Hoofdmenu

Jihad

Gestart door bagie, 26/04/2003 om 15:09:13

*-RiFFijn0s-*

Citaat van: Anir op 07/12/2004 om 15:44:16
Een Amazigh in Amsterdam stapt naar de rechter om Hirsi Ali aan te klagen wegens moord op Theo van Gogh.

Twee Amazigh gezinnen in utrecht zochten een Joodse advocaat om Islam te redden van Hirsi ali.

Andere Imazighen bedreigen op het Internet Hirsi ali met de dood.

Amazigh rappers in Rotterdam, denk ik,  hebben haar ook met de dood bedreigd.

De moordenaar van Theo van Gogh komt uit Taga tazougagt.

Farid een bezoeker van deze site zet nu in de gevangenis omdat hij Geert Wilder met de dood bedreigde.

In Nederland is nu oorlog tussen Imazighen en de ongelovigen.

Gelijk heb je!

de merendeel van de imazighen hier in nl hebben hun buikjes vol. Met name de tweede generatie. Ben benieuwd hoe ze zouden worden als men ze 1 jaartje in Imzouren of Nador zouden gooien. Dan zullen ze het echte zware leven zien.
Deze imazighen zijn gebrainwasht door de palestijnen en Irak en het arabisme en islam vervalsing.
Dat betekent dus dat wij, de normale imazighen, iets moeten ondernemen! Zodat we voor goed af zijn van deze sluwe arabieren.

Anir

Citaat van: IIAwajie3erII op 07/12/2004 om 15:50:31
Nederland is in oorlog met randdebielen als jij en imazighen staan aan de kant van nederland om mensen met een opvatting als die van jou een kopje kleiner te maken !

Dus je moet snel samen met de Nederlanders mij onthoofden!

IIAwajie3erII

Citaat van: Anir op 07/12/2004 om 15:53:53
Citaat van: IIAwajie3erII op 07/12/2004 om 15:50:31
Nederland is in oorlog met randdebielen als jij en imazighen staan aan de kant van nederland om mensen met een opvatting als die van jou een kopje kleiner te maken !

Dus je moet snel samen met de Nederlanders mij onthoofden!
nee joh , zonder de nederlanders ik wil niet delen , genieten doe ik alleen noem me maar gierig ;)

Anir

Citaat van: Ait_Touzinie op 07/12/2004 om 15:52:46

Gelijk heb je!

de merendeel van de imazighen hier in nl hebben hun buikjes vol. Met name de tweede generatie. Ben benieuwd hoe ze zouden worden als men ze 1 jaartje in Imzouren of Nador zouden gooien. Dan zullen ze het echte zware leven zien.
Deze imazighen zijn gebrainwasht door de palestijnen en Irak en het arabisme en islam vervalsing.
Dat betekent dus dat wij, de normale imazighen, iets moeten ondernemen! Zodat we voor goed af zijn van deze sluwe arabieren.
Zo te zien ben je net als ik een vijand van Imazighen en Nederlanders.
We kunnen Imazighen en Nederlanders samen niet aan.

IIAwajie3erII

btw Anir hoe weet jij dat van die Farid ?

*-RiFFijn0s-*

Citaat van: Anir op 07/12/2004 om 15:55:55
Citaat van: Ait_Touzinie op 07/12/2004 om 15:52:46

Gelijk heb je!

Zo te zien ben je net als ik een vijand van Imazighen en Nederlanders.
We kunnen Imazighen en Nederlanders samen niet aan.
Wat bedoel jij hier mee? Ik zeg alleen dat die domme imazighen nooit honger of wat dan ook gekend hebben. Ik denk dat als zij weten wat het harde leven is, dat ze van zelf gaan realiseren hoe goed het we hier hebben.

Anir

Citaat van: IIAwajie3erII op 07/12/2004 om 15:56:05

Via via weet ik dat hij deze site, maghrebonline, moslimonline ooit heeft bezocht en dat hij nu in de gevangenis zet.
Volkskrant had het ook over een man van 30 jaar met de naam Farid. 

Anir

Citaat van: Ait_Touzinie op 07/12/2004 om 15:59:06
Wat bedoel jij hier mee? Ik zeg alleen dat die domme imazighen nooit honger of wat dan ook gekend hebben. Ik denk dat als zij weten wat het harde leven is, dat ze van zelf gaan realiseren hoe goed het we hier hebben.
Ik snap je ayouma.

Ik wil  zeggen dat je en ik zijn vijanden van Nederland en Imazighen, volgens onze vriend Awayagher.

ameziane

Citaat van: Anir op 07/12/2004 om 16:02:12

Via via weet ik dat hij deze site, maghrebonline, moslimonline ooit heeft bezocht en dat hij nu in de gevangenis zet.

Zit Farid n ajdir vast? Ik had een goed beeld van hem. Ik miste hem op dit forum. Maar een politicus bedreigen kan echt niet.

Ik had echter begrepen dat hij alleen werkstraf had gekregen. Dat is iets anders dan een gevangenisstraf.

IIAwajie3erII

Citaat van: Anir op 07/12/2004 om 16:03:47
Ik snap je ayouma.

Ik wil  zeggen dat je en ik zijn vijanden van Nederland en Imazighen, volgens onze vriend Awayagher.

Nu nog in het nederlands kunnen we het allemaal verstaan heh ?
Mensen die radicaal antie of radicaal pro zijn , zijn veelal vijand van zich zelf .
Vroeg of laat komen zich zelf tegen , maar jij typed eerst en dan pas ga je nadenken wat je wou typen en wat de bedoeling was en is van wat je typed ;)
Jij bent mn vijand niet jongen , maar wist ik het dat je een amazigh was die even voor kaas aan het spelen was !

*-RiFFijn0s-*

Citaat van: IIAwajie3erII op 07/12/2004 om 16:15:58
Ik snap je ayouma.

Mensen die radicaal antie of radicaal pro zijn , zijn veelal vijand van zich zelf .
Vroeg of laat komen zich zelf tegen , maar jij typed eerst en dan pas ga je nadenken wat je wou typen en wat de bedoeling was en is van wat je typed ;)
Jij bent mn vijand niet jongen , maar wist ik het dat je een amazigh was die even voor kaas aan het spelen was !
eeeeh....ja...zal wel ;D

athsaynou

Over welke Farid hebben jullie het??

IIAwajie3erII

Citaat van: Ait_Touzinie op 07/12/2004 om 16:30:04
Citaat van: IIAwajie3erII op 07/12/2004 om 16:15:58
Ik snap je ayouma.

eeeeh....ja...zal wel ;D
ik wist niet dat die marokko.nl praktijken ook hier op deze site voorkwamen .
Een persoon met 50 nicks en 50 persoonlijkheden :)

IIAwajie3erII

foutje :)

Farid_Nejdir

Citaat van: ameziane op 07/12/2004 om 16:13:16
Citaat van: Anir op 07/12/2004 om 16:02:12

Zit Farid n ajdir vast? Ik had een goed beeld van hem. Ik miste hem op dit forum. Maar een politicus bedreigen kan echt niet.

Ik had echter begrepen dat hij alleen werkstraf had gekregen. Dat is iets anders dan een gevangenisstraf.
Haha zo hey net terug van een werkbezoek en ben al tot terrorist  verklaard ;D
Gaat snel zeg op amazigh.nl
Ben benieuwd wat ik de volgende keer ben als ik er weer even niet ben haha