De oorlog wordt gevoerd voor Israël

Gestart door bagie, 30/04/2003 om 15:18:43

bagie


,,Maar we hadden het over de joden en dat is een serieus onderwerp. De oorlog in Irak wordt gevoerd voor Israël. Heb je niet gehoord dat Israëlische vliegtuigen hebben meegebombardeerd, en dat er Israëlische raketten zijn gevonden in Bagdad? Ja, dat ...

De Nrc heeft dit artikel geschreven op 25 maart, ze draaien er eindelijk niet om heen. Dat de zionisten aan de gang zijn in het midden-oosten. Om groot Israel te maken.


Wie heeft de protocol van de zion gelezen??

 

Sannoe

#1
Je had deze oorlog beter kunnen bestempelen als een oorlog door en voor Israel. De protocolen van zion heb ik niet persoonlijk gelezen. Wel heb ik er uitvoerig over gehoord. Het was de bedoeling dat ze zelfs geheim zouden blijven tot ze voor de eerste keer opdoken in de Soviet Unie. Ze zijn aangetroffen bij een boerenzoon. De voorzitter van CIDI Nafthaniel? ontkent het bestaan van zulke protocolen.

Ik meen een keer iemand in Al-Jazeera gehoord te hebben die zei dat de kaart van de gedroomde groot Israel is afgebeeld op het Israelische muntgeld of?? papiergeld. Dit hebben ze gedaan als een duidelijk streven en boodschap voor hun komende generaties. Persoonlijk heb ik nooit het geld van Israel gezien. Gezien deze verhalen ben ik er van overtuigd dat de strijd met/tegen Israel altijd zal blijven bestaan ondanks de zoveelste vredesplan van deze week.