Partij voor jonge Marokkanen

Gestart door Inuit, 06/12/2004 om 01:04:19

Tamza

Citaat van: student1980 op 18/01/2005 om 21:08:12
Citaat van: Tamza op 17/01/2005 om 12:36:12
Gratis entree lees ik net. O.a Rita Verdonk, Abu JahJah, Ebru Omar, Naima Azough enz komen debatteren.

Sjesus heej, er komen alleen maar losers!

Lache toch ;D

Wouter Bos komt btw ook.

Laysa

Nou we zijn weer een paar weekjes verder enneeh ik heb NOG STEEDS niks gehoord van die MDP ...

MDP waar blijf je toch ... die 1 miljoen moslims voelen zich radeloos, waar blijft de verlossing!?



Tamza

Die mensen moeten in de eerste plaats tegen zichzelf beschermd worden.

Mauri

O.a Rita Verdonk, Abu JahJah, Ebru Omar, Naima Azough

ik zie hier geen arifi/tharifit ???

oh ik snap het al,  het wordt weer over ons debateren  en wij worden als decor gebruikt!

boycot zulke onzin en bezoek liever amazigh evenementen. willen ze een debat? laat ze eerst mensen uit de midden halen die de meederheid van de marokkanen wel kan vertegenwoodigen! namelijk de meederheid van de marokkanen zijn hier Riffijnen.

waar waren deze gasten toen de Riffijnen aangevallen werden in de media en van alles en nog wat over ons schreefden? dit allemaal omdat 1 onder hun die toevallig Riffijnse ouders heeft en in nederland geboren is. en tot zijn oren in de saoudische leer zat!

en niemand die roepte dat Rif als gebied en cultuur helemaal niks te maken heeft met een amsterdamse van geboorte saudische-leer-dragende verdwaalde ziel die alleen maar zijn ouders  in Rif geboren heeft.

wat heeft de Rif of de bergmentaliteit hiermee te maken???


je zou denken en wat heeft mijn tekst nu uberhaupt met dit topic te maken?
antwoord: net zoals die gasten die over ons willen debateren, die hebben niks met ons! ieder speelt voor zijn eigen belang (van stemmen winnen voor een partij t/m reclame maken voor een slechte boek)
en wij zijn telkens de consumment voor ze. de decor!

ad wenni netta ik ga verder met het wedstrijd kijken.

Laysa

Citaat van: Tamza op 09/03/2005 om 21:42:53
Die mensen moeten in de eerste plaats tegen zichzelf beschermd worden.

Ja en dwangbuizen zouden daar een groot hulpmiddel in kunnen zijn.

student1980

Citaat van: Laysa op 09/03/2005 om 21:11:10
Nou we zijn weer een paar weekjes verder enneeh ik heb NOG STEEDS niks gehoord van die MDP ...

MDP waar blijf je toch ... die 1 miljoen moslims voelen zich radeloos, waar blijft de verlossing!?




Weken? Maanden.....

Laysa

Citaat van: student1980 op 14/03/2005 om 15:23:00

Weken? Maanden.....

Ja ik dacht ik breng het een beetje mild ...