Hoezo 'Arabische telefonisten'?!

Gestart door Kamal25, 30/11/2004 om 16:22:30

Kamal25

Arabische telefonisten bij meldlijn
Het meldpunt Meld Misdaad Anoniem krijgt vanaf maandag hulp van Arabisch sprekende telefonisten.
Sinds de moord op Theo van Gogh krijgt de tiplijn veel meer tips binnen over terreur, veiligheid en wapenhandel. Met de Arabisch sprekende medewerkers hoopt het meldpunt meer informatie te krijgen uit de Marokkaanse gemeenschap.

"Mensen in die milieus kunnen informatie hebben over criminaliteit. Dat hoeft niet eens terreur te zijn. Die tips willen we niet missen", licht een zegsman toe. 100 van de 560 meldingen in 2004 van opmerkelijke samenscholingen kwamen in de maand november binnen.

Bron: AT5

Ik wil de tips over m'n terroristische nederlandse buurman in het Tmazight kwijt kunnen!

-------------------------------------------------------------------------

;D Azulist 4 Life ;D

Isefrawen

Hoe onwetend is de Nederlandse terrorist wel niet...

iks ta telkens weer perplex! :D

himito

Citaat van: baCkdrAfTs_lcf op 30/11/2004 om 16:23:29

Hoe onwetend is de Nederlandse terrorist wel niet...

iks ta telkens weer perplex! :D
Laatst(gisteren) bij opsporing verzocht hadden ze wel iemand zitten die de berbers te woord kon staan!Ze denken volgens mij dat er meer arabieren dan Imazighen in Nederland wonen.Ik snap de hele aivd niet,mijn oma van 91 is hen nog te slim af!

Isefrawen

ik viel van de bank af toen ik de arabische ondertiteling zag... hihihi

himito

Citaat van: baCkdrAfTs_lcf op 30/11/2004 om 16:30:17

Het gaat de goede richting op,ondertiteling en de rest komt vanzelf.Nog effe en we krijgen het nieuws bij de nos in het arabisch en berbers.We zijn weer een doelgroep aan het worden.Mohammed B heeft toch nog wat betekent voor ons Marrokanen.

Dobry Den

Citaat van: baCkdrAfTs_lcf op 30/11/2004 om 16:30:17

Ik moet het nageven. Bij de Media hebben ze humor.

mara

welke sukkel van een marokkaan gaat nou voor die domme spionnen werken?

Dora

volgens mij zeiden ze gister duidelijk op het nieuws dat er ook in het berbers gepraat kan worden...

Dora

of moet ik zeggen in het tamazight..::)