40 IRIFIEN DOOD PER WEEK

Gestart door NADIEJA, 03/09/2001 om 11:20:48

ze3iem

CiteerBeste man,

Het feit dat jij de naam Fessi gebruikt is iets om je kapot voor te schamen... Ifesyen hebben Marokko na de onafhankelijk kapot gemaakt en tot de dag van dag zijn ze daar mee bezig.

iehoeeeeeeek wat een mongool ben jij zeg? sorry maar dit vind ik dus eeeecht kinderachtig.. triest gewoon.

enne over dat verrabiseren??? jongen waar heb jij het over??
trouwens imazighen zijn allang al erkend zowel hier als in marokko.
Het enigste is dat ze er weinig mee doen. Luiheid denk ik. En dat is eigen schuld en niet die van de arabieren.

ighes

Citeeriehoeeeeeeek wat een mongool ben jij zeg? sorry maar dit vind ik dus eeeecht kinderachtig.. triest gewoon.

enne over dat verrabiseren??? jongen waar heb jij het over??
trouwens imazighen zijn allang al erkend zowel hier als in marokko.
Het enigste is dat ze er weinig mee doen. Luiheid denk ik. En dat is eigen schuld en niet die van de arabieren.

Beste Noebbia,

Ik heb je eerder gezegd en ik zal je het nog eens zeggen, als jij denkt dat jij een mens bent die over een beetje gezonde verstand beschikt ga je een beetje verdiepen in de geschiedenis van je moederland.

ze3iem

CiteerBeste Noebbia,

Ik heb je eerder gezegd en ik zal je het nog eens zeggen, als jij denkt dat jij een mens bent die over een beetje gezonde verstand beschikt ga je een beetje verdiepen in de geschiedenis van je moederland.

leef jij nou maar aan de hand van de geschiedenis dan werk ik aan me toekomst.
Ik weet genoeg over mijn afkomst. (en dat ik door sommige niet wordt geaccepteerd omdat ik half ben laat al zien dat ik niet welkom ben)

jaja beste meneer, leer jij nou s om niet kinderachtig te doen.

ighes

Citeerleef jij nou maar aan de hand van de geschiedenis dan werk ik aan me toekomst.
Ik weet genoeg over mijn afkomst. (en dat ik door sommige niet wordt geaccepteerd omdat ik half ben laat al zien dat ik niet welkom ben)

------------------------------------------------------

Ik weet niet wat jij in jouw leven hebt meegemaakt, ik kan me voorstellen dat jij als halfbloedje misschien een hele moeilijk leven hebt, maar dit moet je echt los zien van de Amazigh-kwestie die heeft niks te maken met Imazighen die je niet willen accepteren.

Bewuste Imazighen willen niet beter zijn dan anderen of  iemand buiten sluiten omdat hij/zij halfbloed is… niemand heeft het recht om zich boven een ander te stellen… dit is waar het Amazigh-kwestie omdraait.

jaja beste meneer, leer jij nou s om niet kinderachtig te doen.

masin2003

Citeerik word schijtziek van die berbers die zichzelf zien als het enigste onderdrukte volk van marokko, denken je dta mijn familie in fes op goud slapen???

En ik word schijtziek van colaboratuers nazaten als jij die meer stront in hun arabierenkop hebben dan een werkende hersencelletje!
marokko kent 2 soorten volkeren Amazighofonen en arabofonen.
ieder Amazigh weet dat wij zwaar onderdrukt worden in onze rechten.
Ps; ik word ook schijtziek als jouw nickname hier zie op amazigh.nl! niet omdat ik racist ben, maar omdat elke Riffijn weet dat achter elk fessi, een smerige landverrader zit.
landverraders die niet durften te vechten tegen de voormalige colonisator's! sterker nog welke fessi heeft nou niet een baantje gehad bij de fransen als landverraadertje?!.
vanaf allal alfassi de verrader t/m goedkope colaborateursnazatén als jij!
Vuile fessie! eerst mijn land verkopen aan de fransen en dan nu nog arrogant zijn ook.

masin2003

Noebbia'ik wou ook op een van je berichten reageren, maar aangezien ervalt niet terug te reageren op lompe domme reactie's, hou ik het maar bij dit:

Wat ben jij domme persoon.

ze3iem

CiteerNoebbia'ik wou ook op een van je berichten reageren, maar aangezien ervalt niet terug te reageren op lompe domme reactie's, hou ik het maar bij dit:

Gatverdamme! wat ben jij een smerig goedkope domme persoon.

IK HOU OOK VAN JOU HOOR AGYOER.

Abdou

CiteerIK HOU OOK VAN JOU HOOR AGYOER.

Zeer geëerde ezel, wantrouw de mens die zegt u te liefhebben.

Maar houd in uw achterhoofd dat de liefde grillig is en vaak uitgeput raakt met het verstrijken van de nacht of verdwaald in de gloeiende woestijn der hartstochten.

Berberin

Hee Abou,

Even vermelden of het eigen werk is of citaat. Je weet hoe het is vergaan met Benzakour!

Tmazight

CiteerZeer geëerde ezel, wantrouw de mens die zegt u te liefhebben.

Maar houd in uw achterhoofd dat de liefde grillig is en vaak uitgeput raakt met het verstrijken van de nacht of verdwaald in de gloeiende woestijn der hartstochten.

Ik denk dat jouw diepe woorden niet besteed zijn aan dit forum Abdou. De doorsneebezoeker begrijpt je woorden niet eens.

Abdou

CiteerHee Abou,

Even vermelden of het eigen werk is of citaat. Je weet hoe het is vergaan met Benzakour!

Mijn glas met woorden is niet groot genoeg om in te verdrinken, maar ik drink er toch uit.
Uit andermans glas drinken is net als het bewateren van andermans planten.

Berberin

gelukkig....jij kent de spelregels....

O, ja, niet luisteren naar Tmazight hoor. Gewoon doorgaan met je werk. Wie weet wie je ermee bereikt. Mijn aandacht heb.

groetje.

Abdou

Citeergelukkig....jij kent de spelregels....

O, ja, niet luisteren naar Tmazight hoor. Gewoon doorgaan met je werk. Wie weet wie je ermee bereikt. Mijn aandacht heb.

groetje.

Ik luister enkel naar mijn gevoel, wanneer ik dat niet zou doen, zou het  heel moeilijk zijn om mijn gedachten onder woorden te brengen , daar ze ongrijpbaar zijn als een meervoudig orgasme.

Berberin

slik

ze3iem

zoals het klokje tikt tikt het nergens???
ook goed???