Wat een stupiditeit!!

Gestart door miss.F., 16/11/2004 om 14:09:58

Masja

Citaat van: lopende_lach op 16/11/2004 om 19:31:22
waarom zijn de mensen (hollanders) gek geworden??..zijn wij wel bij onze bewustzijn dan??..

iederéén is gek geworden zo te zien, en niet alleen in dit miezerige moeraslandje

Laysa

Het heet niet voor niks -> NEDERland oftewel -> Lage landen ....

Laag; zowel het land als het iq van de meeste mensen ....... een woord kan soms veel meer verklaren dan je denkt ;) .....

Sabadilla

Citaat van: Laysa op 17/11/2004 om 02:57:18

Laag; zowel het land als het iq van de meeste mensen ....... een woord kan soms veel meer verklaren dan je denkt ;) .....

Zelf de fransen noemen het Pays Bas. Hoe lager kun je zakken dan het niveau van een nederlander?

Chatt zie arif

Citaat van: miss.F. op 16/11/2004 om 14:09:58
HILVERSUM - Pim Fortuyn is maandagavond uitgeroepen tot De Grootste Nederlander aller tijden. In de finale, die rechtstreeks werd uitgezonden op Nederland 1, liet de in mei 2002 vermoorde politicus de Vader des Vaderlands Willem van Oranje (tweede) en politicus Willem Drees (derde) achter zich.

Bron: nu.nl

De mensen zijn echt gek aan het worden!!
Volgens mij heb je sinds begin jaren 90 een winterslaap gehouden.In dat jaar (1990) liep ik nietsvermoedend door een straat totdat ik een jongetje van amper 3 jaar hoorde zeggen,VIEZE TURK.Zijn jonge moeder keek me eens goed in de ogen en liep verder.Ik wist even niet meer waar ik heen aan het lopen was.

athsaynou

Trouwens wat heeft hij achtergelaten??...het enigste wat hij heeft achtergelaten is CHAOS...

dunit

en een bergje nare volgelingen : (

miss.F.

Nou ik ben blij dat de KRO zich realiseert dat een Pim als grootste Nederlander niet echt geloofwaardig overkomt bij de mensen die wel hersenen hebben en de fout terug gedraaid heeft.

dunit

jaaaaaa, hihih, hamdoulilah

Dora

wat een idiote opmerking is dit zeg...::)

miss.F.

Citaat van: lopende_lach op 17/11/2004 om 14:13:25

Ja sorry hoor LL maar ze heeft gelijk, de kiezers doen die naam eer aan als ze voor zo'n clown kiezen

Dora

dus de neder - lander heeft zijn naam te danken aan hun lage niveau van denken en doen...met andere woorden als zij laag staan dan moeten wij haast wel hoger staan nietwaar??...

goed, a fijn..hoe zit het met dat gezeur dat jullie als nederlanders gezien willen worden..of hier net niet??..

Laysa

Citaat van: lopende_lach op 17/11/2004 om 14:13:25

Ooit gehoord van satire of sarcasme ??? Niemand heeft het hier over een superioriteitsgevoel ....  Pobeer wat beter te lezen -> de MEESTE mensen ... Als je op de Dam was geweest laatst ... dan zou je wel anders piepen ....

Relax eens een beetje he ... je moet niet alles zoooo serieus nemen ... Straks krijg je Mo B. neigingen  ....

Lâle

Citaat van: baCkdrAfTs_lcf op 16/11/2004 om 14:53:47

ik heb uren in een deuk gelachen, en ik lach nog steeds (gniffel)
wat een zielig volkje!

Nou, ik lach helemaal niet, ik schaam me juist dood!!!!! Zoals één of andere proffesor al zei: 'we hebben ons onsterfelijk belachelijk gemaakt. Kunnen we het geheim houden voor het buitenland?'

iensie

enige die niet gek is de KRO relnicht 500.000 stemmen  oranje 550.000
vader Drees 535000 anderen samen 1 miljoen samen  ruim 2.5 miljoen keer 0.50 euro cent  is 1.2 miljoen euro

cinderella

Citaat van: miss.F. op 16/11/2004 om 14:09:58
HILVERSUM - Pim Fortuyn is maandagavond uitgeroepen tot De Grootste Nederlander aller tijden. In de finale, die rechtstreeks werd uitgezonden op Nederland 1, liet de in mei 2002 vermoorde politicus de Vader des Vaderlands Willem van Oranje (tweede) en politicus Willem Drees (derde) achter zich.

Bron: nu.nl

De mensen zijn echt gek aan het worden!!

inderdaad ja, las het gisterochtend in de metro of spits. het eerste wat in me opkwam was: mijn god wat domm!!