Wat vinden jullie van Marokkaans Consulaat?

Gestart door Henna, 01/09/2001 om 01:11:35

asiwan (Gast)

#15
azul
ik wordt zo kwaad als ik alleen al aaan die plaats denk  zij iemand net iets over handtekening verzamelen denk je dat ze je sireuis nemen jongen deze mensen spreken alleen de taal van a3mouth dat is hun enige taal  caoi

jamal

#16
Azul

Weten jullie hoe je ze daar weg kunt krijgen?

Als we allemaal heel goed zijn in het scheten laten.

Mieschien lopen ze dan wel weg!?

Jongens zoek een echte oplossing i.p.v. sinjators te verzamelen.

En ik vind zolang dat we niet maken dat we daar in marok iets te zeggen hebben, we niet als lafaards ons achter de rug van de Belgische overheid moeten schuilen.

REAL BROTHERS DON'T DIE 'THILL THEY GET A PICE OF THA CAKE!!

Gast

#17
Hard scheten laten????? Geloof je nu echt dat je ze daarmee wegkrijgt?? Integendeel, zij zullen net zo hard mee gaan doen en uiteindelijk ben jij degen die zijn biezen pakt en maakt dat je wegkomt voordat je aan een gebrek van C2O overlijdt. Zij zijn die stank immers al gewend.

Ik denk dat je maar naar een andere oplossing moet gaan zoeken.

Succes en laat me weten aan wat voor plannetje je de volgende keer denkt

Een gast

ahmed (Gast)

#18
ik  denk niet dat die mensen daar weg  moeten  maar dat ze zig realiseren dat ze daar  voor ons zitten en wij niet  voor hun ik  denk dat je iets  berijkt door je stem telaten  horen klachten  naar de minister sturen anoniem
in eerste plaats zullen ze net doen als of ze niets  zien  of horen  maar als je blijft zeuren  weet ik zeker dat  ze zich zullen  beteren  we moeten ook niet alles te snel willen maar ze een beetje de tijd geven als nou een ieder die reageerd een anonieme  berief schrijft naar rabat of 10 en dat ook doet bij 2 van daag en belgiesche zenders dan weet ik zekker dat ze de boel zullen sussen en wat gaan doen  maar wij zeggen niets   en eisen veel eigenlijk kun je het hun dan niet kwalijk nemen  want wij roepen immers niets

Massilya (Gast)

#19
Hoi,

Jeetje ik ben blij dat ik daar niet meer hoef te komen. Het is nu zo'n twee jaar gelden dat ik mijn Marokkaanse paspoort en Carte Nationale moest ophalen. Ik herinner me alleen nog dat ik er 's morgens vroeg was en pas laat in de middag weg kon. Echt een hel. En laten we het er maar niet hebben over de de stank, de arrogantie, de geirriteerde mensen, en de geroggel van de boxen die mijn achternaam verkrachten.
Nee, thank God heb ik mijn Nederlandse paspoort en ik hoop echt dat ik nooit die Marokkaanse Consulaat hoef te bezoeken, want ik heb er echt een trauma aan overgehouden.
Dus mensen jullie zijn echt niet de enigste hoor.

Beslamaaaaaa

P.S overdrijven is ook een vak he?

Karim (Gast)

#20
De Marokkaanse consulaat hier in nederland is een schoolvoorbeeld voor marokkaanse bureaucratie en wel in zijn puurste vorm.
Men is voordurend bezig voor iedere oplossing een probleem te zoeken en van klantvriendelijkheid hebben ze nooit van gehoord.
Het enige wat ze kunnen lullen is frans of arabisch, wat erg handig is.
En de mensen die daar werken denken zogenaamd dat ze ontwikkeld zijn, het tegendeel is natuurlijk waar, het zijn mensen die hun baan te danken hebben aan vriendjespolitiek en hielelikkerij.
Volgens mij is hier sprake van kwade opzet of er werken daar echte randdebielen (ik denk allebei).

zo dat moest ik even kwijt.

saloua

#21
beste mensen
Ben het helemaal met jullie eens dus als er een handtekkeningen aktie komt doe ik graag mee.Ik heb nog nooit zo iets ergs mee gemaakt als het consulaat.sta je daar in die gang voor in mannen en achterin vrouwen.Ik stond naast de wc deur dus dacht echt dat ik elk momment flauw zou vallen.Mannen die daar binnen liepen te roggelen niet normaal.Voelde me net vee die zat te wachten op een stempel.Voor mij voorlopig niet meer.greetings saloua

seloua

#22
Salaam allemaal,

Ik ben er vorig jaar voor het eerst geweest (in Den Bosch.).Het zag er niet uit!Ik had toch wel heel wat anders verwacht als mijn ouders over het consulaat praten. maar het was gewoon een soort "krot" als ik het zo mag noemen. Mensen daar in Den Bosch, als jullie een handtekeningenactie zouden beginnen, weet ik bijna zeker dat jullie gesteund zullen worden door erg veel marokkanen.Niet alleen in Den Bosch. We kunnen toch een veel beter gebouw krijgen of niet dan??!?!

Gegroet, Seloua..

_Knowalot

#23
Hahahahahha,

Eigenlijk moet ik na een bezoekje aan het consul alleen lachen, na een paar uur geirriteerd te zijn natuurlijk....

Het is alweer een paar jaar geleden dat ik daar geweest ben, moest toen onze zjouzsjia regelen, echt grappig, geen pc's waar ze je naam intikken en voila, daar komt de informatie, nee hoor, oude mappen met documenten en wat bleek??? De helft van onze papieren waren verdwenen.....moesten we weer terug komen, en daar waren we blij mee!!!!!
Na drie erg leuke bezoekjes was het uiteindelijk toch geregeld, ik ben er nu al een tijd niet geweest, heb mijn NLpaspoort.....

En nu maar hopen dat niemand van het consul deze site kent, hahahahaha.......

gegroet

amazigh (Gast)

#24
Het is toch van de zotte dat een consulaat dat de belangen moet behartigen van een volk dat voor 93% uit Imazighen bestaat alleen Arabisch praat! Pure discriminatie en onderukking.

AdamX

#25
hahahahahah ik vind het juist leuk om naar de marokkaanse consulaat te gaan, je hoort dan soms raar namen door de microfoon. ik lach me altijd kapot om de marokkanen die snel boos worden  door wachten. en dat gebouw is zeker in de tijd van hitler gebouwd(Amsterdam) .

ze moeten er wat aan doen, anders gooi ik wel een bom op en wie weet kregen we dan een nieuwe gebouw met luxe :)

Nachin

#26
AdamX,

Please wacht nou met het gooien van een bom, het is nu al een zooitje daar, maak het niet erger please, en bovendien betekent het als je toch tot deze actie overgaat, dat wij alle verloren papierwerk opnieuw moeten gaan regelen, en je weet heel goed wat dat betekent!!! please blijf waar je bent.

halima

#27
wat vind ik ervan? het is daar gewoon een zooitje. Die stoelen zijn vies en ze moesten de vloer eens een goede buurt geven en de mensen die daar werken zijn asociaal. Ze behandelen de mensen die daar ook komen. Ik weet niet waar ze op school gezeten hebben, maar ze mogen voor mij weer naar de schoolbanken teruggaan en een cursus respect voor je medemens volgen. De groeten

halima

#28
ps:ik bedoel ze behandelen ons ook asociaal.

Hatim

#29
Als je er vlot uitziet, en je kijkt hem een beetje geleerd aan, dan durven ze je al niets meer te vragen ze weten dat met de jeugd van tegenwoordig niet  te sollen valt, je ziet het ook terug bij de douane je ziet dat ze geen raad weten hoe om te gaan met jongeren Marokkanen, ik stond een keer naast mijn vader, en volgde hem bij elke beweging die hij maakte, opeens kwam zon douane beambte naar mijn vader hij fluisterde wat naar hem en ik zag mijn vader meteen naar de beurs grijpen, ik was echt woedend, ik ging op hem af, en ik zei tegen mijn vader in het Berbers, geen cent moet je ze geven, als ze koppig willen zijn dan moeten wij dat ook maar doen, als ik de auto moet leeg laden dan doe ik dat, we hadden niets anders bij ons dan kleren en kadoos voor familie, maar mijn vader wilde ons besparen om in de zon te zitten wachten en dat we de wagen moesten uitladen, dus wilde hij met hun iets regelen, maar ik was zo kwaad op hem, toen keek hij de agent aan, de agent keek mij boos aan, en kwam naar mij toe hij zegt tegen me, ik heb het tegen je vader niet tegen jou, en ik  liet hem mijn rijbewijs zien ik zei dit is mijn auto niet van mijn vader, hij mompelde  wat, en zei...jullie juegd van tegenwoordig  "Lah yestarr"  en ik zei, jullie agenten van tegenwoordig "Lah Yastarr" hij schoot in de lach en we mochten vertrekken.  Wat ik hiermee wil zeggen de dictatuur wat er vroeger was, is er niet meer, er is toch vooruitgang geboekt als het gaat om het aanzien van de imigranten. Ze weten dat de huidige jeugd geheel is ontwikkeld en weten wat voor rechten ze hebben in Marokko en daarbuiten dus laten we niet met ons sollen. Dat weten ze, zo ook bij de consulaat, je moet je stipt houden aan hun regeltjes, en vooral (op een nette manier ) protesteren, en als een medewerker je onheus behandelen moet je gewoon naar de consul stappen, dat heb ik en mijn vader ook vaak gedaan het helpt echt..de consul doet echt zijn best, maar de ambtenaren die zijn de boosdoeners van alles. Dus stap naar de consul, als ze je geen toegang willen verschaffen moet je gewoon schreeuwen en het uit de hand laten lopen dan komt de consul vanzelf naar beneden, dat heltp echt, en je meot ze eens zien werken als de consul hun dat opdraag....ze hard heb ik zelfs de nederlandse ambtenaren niet zien werken, zodra hij weer weg is, daalt het tempo diep tot onder het vriespunt.  

Er komt verandering, die verandering komt door ons, voor ons. Dus laat gewoon niet met je sollen, als er ieamand is die iets kan veranderen dan zijn wij het wel.