Wat een stupiditeit!!

Gestart door miss.F., 16/11/2004 om 14:09:58

miss.F.

HILVERSUM - Pim Fortuyn is maandagavond uitgeroepen tot De Grootste Nederlander aller tijden. In de finale, die rechtstreeks werd uitgezonden op Nederland 1, liet de in mei 2002 vermoorde politicus de Vader des Vaderlands Willem van Oranje (tweede) en politicus Willem Drees (derde) achter zich.

Bron: nu.nl

De mensen zijn echt gek aan het worden!!

Sabadilla

TFOE!!!!!! Ze weten niet eens op wie ze gestemd hebben dit DOM volk, hoe kunnen ze ERASMUS, Antonni van leeuwenhoek vergeten hebben???? Dit volk kent zn eigen geschiedenis niet eens!!! Vandaar dat ze massaal op een homo stemmen.

miss.F.

Citaat van: Sabadilla op 16/11/2004 om 14:20:43
TFOE!!!!!! Ze weten niet eens op wie ze gestemd hebben dit DOM volk, hoe kunnen ze ERASMUS, Antonni van leeuwenhoek vergeten hebben???? Dit volk kent zn eigen geschiedenis niet eens!!! Vandaar dat ze massaal op een homo stemmen.

Ja en weet je wat het grappige is: hij heeft de meeste stemmen gekregen van het vrouwvolk!!! Kun je het je voorstellen: je stem geven aan iemand die vrouwen alleen goed vind voor in de keuken. Domme ganzen die nederlandse wichten!!

mouslati

Vrouwen hebben vaak een zwak voor homo's. Ze zien ze waarschijnlijk niet als bedreiging ofzo. Ik vraag me af of hij ook grootste Nederlander was geworden als hij niet was doodgeschoten.

miss.F.

Citaat van: mouslati op 16/11/2004 om 14:30:53
Vrouwen hebben vaak een zwak voor homo's. Ze zien ze waarschijnlijk niet als bedreiging ofzo. Ik vraag me af of hij ook grootste Nederlander was geworden als hij niet was doodgeschoten.

Ik denk niet dat hij groot geworden zou zijn als hij nog leefde, hij zou er denk ik net zo'n soepje van maken als die andere lpf-leden

Isefrawen

ik heb uren in een deuk gelachen, en ik lach nog steeds (gniffel)
wat een zielig volkje!

Angel..

Triest hoor pimmetje als grootste nederlander!hahahahahaha,ik mag homo's wel die willen tenminste niets van je als je begrijpt wat ik bedoel.Grapje

ameziane

De Nederlanders zijn echt in de war. Ik kon het niet bevatten, toen ik het hoorde.

Ik vraag mij af wat de verdienste van deze man is,behalve demagogie plegen. Wat heeft hij voor Nederland en de Nederlanders gedaan?
Hoe kan Fortuijn winnen van iemand als Willem van Oranje,die geldt als de vader des Vaderlands?

Als Theo van Gogh ook op de lijst stond,zou deze vast de allergrootste zijn geweest.

Kahina

* vraagt zich af of de Duitsers in een dergelijke enquete Hitler als Grootste Duisters zouden hebben aangewezen.

ameziane

Citaat van: Kahina op 16/11/2004 om 15:26:39
* vraagt zich af of de Duitsers in een dergelijke enquete Hitler als Grootste Duisters zouden hebben aangewezen.
De Duitsers zijn verstandige mensen. Ze hebben Adenauer als de Grooste Duitser gekozen.

Sabadilla

Hahahaha DOM bananen volk toch!!! Nu blijkt die homo toch niet de "Grootste Nederlander" te zijn.

http://www.nu.nl/news.jsp?n=443284&c=10

athsaynou

Gatveredamme.... ja3oeh...hersenloze apen zijn het...

iensie

nee !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! van Orange is de grootste dat komt door dat computers van KRO traag zijn Familie  van orange gaat nu naar de rechter
jammer voor die relnicht

allasian

Dat wedstrijdje stelt heus niets voor.Het is een momentopname.
Het kan niet  omdat de grootste nederlander allertijden,maar 1 keer gekozen mag worden.
De mensen die hebben gestemd komen uit deze tijd dus logisch dat ze niet voor die zeerovers of prinsen,koningen hebben gekozen.
Met de dood van theo nog vers in het heugen hebben ze op Pim gestemd.
Als je mensen over 200 jaar nog een keer laat stemmen dan kan ik je garanderen dat Pim niet de grootste nederlander allertijden wordt.

Ze blijven het organiseren,ze kunnen het niet bij eenmalig houden.Is die niet welleens eerder georganiseerd?

Dora

waarom zijn de mensen (hollanders) gek geworden??..zijn wij wel bij onze bewustzijn dan??..