwen vrij, gelukkig en gelijkberechtigd zijn en helemaal geen risico's lopen als ze het geloof vaarwel zeggen, dat het feit dat de Blijf van mijn Lijf huizen vol moslima's zitten niks met Islam te maken heeft, maar met cultuur, net als het dumpen van vrouwen in Marokko, eerwraak, kinderontvoeringen. Toon aan dat het anders is, desnoods dat al die slechte dingen ontstaan zijn door het grote boze westerse imperialisme (het Arabisch kolonialisme sinds 600 ofzo tot vandaag waarbij stukken Azie, Noord Afrika en delen van Europa onder de voet werden gelopen, nog voor die Satanische kruistochten van ons heeft er natuurlijk niks mee te maken). Maar kom niet met Ayaans huidkleur en haartype, want dan ben je nog erger dan Flippo de Winter. Net als andere figuren hier die op het wanhopige af proberen aan te tonen dat de "Berber" een "blank ras" zijn, alsof dat zo geweldig is. Die afgeven op de met "zwarten vermengde" zuidelijk Amazigh. Of op andere Amazigh van de Rif omdat ze bij de verkeerde stam horen die "allemaal drughandelaren" zouden zijn, of "allemaal uitbuiters", of "Arabierenvriendjes", of "geen echte Berber".
Ontroerend om te zien hoe racistisch en verkeerd de Arabieren, Ayaan, de kazen en weet ik wie allemaal zijn, en hoe zielig de "Barbaar" zoals jij jezelf noemt. Maar zolang jullie reactie zo blijft, en dat zielige gekibbel onderling dat ik hier nu al jaaaren zie, wordt het nooit wat. In het ANC pakte men dat wel beter aan. Daarin werkten allerlei stammen zwart (onderling zeer verschillend) en Indiers en blanken goed samen, en zij hebben het systeem dat hen onderdrukte weg gekregen. Zie ik jullie de komende 500 jaar nog niet doen helaas. Jullie zouden eens echte trotse Amazigh moeten worden, dan zou je alleen lachen om Ayaan, ipv veel te veel woorden aan deze politica vuil te maken.
Ten dele ben ik het eens met deze persoon.
Wij moeten aantonen zeg je.
Wat moeten wij aantonen daar de nederlanders voor informatie van wege de onderlinge betrekkingen, eerder naar een ambassade toestappen dan naar een bv Amazigh vereniging.
Wat valt er uit te leggen en aan te tonen als wij herhaaldelijk om de eerste de beste scheet in het nieuws verschijnen en van een mug een olifant gemaakt word?
Wat valt er aan te tonen als nederland zelf voorstander is gebleken van doorgaand arabiesering hier in nederland?
Ten slotte is het zo dat de blijf van mn lijf huizen veel moslimas hebben is hoe raar het ook moge klinken een goed teken, want het is een teken dat de vrouwen in opstand komen en hebben de westerlingen die periode in het verleden ook niet meegemaakt ?(ja dus)
Voor de rest ben ik het dus wel eens met deze visie .

*****

Citaat van: Dobry Den op 10/01/2005 om 12:44:01
M7,



Wat betreft de vrouwenopvang zitten deze niet vol met moslimvrouwen. De verhouding allochtoon-autochtoon is 60%-40% en een groot groep van deze allochtonen bestaat uit niet moslimvrouwen.

Nou, dat is dus een argument tegen wat Ali en consorten beweren. Daar hebben we meer aan dan aan racistisch geneuzel over kroeshaar en huidskleur, of messentrekkerij. Zo moeilijk is het dus niet.

*****

#14
Wat mij betreft hoeft er niks te worden "aangetoond" hoor, dat bedoelde ik niet.

Men kan een verwarde ziel ook negeren, of er veel voor bidden als men erg gelovig is en zich zorgen maakt over iemands ziel en die van diegenen die gevaar zouden lopen, en het verder aan Allah overlaten.

Gewoon proberen meer volwassen te zijn dan de opponent. Dan loop je aanmerkelijk meer kans serieus te worden genomen. Energie steken in het maken of promoten van websites over zwarte bananen enzo is contraproductief en beneemt je het recht op woede over gediscrimineerd worden.

Nederlanders zijn overigens geen voorstander van Arabisering. Ze weten zo mogelijk nog minder dan de gearabiseerde Imazighen die denken dat Tamazight een dialect is dat uitsterft. Ze weten het gewoon echt niet, in meerderheid.
Als men voorlichting in het Arabisch organiseert is dat zelfs goed bedoeld, hoe triest het ook is. Jullie hebben echt een heel zware taak, bewustwording hier en daar. Echt zwaar.