Hoofdmenu

FINDING ATHSAYNOU

Gestart door Tamza, 19/11/2004 om 18:30:18

Tamza

Geschreven in samenwerking met Jimmy N Dhendith

Op een dag zat de amazigh.nl-crew's lieveling, superbaby Athsaynou, besjes te plukken in de bossen van de Riffie Mountains. Ze was veel verder gegaan het dorp dan toegestaan was door de mensen van het amazigh.nl-dorp, maar ze zocht altijd graag het avontuur op en ze was gek op rode besjes. In het dorp zat iedereen gewoon te chillen: Sa3ied zat de dorpsgek uit te hangen, Jimmy N Dhendith zat zijn messen te slijpen, Niais zat in haar polsen te snijden, Backdrafts_lcf zat zijn technologische uitvindingen te inspecteren, E3ber sliep op zijn leerstoel, Masja zat te filosoferen terwijl ze bloemetjes plukte, MohammedUK hield de wacht in de uitkijktoren, Himito zat vrolijk te zingen terwijl hij de ezels van stal haalde.

Kortom: het was een vredig dorpje, iedereen deed zijn ding en de ruzies liepen nooit uit op gevechten. Er was alleen 1 storende factor wat de gemoedelijke sfeer in het dorpje zou kunnen verkloten: de Jihad-strijders die vanuit Afghanistan het Tamazghaland waren binnengeslopen en onwetende Imazighen wilden recruteren. Iedereen was daarom bijzonder alert voor deze mensen.

Afijn. Plotseling zag MohammedUK iets verdachts in de verte. Toen hij beter keek viel zijn mond open en sprong uit zijn wachtpost. Hij rende het dorp in en riep iedereen bij elkaar. Met de schrik nog in zijn tenen vertelde hij de bewoners van het dorpje wat hij had gezien: ATHSAYNOU was gekidnapt door de Jihadstrijders! Een golf van afschuw ging door de menigte heen. Masja begon te huilen, van alle mensen in het dorp was zij het gekst op Athsaynou. Ze had zo'n zwak voor haar. Zij bereidde altijd de thamarakt voor de superbaby en zij leerde het kindje kennismaken met al het moois dat de natuur te bieden heeft, zoals besjes plukken bv. Masja voelde zich schuldig en begon nu hardop te snikken. Backdrafts_lcf was woest. "Ik had jullie allemaal toch al gezegd dat we dat tuig bij de wortel moesten vernietigen??" Jimmy N Dhendith stond hem bij terwijl hij een zwaard de lucht instak. "Inderdaad! Het is door ons zwakke optreden dat dit gebeurd is, wat nu?? Ik snij de daders open en zal op hun ingewanden spugen! IK WIL WRAAK".

Wordt vervolgd!

Isefrawen

Wuhahahahahahaha

gniffel gniffel

cinderella

hahahahaha wat leukkkk :D

athsaynou

Ahhh....ik word helemaal overspoeld met liefde....wat wil ik nou nog meer dan dit...
....I am Happy ;D Thank you Tamza inou...

Masja

hahahahahaha       what a joke!
wat een rol heb ik weer... alweer die kloteschuldgevoelens    en bovendien ben ik geen jankbakkes   
dat komt ervan als je hypocrietje speelt op het forum....hahahahaha
in ider geval leuk geprobeerd
geef mij de rol van bitch maar

cinderella

wat is het vervolg?? ze wordt toch wel gevonden eh?

Samariaan

ik zou zoiets nooit onder mij toezient oog laten gebeuren, zeker niet met een athsaynou

;)

razafa

gelukkig tamza heeft mij niet gezien waar ik mee bezig was tussen ifuda.

athsaynou

hahahaa

Samariaan

allasian

.

Tamza

Heb geduld, het komt er nog aan.

Niais

Ondertussen gaan we door met stoelendans.

Tamza

Kijk wat die Jihadstrijders met Athsaynoe hebben gedaan. Those bastards

Niais

Ja, zij verliezen ook niet zo graag met stoelendans.