IK BEN BESCHAAMT MAROKKAAN TE ZIJN

Gestart door toto, 28/05/2003 om 16:18:44

toto

Marokko is een land met psychopatische inwoners. Een Amazigh volk dat een Arabier die op een ezel komt aangewaggeld, Koning maakt en zo haar taal en cultuur vernietigt. Immazighen shame on you!

Aan die Berberse AEL'ers de volgende boodschap:

Stelletje blaaskaken die naar de maan willen pissen maar zelfs er niet in slagen in een potje te plassen!

Ze willen met hun Libanese pooier Bush en Sharon aanpakken, terwijl ze zelfs nog niet voor hun eigen identiteit kunnen opkomen. Armoezaaiers, jullie lot zal rampzalig zijn.

Met vriendelijke groeten.



tehendicht

Dus jij bent ook psychopatisch. Tazz, als jij je zelf wilt bespotten dat moet je helemaal zelf weten, maar ga de imazighen hier niet naar beneden halen omdat meneer vindt dat ie zich psychopatisch vind. niet iedereen is wie jij, ejabouhari, erjour!!!!!!

Voluptas

#2

Citeer...

Stelletje blaaskaken die naar de maan willen pissen maar zelfs er niet in slagen in een potje te plassen!

...

Wat een fantasie...;-)

Mvg.

Amagrabi

#3
Ik vind alles wat je zegt volkomen pure bullshit!!

ozl13

#4
Hoe kun jij nou je eigen volk zo naar beneden halen? Schande!

lasra__x

#5
Vertel eens welke grot ben jij ontsnapt!

allasian

#6
hoort deze topic eigenlijk wel onder politiek te staan??

Toto die naam doet me denken aan de Tovenaar van Oz,je weet wel dat hondje van Dorothy,(Diana Ross) en Michael Jackson als vogelverschrikker,die musical.

Je moet Marokko accepteren zoals het is,en proberen te redden wat er nog te redden valt.

allasian

#7

CiteerMarokko is een land met psychopatische inwoners. Een Amazigh volk dat een Arabier die op een ezel komt aangewaggeld, Koning maakt en zo haar taal en cultuur vernietigt. Immazighen shame on you!

Aan die Berberse AEL'ers de volgende boodschap:

Stelletje blaaskaken die naar de maan willen pissen maar zelfs er niet in slagen in een potje te plassen!

Ze willen met hun Libanese pooier Bush en Sharon aanpakken, terwijl ze zelfs nog niet voor hun eigen identiteit kunnen opkomen. Armoezaaiers, jullie lot zal rampzalig zijn.

Met vriendelijke groeten.




Het is inmiddels 1200jaar geleden,you can't talk like that anymore.

Dat is het zelfde als tegen spanjaarden en portugezen zeggen dat ze voor altijd genaaid zijn door de latijnen.

Tasoussiet

Dat is heel vervelend voor je...


Tasoussiet

Dora

#9

CiteerEen Amazigh volk dat een Arabier die op een ezel komt aangewaggeld, Koning maakt en zo haar taal en cultuur vernietigt. Immazighen shame on you!



Ze willen met hun Libanese pooier Bush en Sharon aanpakken, terwijl ze zelfs nog niet voor hun eigen identiteit kunnen opkomen.
hier zit absoluut een kern van waarheid in, ik ben het wel voor een gedeelte met je eens.
imazighen die blindelings abou jahjah volgen, imazighen die de onderdrukking niet onder ogen willen zien, imazighen die zo blind zijn dat ze een hele andere identiteit aan het creeeren zijn......enz enz enz....nou volgens mij zijn wij inderdaad niet helmaal goed in onze hoofd...maar goed om dan meteen van psychopaat te praten en je beschaamd voelen..neeeeeee dat ook weer niet!!!!