Hoofdmenu

Baby- kinderliedjes

Gestart door Isefrawen, 17/11/2004 om 20:21:54

Isefrawen


Azul,

Wie kan mij helpen aan baby- en/of kinderliedjes s'tarifect? ik zit me rot te zoeken in openbare bibliotheken in alle grote steden, het enige wat ik tegenkom zijn marokkaans-arabische liedjes... wie weet of er ooit opnamen zijn gebeurd voor kinderliedjes? liedjes om kinderen in slaap te wiegen, kinderen aan het zingen te brengen etc...

Sabadilla

Probeer eens de zanger Allal, hij schijnt vroeger ook kinderliedjes gezongen te hebben. Ik zal voor je kijken heb een paar oude cassettes van hem

Isefrawen


ok tawmat, dank voro de tip en als je nog wat online kan zetten, GRAAG! :)

athsaynou

Ik ken geen zangers ofzo...maar heb je ooit gehoord van: Lahela gosh setahs..... :)

Isefrawen

Citaat van: athsaynou op 19/11/2004 om 13:11:21
Ik ken geen zangers ofzo...maar heb je ooit gehoord van: Lahela gosh setahs..... :)

ik heb problemen met het woord lahela

dat duidt weer op iets arabisch! en ik ben arabofoon (of hoe je het schrijven mag)

athsaynou

Citaat van: baCkdrAfTs_lcf op 19/11/2004 om 18:14:04
Citaat van: athsaynou op 19/11/2004 om 13:11:21
Ik ken geen zangers ofzo...maar heb je ooit gehoord van: Lahela gosh setahs..... :)

ik heb problemen met het woord lahela

dat duidt weer op iets arabisch! en ik ben arabofoon (of hoe je het schrijven mag)

hmm....ik weet niet of het arabisch is maar het is in ieder geval een liedje uit arif...

Maar je kent het dus niet??

Isefrawen



het zal wel een verbast3ring zijn...

nee ik ken het liedje met alleen die drie woordjes niet...

athsaynou

Citaat van: baCkdrAfTs_lcf op 19/11/2004 om 18:17:54


het zal wel een verbast3ring zijn...

nee ik ken het liedje met alleen die drie woordjes niet...

oke... wil je de tekst dan hebben??

Isefrawen



ja graag... kan je het inzingen ook? met je microfoon...

athsaynou

Citaat van: baCkdrAfTs_lcf op 19/11/2004 om 18:19:25


ja graag... kan je het inzingen ook? met je microfoon...

hahah.. ik plaats die tekst hier dan wel...zingen?? dat doen we maar niet he...wil je geen nachtmeries bezorgen... ;D

Dora

ik ken er ook wel 1..een leerling zong het een keer..echt heeeeeel leuk..ik kenalleen de eerste 2 zinnen :(; zal het volgende week weer aan der vragen..dan schrijf ik het wel op..

thejm echiki them ennah
thejm asenan thi lalah

Isefrawen


:P

inpraten dan?
kijk maar wat makkelijkste is...

athsaynou

Citaat van: baCkdrAfTs_lcf op 19/11/2004 om 18:23:09

:P

inpraten dan?
kijk maar wat makkelijkste is...

....plaats de tekst en dan mag jij het voor me zingen..je zal het zeker geweldig doen ;)

Isefrawen


athsaynou

#14


oke dan maar niet nu he...heb het nu niet bij de hand..