Ael leider wil een MDP partij? met al die leugens

Gestart door sneeuwitje, 04/08/2003 om 17:09:06

sneeuwitje

Ik lees dat de hele Ael een moslimpartij wordt?
Als de leider(jahjah) beweerd dat hij een werkelijke moslims is,( hij gebruikte mensen voor zijn belangen) volgens een forum uit politics.be is hij niet anders dan een leugenaar.
Maar ik weet niet of dit wel waar is?
mocht ik het mis hebben dan hoor ik het wel.

-een stukje uit een forum:
----------------------------------------------------------

Opmerkelijk was dat Abou Jahjah tijdens de uitzending van Reporter toegaf gelogen te hebben tijdens zijn asielprocedure in België. Toen Jahjah naar België kwam gaf hij zich uit voor een beoogd Hezbollah-leider die de organisatie de rug wilde toekeren. Zo hoopte hij als vluchteling erkend te worden. "Daar klopte niets van", zo zei Jahjah. "The usual stuff voor asielzoekers, zou ik zeggen."

De asielaanvraag van Abou Jahjah werd overigens geweigerd. "De Belgische autoriteiten geloofden mij niet. En terecht". Kort voordat Jahjah België zou worden uitgezet trouwde hij met een Belgische. 'Compleet toevallig,' noemde Jahjah dat huwelijk, dat ontbonden werd zodra hij in aanmerking kwam voor een verblijfsvergunning.

-----------------------------------------------------------
hij heeft de nationaliteit niet verkregen door middel van zijn vervalste asielaanvraag! Dat zegt hij er nu ook smalend bij: "ze hadden het door" of zoiets...

Hij heeft zijn nationaliteit gekregen omdat hij net voordat hij het land zou worden uitgezet (na hier op kosten van de belgische belastingsbetaler universitaire studies gevolgd te hebben- inclusief studiebeurs waarschijnlijk....), ineens de liefde van zijn leven tegenkwam.
En naar aloude goede islamitische gewoonte zijn ze dan maar onmiddellijk getrouwd hé! En dus is hij Belg geworden.
En naar aloude goede islamitische gewoonte is hij na drie maanden aan zijn "tweede" vrouw begonnen, maar de eerste mocht met hem getrouwd blijven tot zijn papieren in orde waren!
Voor wat hoort wat natuurlijk!