voor diegenen die geintresseerd zijn in Islamitische liederen (engels)

Gestart door Inuit, 02/12/2004 om 02:39:36

Inuit

mu'allim is een heel mooi nummer.

http://www.samiyusuf.com

Dora

Inuit

Ik heb het album 'mu'allim' van Sami Yusuf, ik kan het online zetten indien er interesse is.

verder heb ik ook het album 'our world' van Zain Bhikha, geef even aan als interesse hebt.

Kahina

Citaat van: gebruiker01 op 06/12/2004 om 15:43:28
Ik heb het album 'mu'allim' van Sami Yusuf, ik kan het online zetten indien er interesse is.

verder heb ik ook het album 'our world' van Zain Bhikha, geef even aan als interesse hebt.

Zain Bhikha? Vertel daar eens wat meer over. Is het een vrouw of man, waar komt hij/zij vandaan. En is het album net zo mooi als dat van Sami Yusuf.

Inuit

Citaat van: Kahina op 06/12/2004 om 15:52:40

Zain Bhikha? Vertel daar eens wat meer over. Is het een vrouw of man, waar komt hij/zij vandaan. En is het album net zo mooi als dat van Sami Yusuf.
http://www.mountainoflight.co.uk/pages/profile/zain_profile.html

ik vind 'our world' ook een hele mooie album maar smaken verschillen

athsaynou

Heb interesse jah...kan je ze voor me plaatsten?

Inuit

het album mu'allim van Sami Yusuf:
http://s12.yousendit.com/d.aspx?id=F2CF1F3BB8B6938E206ADC5B6230343F

let op: link is 7 dagen geldig!!!

ps. op onderstaande link kun je de clip van het nummer mu'allim downloaden:
http://www.samiyusuf.com/video/mv_wm/sy_almu_512.wmv

Inuit

Samariaan

politiek corrrecte Islamitische vraag:

maar mag je zomaar zonder toestemming van de maker copies maken van CDs. Ik heb begrepen dat Yusuf Islam er bezwaar tegen maakte, hij steekt al zn geld in het maken van opnamens , en vervolgens koopt niemand zijn CDs omdat iedereen het toch kopieert.

Masja

Inuit

Citaat van: MohamedUK op 14/12/2004 om 01:36:20

politiek corrrecte Islamitische vraag:

maar mag je zomaar zonder toestemming van de maker copies maken van CDs. Ik heb begrepen dat Yusuf Islam er bezwaar tegen maakte, hij steekt al zn geld in het maken van opnamens , en vervolgens koopt niemand zijn CDs omdat iedereen het toch kopieert.

ik denk het niet, kan me nauwelijks voorstellen dat ze daarvoor toestemming geven.

abrid

Ik neem aan dat het doel van anasheed is zoveel mogelijk mensen bereiken. En niet zoveel mogelijk geld maken. Oké zonder geld kan je moeilijk een cd maken das waar,  maar in 1ste instantie zou ik zeggen dat het wel mag om de boodschap te verspreiden.

Dus verspreiding van de boodschap heeft voorrang op het maken van geld.

D Fehemd Ayi?

Inuit

Citaat van: abrid op 14/12/2004 om 12:15:23
Ik neem aan dat het doel van anasheed is zoveel mogelijk mensen bereiken. En niet zoveel mogelijk geld maken. Oké zonder geld kan je moeilijk een cd maken das waar,  maar in 1ste instantie zou ik zeggen dat het wel mag om de boodschap te verspreiden.

Dus verspreiding van de boodschap heeft voorrang op het maken van geld.

D Fehemd Ayi?
fehme3ach ayuma, ik doe dat ook onder dat motto, maar ik heb nooit nagevraagd wat ze ervan vinden, dus dat is wel minder.