Stem tegen aanschaf wapens! Boycot Israël!!!

Gestart door Thaziry005, 06/01/2003 om 00:39:52

Thaziry005

Nederland koopt antitankwapens in Israël   Volkskrant 21 juni'01
-van onze verslaggever

Het is vrijwel zeker dat Nederland een antitankwapen van Israëlische makelij aanschaft. Minister Van Aartsen van Buitenlandse Zaken heeft zijn aarzelingen over de transactie van bijna 600 miljoen gulden overwonnen, na een gesprek met zijn Israëlische collega Peres.  

STEM TEGEN:
http://www.bintjan.com/~risala/html/formmail/index.html

Wil je alsjeblieft de tijd nemen om op onderstaande adres te klikken en om op die pagina je naam en e-mailadres in te vullen en op de knop "protesteer" te klikken? Het formulier wordt dan verzonden naar 16 Nederlandse bewindslieden, die onderaan de pagina worden genoemd. Sallam

El Sid

#1
Salaam,

Ik zal zeker de petitie ondertekenen. De Nederlandse regering geeft nu het teken aan Israël: 'jongens, jullie zijn goed bezig tegen de Palestjnen'. Het is tevens een stimulans (financieel en moreel) voor de wapenindustrie in Israël. Zo krijgen ze geld binnen van de Nederlandse staat om te investeren in nog betere wapens. En zoals jullie weten is Israël de grootste kernmacht in het Midden-Oosten. Het leger van Israël is misschien nog wel sterker dan alle Arabische landen in de regio tezamen. Voor de Arabische landen wordt het steeds moeilijker om keihard om tafel te slaan als Israël weer eens wat Palestijnen doodschiet of huizen vernietigd. Ik denk dat de enige mogelijkheid die rest om Israël onder druk te zetten is een handelsboycot. Maar veel oliestaten kijken liever naar geld dan naar ideologie.
http://www.bintjan.com/~risala/html/formmail/index.html

Zo zal de link beter werken.
El Sid

awragh

#2
azul,

Ik vind het echt stom van de nederlandse overheid, als zij dit zouden doen. Maar zij staan natuurlijk aan de zijde van Israel!
p.s. El sid, jou link werkt bij mij niet.

El Sid

#3
Salaam,

Bij mij wel Titawin. Ik heb de petitie via de link al ondertekend. Als die nog steeds niet werkt, moet je de link selecteren en kopiëren (crtl c) en vervolgens in de adresbalk plakken (crtl v). Dan moet het wel werken.
El Sid

Fedwa

#4
Titawin..

De link doet het bij mij wel dus het ligt echt aan jouw pc of aansluiting.
Probeer het zeker in ieder geval later...

Fedwa

ithran

#5
Marokko,mauretanie,tunesie,egypte,saoudie-arabie kopen ook wapens van israel.
Als er daarvoor een petitie komt onderteken ik hem ook graag.

kippus (Gast)

#6
Als ik wapens had, dat had ik ze gratis naar Israel gegeven.
Als ik geld heb, zal ik wapen van Israel kopen.


IFFIS (Gast)

#7
Salaam,

Wat zeg je nou Kippus? Ik Begrijp je niet!

Farid

#8
ik denk dat Kippus het voor israel heeft??

kippus (Gast)

#9
Ik wil geld om wapen van Israel te kopen zodat ik de bezetters van mijn land (Arabieren) te kunnen bestrijden.

Als ik een bedrijf heb die wapen maakt, zal ik ze gratis aan Israel geven om de bezetters Palasteinen te verdrijven naar hun Moederland Saodie-Arabie.

Begrijp je het nu? zo nee rah attachath arbie3!

IFFIS (Gast)

#10
Salaam,

Ik weet genoeg wat Kippus betreft!

sraam


kippus (Gast)

#11
Goed zo!

ithran

#12
Wel een beetje overdreven kippus.
Jongens kippus bedoelt het niet zo.

Fessi

#13

CiteerIk wil geld om wapen van Israel te kopen zodat ik de bezetters van mijn land (Arabieren) te kunnen bestrijden.

Als ik een bedrijf heb die wapen maakt, zal ik ze gratis aan Israel geven om de bezetters Palasteinen te verdrijven naar hun Moederland Saodie-Arabie.

Begrijp je het nu? zo nee rah attachath arbie3!

Ik ben van niveau ik scheld nooit
maar kipus: Layn3al Kah7ba de yemek. Hoe durf je voor de israeliers te zijn die je medemoslims vermoorde?? maar ik neem aan dat je geen moslim bent. Zemmel. Layn3al ka7ba de mok

Asnoes

#14
Denk je dat je daarmee de schade wel goedmaakt Fessi? Het doet hem helemaal niets hoor dat je hem uitscheldt, maar ons wel.
Al die vieze woorden die wij onder ogen krijgen......
Ik zou maar eens twee keer nadenken als je zegt dat je van niveau bent. Niet dat ik zeg dat jij dat niet bent, maar puur om het feit dat je hebt aangetoont dat het niet helemaal zo is. Er moet nog aan gewerkt worden denk ik.
Maar goed, ieder heeft een zwakke plek, het is alleen een kwestie van tijd voordat men er zelf achter komt wat dat is. In jouw geval is dat.....je broeders en zusters in de Islam. Allah ie Hafdak.....Amin.