Wat een stupiditeit!!

Gestart door miss.F., 16/11/2004 om 14:09:58

Masja

ik hoor trouwens net dat de kust van nederland aan het zakken is terwijl de zeespiegel in snel tempo stijgt, wat inhoudt in de nabije toekomst....10 x raden
zijn alle problemen gelijk opgelost , niet dan?

Samariaan

Citaat van: Masja op 17/11/2004 om 22:39:21
ik hoor trouwens net dat de kust van nederland aan het zakken is terwijl de zeespiegel in snel tempo stijgt, wat inhoudt in de nabije toekomst....10 x raden
zijn alle problemen gelijk opgelost , niet dan?

nee ze worden alleen verplaats naar plaatsen zoals de Achterhoek en Zuid-Limburg...

Masja

ameziane

De Britten hebben voor Churchill gekozen, de Duitsers voor Adenauer, de Fransen voor de Gaulle en dan komen de Nederlanders met...Pimmetje!

Lubbers zei ooit: 'Nederland is ziek'. En volgens mij geldt dat nog steeds.

miss.F.

Citaat van: ameziane op 28/11/2004 om 19:38:18
De Britten hebben voor Churchill gekozen, de Duitsers voor Adenauer, de Fransen voor de Gaulle en dan komen de Nederlanders met...Pimmetje!

Lubbers zei ooit: 'Nederland is ziek'. En volgens mij geldt dat nog steeds.

Lubbers kan het weten, die denkt ook niet met z'n verstand

Samariaan

Citaat van: Masja op 28/11/2004 om 19:06:08
hahahaha  denk je..?

of ze worden de nieuwe export produkten. Naast "tolerantie","gedoog beleid" en "gezeligheid", worden door de exodus uit nederland principes zoals "hielenlikkerij" "achterdocht maar  ondertussen gezellig kopje koffie" "met twee maten maten" en " gebrabbel tot je erbij neervalt" door de nederlandse migranten meegenomen naar de buurlanden.

Masja

ze zullen zich toch moeten gedragen in het begin, en daar zijn ze waarschijnlijk goed in, opportunisme als afleider, anders krijgen ze geen voet aan de grond, want zo werkt dat niet

Samariaan

Citaat van: Masja op 02/12/2004 om 01:06:39
ze zullen zich toch moeten gedragen in het begin, en daar zijn ze waarschijnlijk goed in, opportunisme als afleider, anders krijgen ze geen voet aan de grond, want zo werkt dat niet

haha opportunisme, hoe kon ik die vergeten??

Masja

opportunisme in eigen belang op de lange duur, geduldig zijn ze wel soms die nederlanders..