Amerika en Imazighen

Gestart door Boharo, 22/07/2003 om 19:25:55

Boharo

Europa en Amerika hebben al vele jaren Israël gesteund. Dit komt door de Joodse lobby daar.
In de laatste jaren heeft Europa haar beleid tegen Israël veranderd en dit is enkel en alleen te denken aan het aantal Moslims in Europa.
Aboe Jahjaha zei in een TV programma dat hij geëmigreerde is om de invloed van de Moslims te vergroten.  

We Imazighen zijn in Europa in grote getallen, maar invloed kunnen we niet uit oefenen. We zijn bezig met criminaliteit en dergelijk. Maar ooit zullen we die invloed gaan uitoefenen, daar ben ik van overtuigd.

Het alle belangrijst is de invloed van Amerika en daar wonen een paar Lakbayel meer niet.
Ik vind dat veel Imazighen naar Europa moeten immigreren om de invloed van Imazighen te vergroten.


allasian

#1

CiteerAboe Jahjaha zei in een TV programma dat hij geëmigreerde is om de invloed van de Moslims te vergroten.

Aboujahjah said,aboujahjah is dead and locked in my basement.  
CiteerIk vind dat veel Imazighen naar Europa moeten immigreren om de invloed van Imazighen te vergroten.


Ik vind dat (de resterende) Imazighen in hun eigenland moeten blijven,daar kan Tamazight overleven.

hamza

#2
ik ben er niet met je eens,
dat de imazighen in hun eigen land moeten blijven
om tamazight te overleven, in tegen deel.
in ons land  alles is arabisch of je wordt gedwongen alles in het arabisch te doen.
ik denk dat wij hier meer kans hebben.