de imazighen en de palestijnen

Gestart door radiola, 06/05/2003 om 14:27:42

radiola

AZUL

Jullie zijn Rif berbers? En jullie houden van de verkrachtende en moordende pan arabisten. Of jullie lijden aan het Stockholm syndroom of jullie zijn verHASSANed of jullie zijn lafaards, dat jullie de Arabieren zo tekeer laten gaan tegen jullie familie en jullie nu vooroverbuigen om hun pan arabistische en Amazigh genocide doeleinden te dienen. Ik ben blij dat ik vele positieve reacties heb gekregen. Dus niet alle Imazighen zijn laffe Palestina sjaaljes dragende domkoppen, die niet begrijpen dat ze worden gewurgd. Voor degene die hiertoe behoren, SLAAP MAAR DOOR, al die verkrachte en vermoorde RifImazighen spugen jullie in je laffe gezicht. Eigenlijk is het goed zo. De arabieren verkrachten en vermoorden jullie familie en jullie lopen te janken als naakte slakken als de die laffe arabieren Palestina, Al quds en nu Irak kwijtraken.
Tegen de meerderheid die mij steunt zeg ik. Wij Imazighen zijn aan het winnen. Als Sharon zijn zin krijgt van de merikanen dan zal ook Kadhafi snel omver worden geworpen en democratie worden ingesteld in LIbie en dan komen de Amazigh meerderheid aan de macht. Met hun steun zullen ook de rest van Noord Afrika worden bevrijd uit de klauwen van de Pan Arabisten.
Ik Steun de oorlog in Irak. Vergeet niet.
HOE ZWAKKER DE ARABIEREN, HOE STERKER DE IMAZIGHEN

bagie

#1
En de zionisten en de Islam. die ben je wel vergeten!