Yes, de oorlog is eindelyk gestopt.

Gestart door Wasilla tarifest, 01/05/2003 om 16:47:59

Wasilla tarifest

Zo dat werd is tyd. Ik dacht dat het nooit zou ophouden. Maar nu die bush er over uit is dat het afgelopen is ben ik toch wel bly. Eindelyk kunnen die mensen weer verder leven.

Tamza

#1

CiteerZo dat werd is tyd. Ik dacht dat het nooit zou ophouden. Maar nu die bush er over uit is dat het afgelopen is ben ik toch wel bly. Eindelyk kunnen die mensen weer verder leven.

Lieve God, vergeef haar, want ze weet niet wat ze zegt.

ozl13

#2
The United Snakes kennen geen grenzen en zullen nooit hun menselijk gezicht tonen. Human Rights? Daar sch*ten ze op!
Ze hebben al in zoveel landen zoveel verwoest. En zolang iedereen als een schoothondje achter Israel en Amerika blijft aanlopen, is er geen vuiltje aan de lucht.
Vreselijk om te zien hoe de kinderen in Irak honger te lijden, vaders die vermoord worden. En dat allemaal voor die olie en de dollars.
Amerika? tfoe !!!

Lâle

#3
Verder leven zonder water, zonder electriciteit, zonder iets. Lekker verder leven noem ik dat! Bah!

Wasilla tarifest

#4

CiteerVerder leven zonder water, zonder electriciteit, zonder iets. Lekker verder leven noem ik dat! Bah!

nou water is er heus wel en beter zo verder leven dan dat je leeft zonder die dingen en oorlog der by nu heb je tenminste een zorg minder

ze3iem

#5
Volgende stap

ALLE IRAKEZEN TERUG NAAR JE EIGEN LAND....

waarom denk je at nederland mee heeft gedaan.. weer een groepje buitenlanders minder.

Wasilla tarifest

#6

CiteerVolgende stap

ALLE IRAKEZEN TERUG NAAR JE EIGEN LAND....

waarom denk je at nederland mee heeft gedaan.. weer een groepje buitenlanders minder.

Nou die irakezen zyn er nog steeds!!!

Lâle

#7

Citeernou water is er heus wel en beter zo verder leven dan dat je leeft zonder die dingen en oorlog der by nu heb je tenminste een zorg minder

Op veel plaatsen is er nauwelijks schoon water. En ik weet wel dat het beter is te leven zonder oorlog, maar Amerika moet nou eens opschieten die mensen te helpen en ze niet te laten zitten, net als in Afghanistan.

Wasilla tarifest

#8

CiteerOp veel plaatsen is er nauwelijks schoon water. En ik weet wel dat het beter is te leven zonder oorlog, maar Amerika moet nou eens opschieten die mensen te helpen en ze niet te laten zitten, net als in Afghanistan.

Ewa dan kunnen jy en die mensen erugh lang wachten. Verwacht jy nou echt iets van die amerikanen? Hahahah dan heb ik jou 1 ding te zeggen word wakker meid!!!

Tmazight

#9

CiteerEwa dan kunnen jy en die mensen erugh lang wachten. Verwacht jy nou echt iets van die amerikanen? Hahahah dan heb ik jou 1 ding te zeggen word wakker meid!!!

Word dan net zo lief zelf wakker griet! Je bent toch zo blij dat de oorlog voorbij is? Wacht maar af, als de Amerikanen de situatie niet stabiel weten te krijgen zal er een burgeroorlog volgen. Oorlog is pas voorbij als de mensen iets hebben om voor te leven; namelijk een duurzame vrede. En een duurzame vrede kan alleen bestaan wanneer de mensen niet hebben om over te morren.

Wasilla tarifest

#10

CiteerWord dan net zo lief zelf wakker griet! Je bent toch zo blij dat de oorlog voorbij is? Wacht maar af, als de Amerikanen de situatie niet stabiel weten te krijgen zal er een burgeroorlog volgen. Oorlog is pas voorbij als de mensen iets hebben om voor te leven; namelijk een duurzame vrede. En een duurzame vrede kan alleen bestaan wanneer de mensen niet hebben om over te morren.


Nou dan zal ik ook wakker worden madam :P

Tmazight

#11

CiteerNou dan zal ik ook wakker worden madam :P

Je doet jezelf teveel eer aan. :(

Wasilla tarifest

#12

CiteerJe doet jezelf teveel eer aan. :(

beter te veel dan te weinig

Tmazight

#13

Citeerbeter te veel dan te weinig

Een beetje oprechte bescheidenheid is nooit weg.

Wasilla tarifest

#14

CiteerEen beetje oprechte bescheidenheid is nooit weg.

Okay meid is weer genoeg voor vandaag nigh?