Nail Marmouch heeft AEL ledenlijst verkocht

Gestart door krypton, 30/06/2003 om 16:10:29

krypton

volgens de franse krant observateur heeft nabil marmouch van de AEL voor 17 duizend euro de ledenlijst verkocht aan iemand van de marokkaanse ambassade. de krant meldt dat dit door de nederlandse geheime dienst is ontdekt. de marokkaanse regering jaagt op AEL aanhangers omdat abu jahjah meerdere malen terrorisme heeft geprezen. de terroristen die in casablanca zichzelf hebben opgeblazen zijn volgens de mar. politie ondersteund door jongeren uit nederland. zowel AEL en de mensen achter AMAZIGH-ONLINE.COM, een website van bekende moslim fundementalisten worden medeverantwoordelijk gehouden. volgens de franse politie wil de marokkaanse geheime dienst iedereen die lid is van AEL of van AMAZIGH-ONLINE.COM in marokko ondervragen als ze zich in marokko bevinden tijdens de vakantie periode. volgens de krant heeft marokko nu al 3 ael leden gearresteerd.

Voluptas

#1
Heb je ook een link ofzo? Want ik zie t namelijk nergens staan...

Mvg.

azul02

#2
Wat bedoel je met www.amazigh.h.nl???
bedoel je amazigh-online.nl?!

Voluptas

#3
Wat een fantasie heeft 'Krypton'...


Wah

#4

CiteerWat een fantasie heeft 'Krypton'...


Volgens mij heeft ie het ook uit z'n Kryptonische fanta-duim gezogen.

krypton

#5
bron: observateur (du Paris) edition 26/06/03 ecrivain:jean l. morreau

krypton

#6

CiteerWat bedoel je met www.amazigh.h.nl???
bedoel je amazigh-online.nl?!
ja bedankt. ik heb het verandert. amazigh.nl is niet genoemd. AEL en AMAZIGH-ONLINE.NL zijn als terreur ondersteuners genoemd.

Assamedh

#7
volgens mij bestaat er geen Amazigh-online.nl, maar wel een Amazigh-online.com, maar je je moet wel de juiste onformatie doorgeven als je het doet, straks wordt het amazigh.ma hahahhaa

Jasien

#8
salaam aleikoem,

Ze pakken naar t schijnt ook Amazigh-extremist aan :)
Hahaha Krypton, je hebt me laten lachen.

Berberin

Dus we gaan terug naar het tijdperk van de vorige koning. Als je in Europa te grote praatjes hebt dan word je opgepakt zodra je het land van herkomst inloopt. Als het om deze kwestie gaat dan vind ik het alleen maar een goede zaak. Oppakken die hap en opsluiten (liefst de handen afhakken want dat zijn de straffen die bij dit soort gefrustreerde monsters passen). Je mag lid zijn van welke partij dan ook maar het is toch niet de bedoeling dat er onschuldige mensen worden vermoord, alleen omdat ze niet leven volgens DE LEVENSWIJZE VAN ZO'N PARTIJ. Het kan toch niet dat er allerlei plannen worden beraamd en doelen voor ogen worden gehouden waar de aanhangers van zulke partijen hun broeders en zusters kunnen aanvallen. Dit nota bene ondersteund door Marokkaanse jongeren uit Nederland???

miss.F.

#10
ja mensen, iedereen gaat er nu vanuit dat het marokkanen cq. moslims zijn geweest die die aanslag in casablanca op hun geweten hebben. Nou ik geloof er niets van, een moslim zou dit niet doen, het is gewoon een actie van die marokkaanse overheid om zoiets te roepen om een wit voetje bij de amerikanen/ joden te halen. Ik begrijp niet waarom sommigen van jullie hieraan meedoen door te zeggen dat ze hun handen mogen afhakken!

Massinissa

#11
Azul iedereen,

Het onderwerp is erg ingewikkeld en moeilijk. Het is dus nooit verstandig om juist namen te noemen. daardoor kan je problemen mee krijgen.

Wees dus verstandig en misken de verantwoordelijkheid van je geposte aantijgingen niet. Heb je bronnen en bewijzen graag hieronder plaatsen.

Tama

#12

Citeervolgens de franse krant observateur heeft nabil marmouch van de AEL voor 17 duizend euro de ledenlijst verkocht aan iemand van de marokkaanse ambassade. de krant meldt dat dit door de nederlandse geheime dienst is ontdekt. de marokkaanse regering jaagt op AEL aanhangers omdat abu jahjah meerdere malen terrorisme heeft geprezen. de terroristen die in casablanca zichzelf hebben opgeblazen zijn volgens de mar. politie ondersteund door jongeren uit nederland. zowel AEL en de mensen achter AMAZIGH-ONLINE.NL, een website van bekende moslim fundementalisten worden medeverantwoordelijk gehouden. volgens de franse politie wil de marokkaanse geheime dienst iedereen die lid is van AEL of van AMAZIGH-ONLINE.NL in marokko ondervragen als ze zich in marokko bevinden tijdens de vakantie periode. volgens de krant heeft marokko nu al 3 ael leden gearresteerd.



Marmouch heeft zijn zieltje aan abu jah jah verkocht laat staan de gegevens van zijn sympatisanten.

Ik weet alleen niet om meneer Krypton hier de juiste informatie verkoopt. Ik betwijfel het!

krypton

#13
er stond iets over dit bericht op ael belgie maar dat is gewist.