Hoofdmenu

Jihad

Gestart door bagie, 26/04/2003 om 15:09:13

ze3iem

#30

CiteerWij zijn al met een strijd bezig,de onze??Zonder wapens overigens,

over welke strijd heb je het als ik vragen mag?

allasian

De strijd voor Tamazight.Het in leven houden van Tamazight.Niet alleen als spreektaal,daar alleen mee overleefd zij het niet in deze wereld die meer richting mondialisatie opgaat.We moeten er voor zorgen dat de volgende generaties  op een goede manier die estafette stok overnemen.

Dora

#32

CiteerStel ??Je bent een snotneus die liever wil vechten voor andermans zaken dan je eigen.Ben je dan dom of lomp??

Wij zijn al met een strijd bezig,de onze??Zonder wapens overigens,

When are you going to learn  that you decide to be good to those who are good to you,
En niet omdat je toevallig hetzelfde geloof aanbidt,
hahaha...hechouma a jemshoum.....als je hen jou visie wilt vertellen dan moet je dat wel doen zonder anderen op hun teentjes te trappen he....alleen zo ben ik van visie verandert...doordat iemand mij heel rustig heeft laten weten dat wij imazighen blinde dwazen zijn die nig steeds ontkennen dat wij niet erkent zijn...

ze3iem

#33

CiteerDe strijd voor Tamazight.Het in leven houden van Tamazight.Niet alleen als spreektaal,daar alleen mee overleefd zij het niet in deze wereld die meer richting mondialisatie opgaat.We moeten er voor zorgen dat de volgende generaties  op een goede manier die estafette stok overnemen.

imazighen willen overheersen?
volgens mij heb jij het karakter van een dictator?

Dora

#34

Citeerimazighen willen overheersen?
volgens mij heb jij het karakter van een dictator?
lieverd, het enige wat wij imazighen willen is erkenning en respect.....dat is toch het minste wat je kan doen als je een land, taal cultuur van een volk hebt afgepakt???

allasian

#35
Overleven,you dummy!

Dora

#36

CiteerOverleven,you dummy!
hmmmmmm, als je het tegen mij hebt dan begrijp ik 'm niet...overleven????

Mamma_Nbarch

#37
Wauw dit is echt grappig

ze3iem

#38

CiteerOverleven,you dummy!

dus imazighen willen overleven?
is dat niet wat iedereen wil. Dus zi kenmerkelijk is het toch niet.

Dora

#39

Citeerdus imazighen willen overleven?
is dat niet wat iedereen wil. Dus zi kenmerkelijk is het toch niet.
god, ik begrijp jou echt niet...doe je nou maar alsof of wat???.....of zit jij net als alle andere imazighen nog steeds in de ontkeningsfase???

ze3iem

#40
wat lult madame?
volgens mij begrijpen we elkaar nu helemaal niet, terwijl we hetzelfde bedoelen.
ik ben halfbloedje, denk je nou echt dat ik me zorgen ga maken over waar ik precies vandaan kom en wat me voorouders hebben gedaan.

haha.. ik begrijp die ene allaisian niet met wat hij bedoelt.

ze3iem

#41

Citeergod, ik begrijp jou echt niet...doe je nou maar alsof of wat???.....of zit jij net als alle andere imazighen nog steeds in de ontkeningsfase???

en welke ontkenningsfase? heb ik iets gemist? is er iets dat ik niet weet.. helleeep mij, dit is me eerste keer op deze site en al die vragen???

Anir

Een Amazigh in Amsterdam stapt naar de rechter om Hirsi Ali aan te klagen wegens moord op Theo van Gogh.

Twee Amazigh gezinnen in utrecht zochten een Joodse advocaat om Islam te redden van Hirsi ali.

Andere Imazighen bedreigen op het Internet Hirsi ali met de dood.

Amazigh rappers in Rotterdam, denk ik,  hebben haar ook met de dood bedreigd.

De moordenaar van Theo van Gogh komt uit Taga tazougagt.

Farid een bezoeker van deze site zet nu in de gevangenis omdat hij Geert Wilder met de dood bedreigde.

In Nederland is nu oorlog tussen Imazighen en de ongelovigen.

IIAwajie3erII

Citaat van: Anir op 07/12/2004 om 15:44:16
Een Amazigh in Amsterdam stapt naar de rechter om Hirsi Ali aan te klagen wegens moord op Theo van Gogh.

Twee Amazigh gezinnen in utrecht zochten een Joodse advocaat om Islam te redden van Hirsi ali.

Andere Imazighen bedreigen op het Internet Hirsi ali met de dood.

Amazigh rappers in Rotterdam, denk ik,  hebben haar ook met de dood bedreigd.

De moordenaar van Theo van Gogh komt uit Taga tazougagt.

Farid een bezoeker van deze site zet nu in de gevangenis omdat hij Geert Wilder met de dood bedreigde.

In Nederland is nu oorlog tussen Imazighen en de ongelovigen.

Nederland is in oorlog met randdebielen als jij en imazighen staan aan de kant van nederland om mensen met een opvatting als die van jou een kopje kleiner te maken !

Tamza

Citaat van: Anir op 07/12/2004 om 15:44:16

Farid een bezoeker van deze site zet nu in de gevangenis omdat hij Geert Wilder met de dood bedreigde.



Oh?