Amazigh organisaties doelgroep verkleinen ?

Gestart door IIAwajie3erII, 19/12/2004 om 15:12:19

IIAwajie3erII

#30
Kom op mensen gooi die arabische sluier van jullie gezichten en die nullen op jullie hoofden en trek die arabische jurken uit en laat ons zien dat jullie echte mannen en vrouwen zijn.
Laat zien dat je je terecht tot de trotsen der Imazighen mag rekenen, laat zien dat al die doden niet voor niets stierven!
Kom op mensen laten we verenigen en een ommekeer in de geschiedenis der onenigheden bewerkstellingen.
Kom op laat zien dat je trots bent op wie je bent en ook bereid ben voor je idenditeit te vechten !!
Laat ons niet die hamer gebruiken want we eindigen allen als verliezer, sterker nog we zullen heeeel veel verliezen.
Met spanning wachten wij af of onze broeders en zusters nu naar de broeken zullen grijpen, of schaamteloos die zelfde jurken zullen blijven dragen !

Azul !

IIAwajie3erII

Kom op mensen bijna 50 die er meekijken, vertel mij niet dat er geen één der bij is die denkt, mischien heeft die suffe awajie3er ergens een punt .
Meld je aan of zwijg en wees een verrader (judas)!
Lijk net een marokaanse ratelband for fuck sake !!

E3ber_Tastite

Azul,

We lopen nu echt te ver vooruit met de plannen, het beste is toch te beginnen met een basis, om van daaruit verder te groeien. Het systeem van aanpak komt later wel, laten we eerst beginnen met een probleemanalyse en om van daaruit doelstellingen te kunnen formuleren. Laten we ook toenadering zoeken, tot de inmiddels gevestigde organisaties, die weten natuurlijk als geen andere hoe het spelletje allemaal in elkaar zit.

Awayie3er ik bewonder je echt om je vastberadenheid, mensen als jouw zijn echt heel hard nodig.

Als er genoeg animo is, zal ik kijken wat ik kan doen om een dergelijke vergadering te organiseren, uitteraard zou ik dat graag in bespreking met jullie willen doen.

IIAwajie3erII

#33
Citaat van: e3ber op 19/12/2004 om 22:47:56
Azul,

We lopen nu echt te ver vooruit met de plannen, het beste is toch te beginnen met een basis, om van daaruit verder te groeien. Het systeem van aanpak komt later wel, laten we eerst beginnen met een probleemanalyse en om van daaruit doelstellingen te kunnen formuleren. Laten we ook toenadering zoeken, tot de inmiddels gevestigde organisaties, die weten natuurlijk als geen andere hoe het spelletje allemaal in elkaar zit.

Awayie3er ik bewonder je echt om je vastberadenheid, mensen als jouw zijn echt heel hard nodig.

Als er genoeg animo is, zal ik kijken wat ik kan doen om een dergelijke vergadering te organiseren, uitteraard zou ik dat graag in bespreking met jullie willen doen.
Ten eerste mijn dank.
Ten tweede is er veel mischien wel te veel gepraat en we weten nu inmiddels wel degelijk waar het aan ligt.
We zijn te individualistisch, te nederlands en broedersschap zo blijkt is ver te zoeken helaas !
Kijk we hebben genoeg gepraat, wil je bijeenkomen graag zelfs , laten we meteen vandaag of morgen jij en ik bespreken waar we bijeen gaan komen.
Daar naast hebben we meer mensen nodig die bereid zijn, ik kan verdomme niet geloven dat er geen anderen zijn, ook in andere gemeente dan de 2 waar ik in woon.
Ik kan me niet voorstellen dat we niet verder komen dan een website en 3 gemeenten !
Afschuw als dat de keiharde werkelijkheid zal mogen blijken en dan leg ik echt het bijltje der bij neer, for once and for all!
E3ber bro, we weten alles er moeten nu plannen komen, man to man geen gedonder meer, snapje niet dat hoe langer men wacht hoe verder de vastberadenheid zal afzwakken om uiteindelijk weer te belanden in die gevaarlijke misleidende stilte !
Die jurk staat me niet bro, het is een afgang voor je mannelijkheid!

Trabandou

#34
Azul broeders,
Ja, we lopen nu te ver van stapel....laten we eerst een bespreking houden en elkaars ideeen presenteren. Vervolgens zullen we moeten kijken, hoeveel mensen en middelen wij hebben om dan een planning te maken.

IIAwajie3erII

Citaat van: Numero1 op 19/12/2004 om 23:05:28
Azul broeders,
Ja, we lopen nu te ver van stapel....laten we eerst een bespreking houden en elkaars ideeen te presenteren. Vervolgens zullen we moeten kijken, hoeveel mensen en middelen wij hebben om dan een planning te maken.
Nou kijk hoeveel wil je er hebben ?
Bij ons Irifian ben je een jaar verder om maar een persoon der bij te krijgen die zich met hart en ziel wil inzetten, en dat weet ook ik als geen ander.
We lopen achter en niet vooruit, mensen moeten we hebben of moeten we gaan vergaderen met zn 3en ?
Lekker representatief zou dat zijn, we hebben meer volk nodig want ook ik weet wel wat te doen daarna.
het gaat nu juist om de belangrijkste stap en dat is werven en dan komt de rest, het moet geen éénmans zaakje worden, maar met zn allen kunnen we wat bespreken, alleen 3 personen zijn heel snel uitgepraat want veel verschillen zullen der niet zijn.

IIAwajie3erII

Mensen ik vrees dat ik nu echt aan de fles (bacardi) ga, want volgens mij blijven we op de 3 steken en kunnen we met wat geluk een website maken met een leden aantal van 0.0000.
Voor meer hebben we echte mannen en vrouwen nodig en blijkbaar hebben we er niet zo veel.
Triest verhaal of moet ik eerst palestijn worden of irakees mischien dat men dan wel in de bres voor ons springt !*boze smiley*

Trabandou

Citaat van: IIAit_'ArusII op 19/12/2004 om 23:10:01
Citaat van: Numero1 op 19/12/2004 om 23:05:28
Azul broeders,
Ja, we lopen nu te ver van stapel....laten we eerst een bespreking houden en elkaars ideeen te presenteren. Vervolgens zullen we moeten kijken, hoeveel mensen en middelen wij hebben om dan een planning te maken.
Nou kijk hoeveel wil je er hebben ?
Bij ons Irifian ben je een jaar verder om maar een persoon der bij te krijgen die zich met hart en ziel wil inzetten, en dat weet ook ik als geen ander.
We lopen achter en niet vooruit, mensen moeten we hebben of moeten we gaan vergaderen met zn 3en ?
Lekker representatief zou dat zijn, we hebben meer volk nodig want ook ik weet wel wat te doen daarna.
het gaat nu juist om de belangrijkste stap en dat is werven en dan komt de rest, het moet geen éénmans zaakje worden, maar met zn allen kunnen we wat bespreken, alleen 3 personen zijn heel snel uitgepraat want veel verschillen zullen der niet zijn.


Ik ga even kijken hoe ik het in mijn streek ga aanpakken. Heb geduld en je zult krijgen.... Rome is ook niet in 1 dag gemaakt.. ;)

Tama


Dobry Den

Wat is je doel van een ontmoeting? Een organisatie opzetten op basis van iets? Een bepaalde activiteit organiseren? Een inventarisatie van ideeen en behoeftes van Imazighen?

IIAwajie3erII

Citaat van: Numero1 op 19/12/2004 om 23:17:54
Citaat van: IIAit_'ArusII op 19/12/2004 om 23:10:01
Citaat van: Numero1 op 19/12/2004 om 23:05:28
Azul broeders,
Ja, we lopen nu te ver van stapel....laten we eerst een bespreking houden en elkaars ideeen te presenteren. Vervolgens zullen we moeten kijken, hoeveel mensen en middelen wij hebben om dan een planning te maken.
Nou kijk hoeveel wil je er hebben ?
Bij ons Irifian ben je een jaar verder om maar een persoon der bij te krijgen die zich met hart en ziel wil inzetten, en dat weet ook ik als geen ander.
We lopen achter en niet vooruit, mensen moeten we hebben of moeten we gaan vergaderen met zn 3en ?
Lekker representatief zou dat zijn, we hebben meer volk nodig want ook ik weet wel wat te doen daarna.
het gaat nu juist om de belangrijkste stap en dat is werven en dan komt de rest, het moet geen éénmans zaakje worden, maar met zn allen kunnen we wat bespreken, alleen 3 personen zijn heel snel uitgepraat want veel verschillen zullen der niet zijn.


Ik ga even kijken hoe ik het in mijn streek ga aanpakken. Heb geduld en je zult krijgen.... Rome is ook niet in 1 dag gemaakt.. ;)
Hou ons op de hoogte broeder, van alle bevindingen en plannen en benodigheden etc
Het feit dat je alleen aangeeft iets te willen doen ipv alleen de toetsenbord te misbruiken is al mans genoeg en kunnen anderen er een voorbeeld aan nemen.

IIAwajie3erII

Citaat van: Dobry Den op 19/12/2004 om 23:24:15
Wat is je doel van een ontmoeting? Een organisatie opzetten op basis van iets? Een bepaalde activiteit organiseren? Een inventarisatie van ideeen en behoeftes van Imazighen?
Kleine regionale organisaties of bewegingen, dat zou ik het liefst voor ogen hebben.
Goed en dicht op de man/vrouw .
echter moet alles bespreekbaar zijn en weet ik niet wat de anderen kunnen en willen bijdragen.

IIAwajie3erII

Shit hey ik had me beter tot de dames alleen moeten richten want was het niet zo dat zij zelfs meer mans zijn dan de meeste ventjes onder ons !
Dobry en Tama geef ons een goede schop in de richting dames.
Wetende dat ik van jullie intelectuele niveau alleen maar dromen kan.

IIAwajie3erII

wacha 33 anonieme verborgen judassen die onze onkunde als hun mooiste en leukste grap hebben toegeigend.
De Aarabier die zich nu zo suf zit te lachen dat zn maag tegen zn bureau stoot en meters naar achteren doet terug stoten.
De AEL die bevestigd dat je eerst een arabier moet wezen om gevolgd te worden.
tsja gaat wat worden met de Irifian.
Rooh atswezjdem Salamie met azulletjes in een warme saus van tannemiekt !!
Er zal nooit iets gebeuren voorwaar wij gedoemd zijn met laffaards  om de tafel te gaan zitten.
Eeuwen van wijsheid heeft ons juist achterlijk op gemaakt.
Sinds de jaren 30 zijn we in lafheid toegenomen met het toppunt 2004, 74 jaar naar de klote !
Met hartelijke dank aan onze smeath !!


Dobry Den

#44
Citaat van: IIAit_'ArusII op 19/12/2004 om 23:28:24
Citaat van: Dobry Den op 19/12/2004 om 23:24:15
Wat is je doel van een ontmoeting? Een organisatie opzetten op basis van iets? Een bepaalde activiteit organiseren? Een inventarisatie van ideeen en behoeftes van Imazighen?
Kleine regionale organisaties of bewegingen, dat zou ik het liefst voor ogen hebben.
Goed en dicht op de man/vrouw .
echter moet alles bespreekbaar zijn en weet ik niet wat de anderen kunnen en willen bijdragen.


Als ik het goed begrijp een bijeenkomst met als doel meerdere organisaties te creeeren.  Ik denk dat je hiermee teveel stappen vooruit loopt. Je zou eerst moeten weten hoeveel Tamazight organisaties zijn, waar ze voor staan en wat ze georganiseerd hebben. Daarnaast zou je kunnen onderzoeken of er organisaties zijn die zich wel met het Tamazight bezighouden, maar zich niet als Tamazight organisaties profileren. Misschien wordt er op kleine schaal dingen georganiseerd die zich beperken tot het bepaalde doel(groep) bijv. voor timazighen uit een bepaalde stad. Je hebt dan de organisaties in Nederland  in kaart gebracht en de activiteiten die hieruit zijn voortgevloeid. Je hebt dan beter zicht op de stand van zaken watbetreft organisaties en activiteiten met betrekking tot het Tamazight. Dit zal ten goede komen wat en hoe jij je wilt inzetten voor het Tamazight. Aansluiten bij een organisatie, zelf een organsiatie oprichten, welke doelen en doelgroepen etc etc. Ik denk dat het wel handig is als een organisatie de taak op zich neemt om de aantal soorten organisaties die zich bezighouden met het Tamazight in kaart te brengen en dit te publiceren (o.a. op websites).