Onhef rondom het weigeren een hand te geven aan Verdonk

Gestart door Inuit, 24/11/2004 om 15:23:12

Inuit

Wat vinden jullie van de ophef die er is rondom de imaam die weigerde Rita Verdonk een hand te geven?

Isefrawen

slechte timing van die Syriër! ook de fout van Verdonk, ze had moeten weten dat hij een zwaar othodoxe moslim was... maarja, Verdonk is nogal een mediabeest, ze is niet achterlijk... van zoiets maak je gebruik van, je trommelt een paar camera's op en probeert  die man een hand te geven... dus dat ze het niet wist, noem ik niet geloofwaardig!

Inuit

Citaat van: baCkdrAfTs_lcf op 24/11/2004 om 15:27:21

slechte timing van die Syriër! ook de fout van Verdonk, ze had moeten weten dat hij een zwaar othodoxe moslim was... maarja, Verdonk is nogal een mediabeest, ze is niet achterlijk... van zoiets maak je gebruik van, je trommelt een paar camera's op en probeert  die man een hand te geven... dus dat ze het niet wist, noem ik niet geloofwaardig!
Hij heeft vandaag in de metro gezegd, dat hij wel aan de organizatie had doorgeven dat hij geen hand aan vrouwen geeft, maar dat dit blijkbaar niet is doorgegeven.

Ik kan niet echt zeggen dat dit een slechte timing is, immers je bent niet strafbaar bezig als je op grond van je levensbeschouwlijke visie weigert een vrouw een hand te geven, maar dat er veel ophef hier rondom ontstaat zegt wel iets over de houding van Nederland.

ameziane

Opmerkelijk vond ik dat de andere 15 Imams Verdonk gewoon een hand hebben gegeven. Dus als de man zich beroept op de Islam dan komt dat niet geloofwaardig over(Althans naar Nederlanders toe.).Want de andere Imams geloven in diezelfde Islam.

Soms lijkt het of er 100 verschillende Islams zijn.

Isefrawen

Citaat van: gebruiker01 op 24/11/2004 om 15:32:33

Hij heeft vandaag in de metro gezegd, dat hij wel aan de organizatie had doorgeven dat hij geen hand aan vrouwen geeft, maar dat dit blijkbaar niet is doorgegeven.

geloof me! dit is echt wel doorgegeven! ze wisten het hiermee alleen maar uit te buiten... een moslim die geen hand geeft aan een vrouw is perfect om hun haatcampagne te voeden...
Citeer
Ik kan niet echt zeggen dat dit een slechte timing is, immers je bent niet strafbaar bezig als je op grond van je levensbeschouwlijke visie weigert een vrouw een hand te geven, maar dat er veel ophef hier rondom ontstaat zegt wel iets over de houding van Nederland.
het gaat er niet om of het nou wel of niet strafbaar is, hij had in zijn achterhoofd moeten weten wat er voor sfeer in nederland rondom moslims gaande is... dan is het slimmer om dat media-geile beest een hand te geven...

ameziane

Naar het schijnt stelden de Imams zich in een rij op om Verdonk te begroeten. Hij kon zich uit de rij terug trekken.

Isefrawen

Citaat van: ameziane op 24/11/2004 om 15:37:28
Naar het schijnt stelden de Imams zich in een rij op om Verdonk te begroeten. Hij kon zich uit de rij terug trekken.

waarom eigenlijk? waarom staan ze in de rij voor Verdonk? ik zou dat hele wijf niet serieus nemen...

Isefrawen

koning hassan zit blijkbaar nog te vers in hun geheugen...

ameziane

Citaat van: baCkdrAfTs_lcf op 24/11/2004 om 15:38:49

waarom eigenlijk? waarom staan ze in de rij voor Verdonk? ik zou dat hele wijf niet serieus nemen...
Het een vertegenwoordiger van de overheid en die hoort officieel ontvangen te worden.
Het is niet de buurvrouw die op koffiebezoek komt.

Isefrawen

Citaat van: ameziane op 24/11/2004 om 15:42:09

Het een vertegenwoordiger van de overheid en die hoort officieel ontvangen te worden.

duh dat snapt me neus ook wel, maa rin dit land leven we in een "democratie"
je kunt dat wijf ook gewoon negeren...
iedereen weet waar ze op uit is!

Isefrawen

Citaat van: ameziane op 24/11/2004 om 15:42:09

een vertegenwoordiger van een overheid dient in het buitenland zo overdreven ontvangen te worden

Masja

ik vind dit allemaal zo'n lulkoek, al dat gezeik rondom handje geven of niet, slaat echt nergens op
er zijn wel belangrijkere dingen in het leven

himito

Citaat van: baCkdrAfTs_lcf op 24/11/2004 om 15:36:48

geloof me! dit is echt wel doorgegeven! ze wisten het hiermee alleen maar uit te buiten... een moslim die geen hand geeft aan een vrouw is perfect om hun haatcampagne te voeden...
Citeer
het gaat er niet om of het nou wel of niet strafbaar is, hij had in zijn achterhoofd moeten weten wat er voor sfeer in nederland rondom moslims gaande is... dan is het slimmer om dat media-geile beest een hand te geven...
Daar is niets slim aan,als dat zijn geloofsovertuiging is dan is dat zo,ze heeft het dan gewoon te respecteren.Wie denkt ze wel dat ze is die Verdonk,ze is nog erger als Wilders en de rest.Ze probeert de Islamieten gewoon uit de tent te lokken.Ik ben echt trots op die Imam,hij heeft nog gezegd "met alle respect mevrouw".Ik heb me echt kapot gelachen ,ze stond echt voor schut met haar dikke Olifantenkop!!

Sa3ieD

Triestheid, alles aan dit land is TRIESTHEID afgelopen weken. Snap de ophef niet, als je persoonlijke overtuiging je zegt dat je geen hand moet geven aan een vrouw of wie dan ook dan heb je dat recht. Lodewijk de Waal weigerde in eerste instantie toch ook de hand van van Rutten, dat was zijn persoonlijke overtuiging. Dit is precies hetzelfde. Als jij niet van het zoenen van iemand houdt ter begroeting dan hoef je dat ook niet te doen. Die Imam zei nog tegen Verdonk met ALLE RESPECT, dat zegt toch GENOEG. Respect was aan de kant van Verdonk in dit geval VER te zoeken. Hebben jullie die poll gisteren gezien bij B&vD, "Mag een Imam de hand weigeren van een vrouw" 82% of zo zei nee. Hoezo meten met 2 maten, dit land SPOORT niet, niet te geloven gewoon. Het is toch jouw hand, je doet ermee wat je zelf wil. Kan m ook in een lekkere drol stoppen en dan Verdonk een hand geven, maar dan zal zij hem weigeren ;-). Dus daarom de stelling: "Mag Verdonk mijn hand weigeren nadat ik hem in een drol heb gestopt?"

Even om verder de gaan in de trend van onzinnigheid, die Abdul-Jabbar van de Ven die Wilders een ziekte en de dood wenst. Ik ben het helemaal mee eens met hem, ik wens Wilders ook een ziekte. Ik vind dat zowieso minder dan wanneer een hele geloofsgroep wordt gekwetst en gedenegeerd zoals Wilders of hirsi of van gogh dat deden. In mijn ogen is Wilders een terrorist, een terrorist tegen de vrede en het ratio, een verspreider van haat. Nederland zou een stuk vredelievender zijn wanneer die gast zou overlijden aan een ziekte. Zelf denk ik aan het doordringen van zijn mooie kleurtje in zijn haar naar zijn hersenen, al die chemicalien zullen vast niet goed zijn. Wilders is een HATER en aan HATERS heb je niets.

ps: Ik zou Verdonk ook geen hand geven, niet omdat ze een vrouw is maar omdat ze een harteloze teef is. Sinds zij al die arme asielzoekers kindertjes het land uit heeft geknikkerd mocht ik haar niet.

qaqrieuw

Mag ik zo vrij zijn om te belapen met wie ik de hand schud ??
Die snol van verdonk verdient geen handdruk