Hoofdmenu

Bekeerlingen

Gestart door athsaynou, 18/12/2004 om 17:41:40

Luqa

Een Kabyle Berber, die Christen is bid gewoon tot Allah hoor.
Ik denk dat er veel misverstanden zijn over Christenen in Noord Afrika.
Voor dat Islam ooit naar Noord Afrika kwam waren er veel Christenen in het hele gebied. Dat kan je zien in ouwe ruines waar je zelfs grote doopfonten terug vind in de vorm van een kruis.

Isefrawen

Citaat van: imazighen zi rebda op 26/12/2004 om 15:20:58
Citaat van: MohamedUK op 26/12/2004 om 00:23:16
Citaat van: ameziane op 24/12/2004 om 15:42:16
Citaat van: athsaynou op 20/12/2004 om 19:02:07
Citaat van: ameziane op 19/12/2004 om 20:08:14
Die mensen hebben hun info zeker uit boeken opgedaan, want als ze letten op onze praktijken...

..niet veel goeds..

Het is ook algemeen bekend dat bekeerlingen alles letterlijk op het puntje.. na proberen te leven. Betere Moslims in dit geval..maar zo heb je het in elk geloof waar bekeerlingen zich dan ook bevinden..
Ja,het is ook een feit dat de islam de snelst groeiende godsdienst is.

Iemand(zelf moslim) zei onlangs:  'De Islam groeit nog steeds,ONDANKS de Moslims'.Die opmerking vond ik komisch en triest tegelijk.

Islam begint ook door te dringen in uithoeken die er niet echt aan hebben blootgestaan, hoorde een reportage over het groeiend aantal moslims in Latijns-Amerika, en onder latino's in Amerika in het bijzonder.

zelf in texas zijn 400.000 amerikaanse moslims!!!  #__hamdoullilah weha__#

dit is dus kolder! waarom smijten mensen met getallen die het eerst in hun opkomen? texas wonen 20000 moslims, meeste zijn aziaten... andere staten wonen weer wel veel moslims...

allasian

Boedisme lijkt me wel wat,van die mystieke dingen met wierook,de leer van Wu-Shu,de Chi enzo.