Tien Marokkanen ter dood veroordeeld!!

Gestart door sneeuwitje, 12/07/2003 om 15:48:13

sneeuwitje

Marokko noemt zich zelf een democratie land!!!!!
Wie kan echter bewijzen dat het om teroristen gaat of onschuldige mensen???????

-----------------------------------------------------------

Marokko veroordeelt terroristen ter dood

CASABLANCA - Een rechtbank in het Marokkaanse Casablanca heeft vrijdagavond tien radicale islamieten ter dood veroordeeld. Volgens justitie zijn de veroordeelden lid van de Salafia Jihadia, de beweging die volgens de autoriteiten achter de zelfmoordaanslagen van 16 mei in Casablanca zat.

In totaal zijn 31 vermeende leden van de radicale groepering aangeklaagd. Zij waren al voor de aanslagen gearresteerd in verband met meerdere moorden en andere gewelddadigheden. Acht van hen kregen vrijdagavond levenslange celstraf opgelegd.

De aanslagen in Casablance kostten ruim veertig personen het leven, onder wie twaalf zelfmoordenaars.



amzir

Salaam Aythma ,

Ik denk dat het niet slim is om Staats Media te geloven. De Marokkaanse regering speelt een heel sluw spelletje met haar mensen. Er is een oorlog gaande tegen de Islam ( war against terror) Marokko wordt absoluut door Joden en Atheïsten geregeerd. Die aanslagen waren het werk van de Marokkaanse geheime diensten, de Mossad (Israëlische geheime dienst), CIA (Amerikaanse geheime dienst) in volledige samenwerking met het Koningshuis!

Als het goed is, waren er verkiezingen net voor die aanslagen. Die verkiezingen werden voor een groot deel door de Islamitische partijen gewonnen, en dat was nou net niet dat gene wat de Marokkaanse regering en haar Westerse meesters wilden zien ( Algerije is hier een mooi voorbeeld van ) Er is ook grote sympathie voor Alqaeda in Marokko ( lees: Alqaeda bestaat niet en is verzonnen door de Zionisten om de oorlog tegen de Islam te rechtvaardigen) die in Afghanistan en Irak is begonnen, en alleen Allah weet waar die zal beëindigen.  
Wat hebben die Imfelsen en Tarwa n Raham in Rabat in samenwerking met de Zionisten en Amerikanen toen gedacht?...Nee, dit is onacceptabel, immers wij willen niet dat de Marokkanen Islamitisch gaan stemmen en denken, wat zeker het einde van de huidige Monarchie in zal inluiden en een begin zal zijn van een Islamitische staat, die weer op zijn beurt andere Islamitische landen zal aansteken (waarom denken jullie dat Amerika het altijd heeft gemunt op de Islamitische Republiek van Iran? Wat heeft Iran het Westen misdaan?)Het Westen is bang voor een Islamitische Revolutie en een Islamitische Kalifaat. Vroeger waren de Islamitische landen verenigd onder een Islamitisch Kalifaat, het was letterlijk een Superstaat, en de meest geavanceerde staat die ooit heeft bestaan. Nu heeft elk Islamitisch land zijn eigen vlag enz, maar dat is allemaal door de kolonisten bedacht, immers er mocht na het uit eenvallen van het Kalifaat, nooit meer z`on sterk Islamitische staat komen. Ze hebben het gewoon opgedeeld( een mooi voorbeeld zijn de rechte grenslijnen die je vooral bij Islamitische landen ziet )

Mouhiem, waar het allemaal op neerkomt ,isdat de heersende “Islamitische” dictators in Moslim landen stuk voor stuk daar neergezet zijn door het westen na de ineenstorting van het Islamitische Kalifaat een aantal eeuwen geleden.

Het zijn allemaal verraders, en marionetten van het Westen die ALLES doen voor hun Meesters de Atheisten.


sneeuwitje

#2
Beste Amazir,

Ik ben totaal met je eens maar wat mij heel erg stoort is mensen snel oppakken in een paar maanden berechten (kan absoluut niet).In Amerika schijnen dus dat veel islamieten gemarteld worden door de overheid alleen omdat ze verdacht worden.Arabische landen moeten wel aan het westen denken maar andersom gebeurd het nooit.Arabische landen beginnen meteen met executies terwijl het Westen(Amerika)daarom moeten lachen.Amerikanen en Britten zijn niet anders dan oorlog zaaiers als je verzet ben je een terrorist, Wie zijn in deze wereld de werkelijke OORLOGSGOD en de OORLOGSBEDRIJF (AMERIKA MAAKT DE HELE WERELD ONVEILIG DAT IS PAS TERRORISME)

FFalku

azul a sneeuwitje,

Voor de goede orde:  Marokko is geen Arabische land !

amzir

Beste meid,

Marokko is geen democratie, en zal dat nooit worden ook. Marokko wordt geregeerd door een koning die “zijn” volk terroriseert, financieel uitbuit, alcohol, tahchist, prostitutie, fraude en verdwijningen als een dagelijkse bezigheid praktiseert. Het verbaast me eigenlijk niks, dat er bommen ( om precies te zijn, autobommen en geen zelfmoord aanslagen ) in Marokko zijn geëxplodeerd. Immers als we het van dichtbij analyseren, dan weten we dat het zinloos is om een aanslag te plegen op een Joods kerkhof ( wie pleegt er een aanslag op een kerkhof?....wat is het nut ervan?...Zonde van de bommen en de zogenaamde zelfmoord terrorist…toch?? ) Wat betreft de aanslag vlakbij het Belgische Consulaat, dat heeft te maken met de Belgische Genocide wet. De Amerikanen, waren heel boos op België omdat dat land een wet heeft die het mogelijk maakt om oorlog misdadigers in België te berechten, de Amerikanen en de Zionisten, waren daar pikkant tegen, omdat zij er in aanmerking voor kwamen en eiste van de Belgen dat ze die Wet afschafte of speciaal voor hen alleen ‘aanpaste’. De Belgen wilden dat niet en viola daar kregen ze de eerste waarschuwing, in Casa Blanka. Trouwens, die Wet hebben ze vandaag opgeheven, en bestaat nu niet meer, De Amerikanen en Zionisten mogen er nu op losmoorden in de Islamitische landen, niemand die ze kan aanklagen. De autobom aanslag ( waarvan werd beweerd dat het een zelfmoordenaar was, en we toch op het nieuws een auto kregen te zien die totaal was opgeblazen, de bom heeft in die auto gezeten) was geparkeerd voor het hotel. En door een remote controle tot ontploffing gebracht. Als we de Identiteit bekijken van de slachtoffers komen we tot de conclusie dat het bijna allemaal Marokkanen waren. Wisten die “zelfmoordenaars” dat dan niet? Waren ze echt zo dom, om hun eigen broeders opteblazen ?  
Vervolgens lezen we dat de Politie de volgende dag een verdachte had gearresteerd die kort daarna overleed in het Politiebureau. Die arme man is in het Politiebureau vermoord. Vermoord voor wat? Waar was het bewijs om hem alleen maar te doen opsluiten? Zeker weten dat het gewoon om een man ging die op die dag gewoon op de verkeerde plek was en werd opgepakt en een deel werd van hun vieze plannen zonder dat hij het ooit wilde.
Marokko pakt nu al zijn Politieke tegenstanders aan zoals dat altijd in het verleden het geval was. Ze mogen weer genieten van hun verdwijningen en moordpartijen. Er is een klein verschil, de Internationale gemeenschap kijkt ( het Westen ) doelbewust net als in Algerije de andere kant op, want het gaat tenslotte om een oorlog tegen het Terrorisme( ze bedoelen hiermee een oorlog tegen de Islam)
Wat die Arabische landen betreft, Tfoe Gsen! Ze moeten zich diep schamen. Ze hebben zich gepresenteerd als hopeloos, achterwaarts en absoluut onbetrouwbaar en moorddadig! Sorry dat ik het zeg, maar de Arabische landen zijn in mijn ogen een dikke vette ZERO waard, en meer woorden zal ik er niet aan vuilmaken, want zoveel Olie en geld hebben, heeft ze lui en dom gemaakt.

ps: Marokko is geen Arabisch land en zal dat InshaAllah nooit worden!
Maraokko is van top tot teen Amazigh :)



 

sneeuwitje

#5

[quote author=amzir


ps: Marokko is geen Arabisch land en zal dat InshaAllah nooit worden!
Maraokko is van top tot teen Amazigh :)

Heel NOORD-AFRIKA is volgens mij geen Arabische deel?

 
 
 





 


masin2003

CiteerMarokko noemt zich zelf een democratie land!!!!!
Wie kan echter bewijzen dat het om teroristen gaat of onschuldige mensen???????

-----------------------------------------------------------

Marokko veroordeelt terroristen ter dood

CASABLANCA - Een rechtbank in het Marokkaanse Casablanca heeft vrijdagavond tien radicale islamieten ter dood veroordeeld. Volgens justitie zijn de veroordeelden lid van de Salafia Jihadia, de beweging die volgens de autoriteiten achter de zelfmoordaanslagen van 16 mei in Casablanca zat.

In totaal zijn 31 vermeende leden van de radicale groepering aangeklaagd. Zij waren al voor de aanslagen gearresteerd in verband met meerdere moorden en andere gewelddadigheden. Acht van hen kregen vrijdagavond levenslange celstraf opgelegd.

De aanslagen in Casablance kostten ruim veertig personen het leven, onder wie twaalf zelfmoordenaars.




Azul xawem

ik ben niet voor de doodstraf als straf, maar ben zeker voor het straffen van zulke laffaards!
de meeste daders waren al opgepakt voor die aanslag van casa.
ze waren opgepakt voor diefstallen het illegaal berechten van mensen die ze denken dat ze niet moslim genoeg zijn.
Een voorbeeld: het doodstenigen van een dronkaard in de straten van fes. door de siraat almostaqim bende.
ik geef je wel gelijk als je vindt dat de marokkaanse overheid nu de reden heeft gevonden om iedereen die voor vrijheid, gelijkheid en democratie strijdt te onderdrukken onder het mom van het bestrijden van terrorisme.

te laat, ze kunnen het volk niet voor altijd voor de gek houden!

het geesje is al uit het flesje.
ze moeten de marokkanen geen schijndemocratie geven! maar echte democratie!
dan zullen zulke extremistische fundamelisten nooit voet krijgen in marokko.

Het marokkaanse volk snakt naar iets..
en dan niet wat de regering ze biedt, en al helemaal niet van die bebaarde ixewwanen!

"Gotta give the people what they need!" (public-enemy)

Mauri, De Riffijn.

Noemydia

#7
He Amzir, jij hebt er veel verstand van jongen! :)

Noemy

amzir

#8

CiteerHe Amzir, jij hebt er veel verstand van jongen! :)

Noemy

Jij ook Noemy :)

SAMADIE

#9
hi sorry  maar je draait door , dat waren echt wel teroristen ik zal je een ding zeggen in marokko heb je veel millitanten ``moslims`` im weet dat voporig jaar een van dat oort mensen tegen mij zei pas maar op we pakken ze wel je ziet wel wat er gaat gebeuren en jah wel 16 mei was het raaak , duzz niks moasaad of wat dan ook weet je hoeveel geld deze aansalg marokko heeft gekost zo dom is marokko ook niet om dat toe te laten
CiteerSalaam Aythma ,

Ik denk dat het niet slim is om Staats Media te geloven. De Marokkaanse regering speelt een heel sluw spelletje met haar mensen. Er is een oorlog gaande tegen de Islam ( war against terror) Marokko wordt absoluut door Joden en Atheïsten geregeerd. Die aanslagen waren het werk van de Marokkaanse geheime diensten, de Mossad (Israëlische geheime dienst), CIA (Amerikaanse geheime dienst) in volledige samenwerking met het Koningshuis!

Als het goed is, waren er verkiezingen net voor die aanslagen. Die verkiezingen werden voor een groot deel door de Islamitische partijen gewonnen, en dat was nou net niet dat gene wat de Marokkaanse regering en haar Westerse meesters wilden zien ( Algerije is hier een mooi voorbeeld van ) Er is ook grote sympathie voor Alqaeda in Marokko ( lees: Alqaeda bestaat niet en is verzonnen door de Zionisten om de oorlog tegen de Islam te rechtvaardigen) die in Afghanistan en Irak is begonnen, en alleen Allah weet waar die zal beëindigen.  
Wat hebben die Imfelsen en Tarwa n Raham in Rabat in samenwerking met de Zionisten en Amerikanen toen gedacht?...Nee, dit is onacceptabel, immers wij willen niet dat de Marokkanen Islamitisch gaan stemmen en denken, wat zeker het einde van de huidige Monarchie in zal inluiden en een begin zal zijn van een Islamitische staat, die weer op zijn beurt andere Islamitische landen zal aansteken (waarom denken jullie dat Amerika het altijd heeft gemunt op de Islamitische Republiek van Iran? Wat heeft Iran het Westen misdaan?)Het Westen is bang voor een Islamitische Revolutie en een Islamitische Kalifaat. Vroeger waren de Islamitische landen verenigd onder een Islamitisch Kalifaat, het was letterlijk een Superstaat, en de meest geavanceerde staat die ooit heeft bestaan. Nu heeft elk Islamitisch land zijn eigen vlag enz, maar dat is allemaal door de kolonisten bedacht, immers er mocht na het uit eenvallen van het Kalifaat, nooit meer z`on sterk Islamitische staat komen. Ze hebben het gewoon opgedeeld( een mooi voorbeeld zijn de rechte grenslijnen die je vooral bij Islamitische landen ziet )

Mouhiem, waar het allemaal op neerkomt ,isdat de heersende “Islamitische” dictators in Moslim landen stuk voor stuk daar neergezet zijn door het westen na de ineenstorting van het Islamitische Kalifaat een aantal eeuwen geleden.

Het zijn allemaal verraders, en marionetten van het Westen die ALLES doen voor hun Meesters de Atheisten.



selwa

#10

Citeerhi sorry  maar je draait door , dat waren echt wel teroristen ik zal je een ding zeggen in marokko heb je veel millitanten ``moslims`` im weet dat voporig jaar een van dat oort mensen tegen mij zei pas maar op we pakken ze wel je ziet wel wat er gaat gebeuren en jah wel 16 mei was het raaak , duzz niks moasaad of wat dan ook weet je hoeveel geld deze aansalg marokko heeft gekost zo dom is marokko ook niet om dat toe te laten


dus omdat iemand tegen jou heeft gezegd 'pas maar op, we pakken ze wel', weet je zeker dat de aanslag door 'militante moslims' is gepleegd. een raaaare conclusie, vind je ook niet dat die ene zin aan jouw adres een beetje weinig bewijs levert?
Allah ou3alam wie de aanslagen heeft gepleegd, maar feiten zijn dat het wel op een heel mooi moment kwam en de gevolgen precies in het straatje van de achterbakse regering passen. Zo'n beetje alle moslims die in het openbaar voor de islam strijden (verbaal) zijn opgepakt en de islamitische partijen kunnen het nu in de politiek wel schudden. Dat moet je toch aan het denken zetten, of niet?

masin

#11

Hier, weer zo`n verhaal waar het bloed van het 'Koningshuis' aankleeft.

Hoe is het in hemelsnaam mogelijk, dat twee viertienjarige tieners, een zelfmoordaanslag wilden (zehma) plegen op het Parlement, het HELE Koningshuis, en een supermarkt. Dat kan toch niet.  Dat lukt zelfs de beste geheimedienst niet!
ta agzaam...

Girls guilty of terror charges
 
Morocco is still coming to terms with the Casablanca bombings
A court in Morocco has sentenced two teenage girls to five years' imprisonment for plotting terrorist attacks there.
The 14-year old twin sisters were accused of planning suicide attacks on the Moroccan parliament, on a supermarket selling alcohol and against the royal family.

A third teenage girl was acquitted of any involvement in the offences.

The three girls were arrested early this month and accused of conspiracy along with 18 adult accomplices.

Defence lawyers said the twins had admitted planning the attacks.

But the lawyers pleaded for leniency, saying the girls had grown up in a difficult social environment and had been exploited by adult accomplices.

The case is the latest of a series of trials of suspected Islamist militants that have taken place since May's suicide bombings in Casablanca.

Human rights groups have criticised the speed with which the cases of more than 1,000 suspected Islamists have been handled.

Closed doors trial

Last Friday it emerged that the girls were accused of planning to attack King Mohammed and other members of the Moroccan royal family.

The Moroccan authorities decided that the girls should be tried separately from the other adult suspects, and their trial was held behind closed doors.

The girls were arrested at the start of the month.

 
Could the girls have had the capacity to attack the King?
The police say they were alerted by a request from the girls to their local Imam for formal sanction of their plans.

According to the police they were just days away from carrying out an attack when they were arrested.

Correspondents says there has been a mixed reaction to the case, with some Moroccans seeing it as confirmation of just how big a threat Islamic extremism poses.

The country is still coming to terms with the suicide bombings in May that killed 45 people in Casablanca.

But others question the likelihood of three impoverished girls, barely into their teens, having the capacity, even if they had the intention, of carrying out such ambitious attacks.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/africa/3153110.stm



 

SAMADIE

#12
dat is het niet aleen ik ken die mensen al jaren en ik weet dat ze bij dat soort groepringen hoorden , dat was voor dat ik naar nl kwam . em toen hij dat tegn mij zie had ik bij hem gezien een artieklel iin het arabisch over dat soort van schit maar en een veel van die gasten zijn opgepakt waaronder hij maar het si algemeen bekend in maroc dat die mesne niet zom aardig zijn voor ander .
Citeerdus omdat iemand tegen jou heeft gezegd 'pas maar op, we pakken ze wel', weet je zeker dat de aanslag door 'militante moslims' is gepleegd. een raaaare conclusie, vind je ook niet dat die ene zin aan jouw adres een beetje weinig bewijs levert?
Allah ou3alam wie de aanslagen heeft gepleegd, maar feiten zijn dat het wel op een heel mooi moment kwam en de gevolgen precies in het straatje van de achterbakse regering passen. Zo'n beetje alle moslims die in het openbaar voor de islam strijden (verbaal) zijn opgepakt en de islamitische partijen kunnen het nu in de politiek wel schudden. Dat moet je toch aan het denken zetten, of niet?

selwa

#13
Samadie, weet je wat je nu doet? Je kent een aantal mensen die niet zo vredelievend gezind zijn, die mensen zijn extreem moslim en wat concludeer je daaruit? Dat de aanslagen uit die hoek komen. Nogmaals, allah ou3alam, het zou best kunnen, maar durf kritisch te zijn. Na die aanslagen is de marokkanse regering begonnen met een grootscheepse 'zuivering' van marokko. mensen worden opgepakt omdat ze een dreiging ZOUDEN KUNNEN ZIJN. Iedereen die in het openbaar voor de islam opkomt is verdacht. Je moet toch toegeven dat daartussen honderden en honderden onschuldigen zitten. Mijn eigen neef is een van hen. Zijn lot is nog steeds onbekend.
er zijn er zelfs al heel wat ter dood veroordeeld, maar harde bewijzen hoor je niet. Waarom doet de regering dit? Echt niet omdat ze bang is voor aanslagen, nee, bang voor verzwakking van hun grenzeloze macht. En aan de top van dit alles de almachtige, onschendbare, achterbakse emier elmoezjrimien, de koning.

Ariaz

#14
Ik ben dit jaar naar marokko geweest en die ibourehyaan, (mannen met baarden) mogen van mij allemaal opgepakt worden, want die mensen willen niet vooruitgaan in de wereld maar ze willen achteruitgaan

want ik heb toestanden gehoord


Je hebt zoveel splitsingen, je hebt er bij die heten Hejri ou Tekfeer, ze noemen iedereen die geen baard heeft een Kafir, en dus hebben ze bijvoorbeeld het recht om van jou te stelen of bijvoorbeeld de prijs te verhogen enzo,  je hebt erbij die voorbij jou passeren en die zeggen geen salam ou alikoem tegen jou, omdat je geen baard hebt,

in ieder geval het voorspelt niks goeds
je merkt het op er is een verzuring aan de gang en ik hoop echt niet dat het zoals in algerije wordtb lahihfed